Klantvriendelijk en flexbel

Tevens ruime keuze in mogelijkheden.

Kwaliteit voor een nette prijs.

Zeer flexibel in de opmaak met een goed resultaat.

Snelle correcte levering

Ontwerp doorsturen, korte lijnen, vlugge correcte levering.

Kalenders besteld, zijn super en goede service.

Helemaal tevreden

Het uiteindelijke drukwerk zag er heel mooi verzorgd uit.

Ontzorgen

De gegeven opdracht is keurig uitgevoerd conform afspraak.

fijne verwerking van mijn opdracht

telefonisch de opdracht gegeven en dit is meteen opgepakt en keurig thuisbezorgd, bedankt hiervoor. groetjes Conny

Service en Kwaliteit in goede verhouding tot PRIJS !

Echt snel en kundig schakelen tussen klant en accountmanager.

Goed en snel

Wij lieten de geboortekaartjes voor onze dochter bij Elka drukken. We hadden een papiersoort uitgekozen die niet op voorraad was. Het bestellen duurde even, maar daarover zijn we goed op de hoogte gehouden. Toen het papier er eenmaal was, zijn de kaartjes hartstikke vlot geproduceerd.

snel en goede service

fijn contact met de directie, neemt de tijd er voor, goede uitleg etc.

verwachtingen waargemaakt

Ik moest een drukker zoeken voor een boek in een kleine oplage. dan zoek je op internet en krijg je van een aantal bedrijven offerte. Uiteindelijk maak je een keuze op gevoel en voor mij ook na een bezoek waarbij de directeur een uitstekende indruk maakte. De totale service was prima en de kwaliteit van het eindproduct uitstekend. Het boek is verstrekt aan veel externen en krijgt veel complimenten.

Top Service

We hebben meerdere malen gebruik gemaakt van de service, altijd snel reply als we vragen hadden en goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levertijd en uitstekende service! We zullen zeker bij hun bestellingen blijven plaatsen!

Goede service, denken met je mee. Goede prijs/kwaliteit

Mooie kleuren in het drukwerk. Geven tips wat er naar hun idee beter kan. Goede prijs/kwaliteit. Ik ben dik tevreden.

Naar tevredenheid.

Perfect geregeld

De eerste keer dat wij zaken hebben gedaan in de vorm van een programmaboekje drukken, is ons naar alle tevredenheid gebeurd. Alles is volgens afspraak na gekomen en de kwaliteit van drukken is zoals wij het graag hadden gewild. Perfect! Is zeker voor de toekomst herhaalbaar ,fijn om zo te kunnen samenwerken. Onze dank.

Concrete vragen en antwoorden, prima overleg en een goede uitvoering volgens afspraak.

n.a.v. mijn mail met opdracht en technische details, heb ik telefonisch een prima kort overleg gevoerd; vriendelijk en helder. Enkele dagen later kreeg ik bericht dat de opdracht thuis afgeleverd kon worden, hetgeen volgens afspraak op de juiste dag gebeurde.

Fijn bedrijf om mee te werken .

Snelle levering

Toen ik belde hadden ze de gegevens van mijn vorige bestelling nog en binnen het uur had ik al een email ontvangen met daarin de nodige informatie. Ik heb daarna telefonisch de opdracht bevestigd en 2 dagen later werd het drukwerk thuis afgeleverd, en dat alles voor een zeer redelijk bedrag! Complimenten daarvoor.

Van a tot z goed ontvangen en top product.

Van begin af aan had ik er een goed gevoel bij, en men denkt met de klant mee. Komen afspraken na en het contact was ten alle tijde goed en snel. Resultaat is precies naar mijn verwachting. Waarvoor nogmaals dank!

Netjes drukwerk

Voorheen drukwerk altijd via Apropos te Sint Michielsgestel. Overgedragen naar Drukkerij Elka en nu net zo tevreden.

Erg prettig en klantvriendelijk!!

In het contact erg fijn. Goede adviezen, en er wordt goed met je meegedacht.

Meedenkend en dan verzorgd werk.

Prettige ontvangst. Beoordeling en advies voor opzet en uitvoering. Zeer goede afwerking.

Super service

Goede service en super snel. Hartstikke bedankt.

Prettig om mee te werken

Wat ze afspreken wat je besteld is keurig op tijd klaar.

denken mee

Watermanstraat 37