Fijne mensen en goede service.

Warme ontvangst, goede koffie en een fijne proefrit gemaakt. Nette, realistische inruilwaarde gekregen. Professionele aflevering met veel tips over onderhoud. Kortom, een heel aangename ervaring. Aanrader!

Gastvrij betrouwbaar

Nadat we de auto op internet hadden gevonden konden we de volgende dag (zondag) terecht, ontvangst was warm en hartelijk. Rogier kon ons alles vertellen over de auto. Na wat bedenktijd en heen en weer appen voor informatie hebben we de auto gekocht. We hebben hem vandaag opgehaald samen met bossche bollen, super leuk!

Helemaal top!

Via een mooie website een prachtige auto gezien. Afspraak voor bezichtiging snel gemaakt. Rogier had alle tijd voor uitleg en het beantwoorden van vragen. Proefrit gemaakt en auto gekocht. Onze vorige auto kon worden ingeruild. De nieuwe auto werd voorzien van een trekhaak. Al snel konden we de auto ophalen. Een hele happening: we mochten de auto onthullen. Daarna koffie met een echte Bossche bol. Een feestje. Later was er nog een kleinigheid, maar dat werd perfect opgelost. Kortom : een mooie transactie met een persoonlijke touch!

helemaal top

vanaf de webside een mooie auto gezien die we na onze terugkomst uit spanje nodig hadden.mn schoondochter in nederland even langs gestuurd voor een proefrit ,nadat we alles met Rogier besproken hebben heeft hij de auto keurig bij ons thuis afgeleverd.incl een doos bosche bollen.Heel erg bedankt voor de uitstekende service. groetjes, Jacq uit sHeerenberg.

Een echt Bossche topper

Onlangs kwamen wij op de website van Wheels in Motion ( Rogier Schoonen) terecht omdat we op zoek waren naar een Fiat 500, na een prettig telefoon gesprek zijn we dezelfde dag naar Den Bosch gereden, Daar werden we zeer vriendelijk ontvangen en onder genot van een bakje koffie en de Bossche lekkernij zijn we aan de praat geraakt over auto en alles wat erbij komt kijken. Rogier staat echt voor zijn vak en achter zijn auto’s. Zijn showroom staat er keurig bij.Uiteindelijk hebben we een proefrit mogen maken, om hier na een nachtje er over te slapen onze bolide bij hem gekocht . Een weekje later onze gekochte Fiat 500 opgehaald, inclusief een heerlijk doos Bosche bollen . Rogier, bedankt voor alles en ga zo door. Een echte aanrader.

betrouwbaar

twee auto's gekocht bij Rogier zeer tevreden over de afhandeling en de back up zoekt u een betrouwbare auto dan zeker hier eens gaan kijken Thanks kerel

Betrouwbaar

Via de site stond een Alfa Romeo 159 te koop. Het eerste telefoongesprek, voelde gelijk goed. Vanuit Apeldoorn richting Den Bosch gereden voor een proefrit. Al tijdens de eerste hartelijke kennismaking met de eigenaar Rogier, hadden we het gevoel dat we in goed vertrouwen de auto konden kopen. Ik was al verkocht, voordat ik er in gereden had. Een week later hebben we mijn auto opgehaald. De auto stond netjes gewassen, te blinken in de zon. Na een fijn gesprek en de overhanding van de sleutels, inclusief een doos heerlijke Bosche bollen reden we weer richting Apeldoorn. Dankjewel Rogier, hartelijk groeten van een blije klant!

Super eerlijk en vertrouwd.

We zijn in eerste instantie niet zo blij met autohandelaren. Dit omdat we zelf altijd rechtstreeks van een dealer gekocht hebben. Ook de slechte ervaringen van onze kinderen, het kopen van een auto via handelaren hield ons tegen. Maar in onze zoektocht naar een Mazda CX5 stuitte we toch op Wheels in Motion. Op naar Hertogenbosch om een proefritje te maken. Rogier heette ons welkom, liet ons rondkijken zonder je bovenop je lip te zitten. Proefritje maken ging in vol vertrouwen. Inmiddels zijn wij de gelukkige bezitters van een geweldige Mazda CX5, mede door de geweldige uitleg/ informatie en eetljjke advies van Rogier. Dit bedrijf is echt ween aanrader, open, eerlijk, vriendelijk, duidelijk! Top bedrijf, echt een aanrader. En......de Bossen oliën die we kregen bij het ophalen vd auto waren HEERLIJK.

gerust gevoel

Door mijn slechte ervaringen in het verleden bij het aanschaffen van een auto ben ik zéér achterdochtig geworden. Bij de aanschaf van een auto had ik dan ook altijd het gevoel opgelicht te zijn. Rogier heeft dat gevoel bij me weggehaald en ik heb beloofd om mijn vooroordeel t.a.v. autoverkopers bij te stellen. Een leuke open gezellige vent die een passie heeft voor auto's.( en zijn gezin ) Het was dan ook geen enkel probleem dat ik de auto voor mijn eigen geruststelling wilde laten keuren door een onafhankelijke partij. En, wat ik heel top vond ( ik dacht dat is ie wel vergeten ) had hij voor ons een doosje met 4 heerlijke Bossche bollen klaar staan. Al met een al een tevreden gevoel met een hele gave Mazda cx-30.

Heel net en eerlijk bedrijf met verstand van zaken.

Ik ben bij dit bedrijf gekomen via internet en gevraagd of ik een proefrit kon maken met de mazda cx30 automaat en gelijk gezegd dat ik nog niet tot koop over zou gaan,toch was dit geen probleem en ben gelijk de dag erna naar toe gereden. Ik was namelijk van plan om bij de dealer te kopen en was er ook al bij een paar langs geweest. Maar toen ik hier bij rogier zijn bedrijf Wheels in Motion aankwam werd ik zo netjes en leuk ontvangen dat ik tijdens de proefrit al half besloten had als de auto zou bevallen ik gelijk tot koop over zou gaan. Toen ik terug kwam hebben we nog wat zitten praten over de auto waar ik merkte dat rogier echt achter zijn product staat en ook alles weet over de auto alle vragen werden naar behoren beandwoord,daarbij in achtnemende dat ik het gevoel had met een vriend te praten ipv een autohandelaar was de koop snel gesloten. Als iemand een auto zoekt kijk beslist op de site van Wheels in Motion hier is het veel leuker een auto kopen dan bij de dealer en ook de garantie is gewoon goed alles volgens de fabrieksnormen. Rogier ga zo door dan zal je snel uit je jas groeien en groter moeten gaan.

Top service!

Mooie Renault Twingo online gevonden. We waren die dag al bij een andere wezen kijken maar niet overtuigd. Rogier gebeld dat we toevallig in de buurt waren en we konden direct terecht! We werden super vriendelijk ontvangen en kregen uitleg over de auto. De auto stond er top bij en geen vraag was teveel voor Rogier. Na een proefrit waren we al snel overtuigd en besloten we de auto mee te nemen! Rogier heeft een passie voor auto’s, hij is ontzettend vriendelijk, open en eerlijk! Ik raad iedereen zeker aan om hier een auto aan te schaffen!

Het kan niet beter!

Op marktplaats naar Hyundai IX20 gezocht,de mooiste met de laagste KM.stand stond bij Rogier in den Bosch.wel ver weg vanuit Harlingen! Maar Rogier wist dit op telossen door de Hyundai op de autoambulance mee te nemen naar Zwolle.daar dus elkaar ontmoet,een open persoon die Rogier alsof je hem al jaren kent.daar hou ik van! Geen bla bla bla maar een eerlijk verhaal over de auto,die er als nieuw uitzag zelfs onder de motorkap was alles gepoetst TOP. Deze ondernemer is geen HANDELAAR maar een goudeerlijk persoon die 100% achter zijn product staat.dus de koop was al gauw beslist. Ben een paar dagen later naar den Bosch gereden om auto om te ruilen Rogier bedankt voor deze goede afhandeling. Gr A.Z.uit Harlingen

Super Service, prachtige auto

Online interesse getoond in een bwm i3. Direct al een erg leuk contact met de eigenaar van het bedrijf, Rogier. Met de auto die ik wilde verkopen, was het niet mogelijk voor mij om in 's Hertogenbosch te komen, dus Rogier bood aan dat, als ik overging tot koop, hij de auto wel zou brengen. Vervolgens werden we het eens en ik moest naar Arnhem om mijn eigen auto daar te verkopen. Rogier ging vervolgens ook daar naar toe, zodat ik zo van de ene in de andere auto over kon stappen. De I3 zag er uit als door een ringetje te halen, van binnen en van buiten als nieuw. Tijdens de inspectie van de auto zag ik dat er een oplaadkabel ontbrak. Ter plekke heeft Rogier deze alsnog weten te versieren, zodat ik weg kon rijden met een prachtige complete auto. Zeer, zeer tevreden over hoe dit allemaal gelopen is. Was een erg leuke ervaring om op deze manier een auto te kopen. Het kan dus gewoon!

Betrouwbaar, correct, service TOP, Rogier TOP

Rogier heeft ons erg positief verrast door zijn spontaniteit, eerlijkheid en passie voor auto's. Hij neemt alle tijd, niets is te veel, maar toch als het moet zakelijke benadering. We hebben gisteren een mazda 3 Luxury in ontvangst mogen nemen, vergezeld van een Bossche Bol en bosje bloemen,. Inruil van mijn huidige (mazda) en aflevering keurig en vlot. Een bedrijf zonder poespas. Een absolute aanrader om hier eens te gaan kijken. Laat u verrassen!!

Echt een auto kopen zoals het hoort

Zaterdag even naar Den Bosch geweest bij Rogier wezen kijken voor Mazda CX5 AWD GT-M 2.5 van uit Helmond Na een goed gesprek en wat nachtjes slapen gisteren besloten om de deal te maken, gewoon omdat je er een goed gevoel bij hebt, qua aankoop en inruil. Rogier jij snapt het nog Bedankt voor de service Groeten van Bart

Vorige week een Mazda CX 3 4 WD gekocht bij Rogier. Rogier laat je in je waarde, geeft een eerlijke duidelijke uitleg van alle aanwezige auto’s , heeft alle tijd , waardoor wij die middag al een keuze konden maken ! Service van na sturen papieren helemaal top ! Vandaag de Mergelland route gereden naar alle tevredenheid ! Rogier , je hebt niets teveel gezegd ; Wij hebben aan de Mazda CX 3 een hele toffe auto ! Wij wensen je verder veel succes en zeker tot ziens ! B & W van Drunen

Uitermate correct

In de zoektocht naar een andere auto de nodige showrooms bezocht en verkopers gesproken. Bij het bezoek bij Wheelsinmotion viel (positief) het ontbreken van de dedain op die menig autoverkoper ontsiert. Hoewel oriënterend bedoelt, was de ontvangst uitermate gastvrij. De aanblik van de aanwezige voorraad was een aangename verrassing wat leidde tot een zowel leerzaam als informatief gesprek. De evaluatie van de zoektocht tot dusverre leidde er toe dat na enige dagen toch besloten werd tot een optie, welke na verdere evaluatie tenslotte resulteerde in een aankoop. De heer Schoonen had van het ophalen van de auto een kleine happening gemaakt in de vorm van een fraaie onthulling van de auto en een mooie bos bloemen voor mijn echtgenote. Ook de introductie van en de informatie over de auto mocht tijd kosten. Na voor de 9e keer een auto te hebben gekocht durf ik het aan een ieder aan te raden zich bij de aankoop van een volgend voertuig zeker bij Wheelsinmotion te oriënteren.

Betrouwbaar en fijn adres.

Wat een vriendelijkheid, servicegerichtheid, enthousiasme, en vol passie praten over zijn vak. Zeer gedreven en open praat Rogier over zijn auto's en jarenlange ervaring. Het voelde meteen goed, rustig, humor, en geen 'gladde' verkooppraatjes. Van a tot z, alles goed geregeld. Alle auto's staan er ook perfect bij! Deze week onze gekochte Mazda cx-3 opgehaald, inclusief een hele mooie bos bloemen voor mijn vrouw. Rogier, bedankt en ga zo door. Een echte aanrader.

Wij hebben nog nooit zoon vriendelijke verkoper meegemaakt .goede uitleg van de Mazda CX-5 geweldige auto.Ik kan iedereen die een auto wil kopen aanraden om daar een auto te kopen Een eerlijk bedrijf hij was jarig die dag dat wij de auto op gingen halen mijn Vrouw kreeg een doosje bonbons en een mooie bos bloemen .alles heel netjes geregeld en heeft nog een trekhaak onder laten zetten voor een mooie prijs ik wil iedereen die een eerlijke auto wil kopen daar eerst eens te gaan kijken ik heeft 9 auto’s gekocht in de loop de jaren maar bij Rogerhet beste van allemaal Rogier super bedankt zo doorgaan .

Goed bedrijf

Vandaag Mazda cx 3 gekocht bij Rogier. Uitstekend en goede uitleg. Hij neemt ruim de tijd voor je.

Super service en klantvriendelijke verkoper

Ik heb mijn Mazda CX5 gekocht bij Rogier en heb jarenlang plezier van de auto en nog steeds! Top service.

Brabantse gezelligheid.

Was voor een Mazda wezen kijken werd super vriendelijk en rustig geholpen met vragen die ik had over wat de verschillen waren tussen bepaalde Mazda's die Rogier heeft staan. Uitleg gekregen met een lekker bakje koffie. Geen auto gekocht maar wel veel informatie rijker. Mooi jong bedrijf met veel Mazda ervaring.

Super deal, auto en aflevering

Rogier heeft ons erg netjes en professioneel geholpen. De auto's staan er erg netjes bij. Hij is ook zijn beloftes goed nagekomen. Wij zijn erg blij met de deal en onze nieuwe auto! Top, bedankt Rogier!

Erg flexibel en er bestaan nog bedrijven die meedenken in oplossingen

Bedankt voor alle hulp en advies bij de aanschaf van mijn nieuwe auto Rogier, ben er erg blij mee! Vooral het afleveren aan huis was voor mij van grote waarde. Veel succes met je nieuwe bedrijfslocatie, het ziet er heel netjes uit!

Ruim 5 jaar al tevreden klant. TOP service!

Wij zijn ruim 5 jaar tevreden klant met meerdere voertuigen. Gezellig contact, zeer professioneel advies! We rijden de aangeschafte auto’s heerlijk onbezorgd. Ècht een aanrader om hier zaken te doen!!

Over Wheels In Motion

Welkom bij Wheels in Motion Wheels In Motion heet u van harte welkom in de showroom van onze nieuwe bedrijfslocatie. Wij hebben ruim 20 jaar ervaring in de Automotive branche en zijn gespecialiseerd in de inkoop, verkoop en import van jonge Aziatische auto’s zoals Mazda, Suzuki, Nissan, Toyota, Hyundai, Kia en Honda. Het is voor ons een sport om de voorraad altijd zo keurig mogelijk in de winkel te hebben staan, iets wat in ons Automotive DNA verweven zit. De passie voor het auto vak, gedrevenheid, klantgericht en altijd dat extra stapje meer om een auto in goede conditie te leveren... daar staan wij voor! Tot ziens in het Brabantse 's-Hertogenbosch! Met vriendelijke groet, Rogier Schoonen