Prima dienstverlening

Besteld, bezorgd. Keurig

Snelle service

Goedemiddag, Per mail heb ik de bestelling gedaan. Kreeg gelijk een offerte toegestuurd en kon per mail de opdracht bevestigen. Een paar dagen later was de bestelling binnen.

Geheel tevreden

Ook bij een kleine oplage een prima werk afgeleverd. Erg vriendelijk en met geduld geholpen.

snel, vriendelijke personeel, nauwkeurig en kwaliteit.

snel, vriendelijke personeel, nauwkeurig en kwaliteit.

Fijne klantondersteuning

Elka Sikkers stemt goed af wat de wensen zijn, maken daar een competitieve prijs voor en zijn snel in levering. En het mooiste is: hetgeen geleverd wordt is ook nog eens van goede kwaliteit!

snel en correct

Korte lijnen, snel contact en snelle levertijd. Kortom een goed bedrijf wat adequaat werkt.

Goede service, snelle levering!

Prima! Snelle service ook.

Uitstekend!

Uitstekende service en snelle levertijden!

Goede kwaliteit en snelle levering!

Adequaat, informatief, scherp tarief en kwalitatief drukwerk.

Onze ervaring met Drukkerij Elka Sikkers is positief. Zij presenteerden een duidelijke offerte met een scherp tarief, er wordt open gecommuniceerd en het drukwerk voldoet aan onze verwachtingen. Dat biedt vertrouwen voor de toekomst.

Scherp geprijsd en snelle levering

Bureaukalenders besteld, mooie kwaliteit en fijne service voor een scherpe prijs.

Goed advies, snelle service en zeer klant vriendenlijk.

Prima geleverde dienst

Snelle service en goede kwaliteit.

Aanleveren via WeTransfer werkt perfect, persoonlijk ophalen en even contact ook fijne ervaring. Ook bereid om in 'noodsituaties' flexibel agenda aan te passen.

Uitstekende service en hoge kwaliteit drukwerk!

Ik had nogal een deadline toen ik om een offerte vroeg, deze kreeg ik erg snel, proefdruk was zo gemaakt en het drukwerk was ruim voor mijn deadline geleverd. Heel erg tevreden! Fijne communicatie en hoge kwaliteit drukwerk!

Voor drukwerk vraag ik altijd Ella om advies en uitvoering. Dan weet ik zeker dat alles binnen gestelde termijn wordt geleverd in de kwaliteit die ik bedoel.

Goede en snelle service

Stipt op tijd

Vriendelijk en snelle levering, top!

Vriendelijk en snelle levering, top!

Heel tevreden.

Snel, prettig contact, flexibel en goede kwaliteit.

Zeer klantvriendelijk en op maar geholpen

Wij zijn heel snel en op maat geholpen. Mooi eindproduct!

snelle service

Altijd vlotte en keurige service, heel tevreden. Betrouwbare partij die snel kan schakelen.

Elka Sikkers denkt mee en verzorgt bestelling perfect

Stefan Verhallen heeft het proces van drukwerk (visitekaartjes en notitieblokken) van voorkant tot achterkant 100% goed geregeld.