goede service

Fijn bedrijf voor al ons drukwerk, denken mee zodat je uitmuntend drukwerk afgeleverd krijgt. Ook de persoonlijke aanpak vind ik heel fijn.

Goede prijs-kwaliteit-serviceverhouding

Na ruim 5 jaar kan ik met zekerheid zeggen dat de service, het advies, en de prijs-kwaliteitverhouding prima in orde zijn. Meedenken in oplossingen en de wensen van de klant staat centraal.

Een top bedrijf met uitstekende service.

Van voor tot achter werd er goed meegedacht en pro-actief gehandeld. Verschillende opties werden aangereikt toen ik mijn idee deelde. Elka Sikkers dacht creatief mee en deed het printwerk, inpakwerk en het verzenden van een presentje dat wij naar onze klanten hebben gestuurd. Iedere klant was blij verrast en dat is precies wat we zochten.

wordt netjes geregeld en snelle service

een leuk laag drempelig bedrijf

uitstekende service

Er is prima zaken te doen met Elka Skkers.

Positieve ontvangst en correcte afspraken, die nagekiomen worden.

Reeds vele jaren goede ervaringen waardoor we terug blijven komen.

Snel, goede communicatie en mooi resultaat

Top, meedenken en snel handelen.

Klantvriendelijk

Professioneel en klantgericht

TOP ! Drukkerij

Eindelijk een drukkerij die met je meedenkt, snel en nog veel belangrijker, netjes werk aflevert en dat alles binnen de afgesproken tijd en gemaakte afspraken. Vriendelijk en professioneel personeel.

Fijn bedrijf, komen altijd na wat zij beloven.

Fijne meedenkende mensen!

Mijn ervaring is prima. Ik werd vriendelijk geholpen en er werd goed meegedacht.

Professioneel, vriendelijk, snel, meedenkend.

Elka Sikkers heeft mijn opdracht naar volle tevredenheid uitgevoerd. Ze hebben het werk op mijn verzoek zelfs enkele dagen eerder uitgevoerd als oorspronkelijk afgesproken, aangezien ik mijn drukwerk eerder nodig had, in verband met een beurs. Het drukwerk zelf was van onberispelijke kwaliteit. En de koffie was lekker! Zeer bedankt!

Mijn bestellingen worden altijd keurig en correct afgehandeld, levering altijd volgens afspraak.

Perfect geleverd, goede prijs

snel, concurrerend en volgens afspraak

De oplossing voor mijn drukwerk

Prima kwaliteit en zeer goede service

ons huisblad wordt altijd keurig netjes verwerkt. de communicatie is zeer goed. De service is uitstekend.

Goede service, uitstekende kwaliteit.

Er wordt goed meegedacht over het product, wat de beste opties zijn. Afhankelijk van het doel worden er de juiste materialen en verwerkingswijze gekozen.

Heel erg goed.

We kunnen alles wegleggen bij Stefan en zijn team. Zij denken mee en dat levert voor ons dan weer een top resultaat op. Erg blij mee!

Meedenken, duidelijke communicatie en snelle levering!

Fijn contact gehad, denken graag mee in oplossingen. Top service!

Uitstekend resultaat, prima service.

Voor herhaling vatbaar.

Topservice

Met grote spoed een reclamedoek laten maken. Topservice door het Elka team!

Service en advies waar je op kunt vertrouwen

Ik werk al verschillende jaren en met grote tevredenheid samen met Drukkerij Elka Sikkers. Goed, eerlijk en oprecht advies in combinatie met kwaliteitsdrukwerk en marktconforme prijzen maakt deze drukkerij uniek.

Goede service en kwaliteit

Klantvriendelijk en flexbel

Tevens ruime keuze in mogelijkheden.

Kwaliteit voor een nette prijs.

Zeer flexibel in de opmaak met een goed resultaat.

Watermanstraat 37 5015TG Tilburg