In deze zwarte periode waren jullie een lichtpunt

In deze zwarte periode een lichtpunt!!!

Alles super geregeld!

Alles heel goed gergeld, fijn contact met uitvaartverzorger.

mooie uitvaart goed geregeld

we hadden een fijne uitvaartonderneemster, waar we alle wensen konden neerleggen en ze kon goed luisteren. hadden echt een klik. waren uiterst tevreden hoe mijn moeder was opgebaard, hadden zelfs de nagels opnieuw gelakt. echt een punt extra. we kunnen terugkijken op een mooie uitvaart, alles heel goed geregeld.

Geweldig geholpen.

Geweldig geholpen, zeer vriendelijk en medelevend.

Het was allemaal.perfect geregeld tot in de puntjes

Zeer goede en fijne contacten met de uitvaartverzorger

Zeer snel en goed contact met de uitvaartverzorger. Heel fijn overleg voor, tijdens en na de uitvaart.

Vlot, strak en dienstbaar.

Geheel zoals afgesproken.

Fantastisch!!

Alles is verlopen zoals ik had bedacht. Debora was tot grote steun, fijn dat mijn dochter Jill haar had voorgesteld.

Ik was bijzonder onder de indruk van de prachtige uitvaart.

Mijn ervaring met Monuta wil ik als bijzonder positief omschrijven. Van de wijze waarop mijn moeder was opgebaard was ik zeer onder de indruk, alsof zij 10 jaar jonder was, de rouwdienst in het gebouw van Monuta werd voortreffelijk geleid door een van de medewerkers en de begeleiding van mijn moeder naar haar laatste rustplaats vond ik zeer indrukwekkend. Kortom, een zeer fraaie uitvaart die ik mij zal blijven herinneren.

Vriendelijk en professioneel

Dankbaar dat Monuta een groot deel van de zorg voor de begrafenis op zich nam. Degenen met wie ik te maken had, waren vriendelijk, begripvol en professioneel. Ook was duidelijk te merken dat ze correct onze wensen aan elkaar doorgaven. Wat ik wel een beetje miste: continuïteit in verzorgers. Bij iedere ontmoeting (3 in totaal) hadden we contact met steeds weer een andere medewerker. Ze deden het uitstekend, waren goed geïnformeerd over onze wensen, maar het is in een verdrietige situatie best wel belangrijk om een bekend gezicht te zien.

Een warme en goede zorg

Totaal onverwacht met uitvaart te maken gekregen,maar een fijn gevoel hoe het is verlopen en hoe de begeleiding was,vooral met jill mural een fijne band in de periode van rouw en verdriet.

zeer tevreden

Mijn ervaring is zeer tevreden ….omdat ik ondanks het grote verlies, het hele proces van de uitvaart , heel netjes, respectvol, begripvol is verlopen. Door eerdere goede ervaringen van monuta, hebben we een vertrouwd gevoel gekregen, waarin wij toch ook dit keer weer kozen voor monuta. Vriendelijk dank hiervoor.

Meelevend

Zeer betrokken, meedenkend en begripvol

Keurig netjes naar wensen.

Goed gesprek gehad alles keurigbehandeld.

prima denken mee alles volgens afspraak

na het overlijden van mijn vrouw uitstekend geregeld alles volgens haar wens. ik heb nu zelf ook al alles ingevuld en weet dat het hier in goede handen is

Een geruststellende beleving.

Na eerst verzekerd te zijn geweest bij een verzekeringsmaatschappij, na een ervaring met Monuta bij een familielid zijn wij over gestapt naar monuta. Een verzekeringsmaatschappij keert geld uit bij een overlijden. Bij monuta sluit je een totaal pakket af. Geen uitkering van geld, afhankelijk van wat je kiest sluit je een totaal verzorgings pakket af. Ophalen van de overledene, verzorging, opbaren naar wens. Bezoek. Kaarten, bedankkaarten alles is in het pakket mee te nemen tegen een aantrekkelijk maand tarief. Daarom ben ik overgestapt naar Monuta. Helaas heb ik onlangs gebruik moeten maken van het verzekerd pakket en alles is tot mijn volle tevredenheid behandeld.

Voortreffelijk verzorgd en begeleid.

In deze bizarre Corona tijd, heb van de eerste tot de laatste minuut goede gesprekken, met alles wat daaruit voortvloeide, gehad met uw medewerker, de heer Fred Warbout. Hij krijgt een groot compliment.

Had al ervaring met monuta. Was onder de indruk van dit bedrijf dat alles zo snel en netjes regelden. Dus bij een tweede sterfgeval wilde ik dat monuta dat weer zou doen. Met veel respect is alles door monuta gedaan. Alle afspraken klopten en dat is belangrijk bij zo iets dergelijks als een sterfgeval.

In een woord perfect

Alles keurig geregeld . Het is gegaan hoe wij dat zelf wilde.

Geweldige begeleiding en warm en mensvriendelijk

Zonder de goede begeleiding van monuta had ik het niet gered, de dienst was precies zoals we wilden, ze staan open voor suggesties en houden 100% rekening met je wensen

De uitvaart was van begin tot eind prima verzorgd.

Het was prima geregeld

Het was fijn dat alles goed was geregeld .

Goede uitvaartcentrum

De service was heel goed met vriendelijke mensen. De overledene wordt heel goed verzorgd en onderhouden en de uitvaart was ook heel mooi geregeld.

Erg goed

Ik heb mogen ervaren dat de mensen van monuta erg vriendelijk zijn En er alles aan doen om de uitvaart zo goed mogelijk te begeleiden

Prima verzorgd.

Er wordt meegedacht.