Buitengewoon vriendelijk en professioneel

We waren erg te spreken over het gehele traject van intake tot en met uitvaart. Vriendelijk, duidelijk en heel strak georganiseerd zodat we ons geheel ontzorgd voelden.

Er word heel goed na jr geluisterd en naar je wensen.

Slecht

De polissen van Monuta, vind ik erg onduidelijk. Je kan helaas weinig antwoorden vinden op hun site. wij hebben de Natura uitvaartverzekering. Na een Telefoon gesprek met een medewerker is me iets meer duidelijk geworden over onze polis. In de polis zit een bedrag dat je vrij kan besteden en de rest vd kosten zijn verzekerd zoals het ophalen van de overleden persoon, de kist, enz. Nadat mijn zwager was overleden, hebben we een gesprek gehad met 2 personen van Monuta ( 1 persoon was hier net begonnen ) om de begrafenis / crematie te regelen. Ondanks dat wij hebben aangegeven zo zelf mogelijk zelf te willen regelen, werd er ook niet ons mee gedacht. Nadat wij hebben besproken hoe wij de kerkelijke dienst geregeld wilde hebben, kregen wij de 1e offerte en zouden nog maar 600 euro vrij te bestede hebben. Nadat wij met een andere begrafenisondernemer alles opnieuw hadden ( de vorige persoon was alleen mee, om de andere persoon te onder steunen?? ) werd het besteed bare bedrage nu 1700 euro... Tevens hebben wij aangegeven dat er geen assistente bij de kerkelijke dienst aanwezig te hoeven zijn, omdat alles vanuit de kerk zou worden geregeld. Op de dag van de Dienst zouden er 6 vrouwelijke dragers komen om mijn zwager de kerk in te dragen, helaas werden dit 3 vrouwen en drie mannen zonder ons hiervan op de hoogte te stellen. Ik vond dit ZEER TERLEURSTELLEND...De begrafenisondernemer heeft het verder netjes gedaan, maar het afscheid is niet zo geworden als wij wilde. Nadat ik alle bonnen had, om deze te laten uitbetalen van het besteedbare bedrag, is het pas echt goed fout gegaan.. Mijn bonnen die ik aangetekend had verstuurd naar het hoofdkantoor in Apeldoorn, moest nu naar Bussum worden verstuurd. Daar zouden ze het uitzoeken en het zo snel mogelijk overmaken.. Op de dag dat het betaald zou worden, was er iets fout gegaan en kon de betaling niet plaats vinden, maar zou het ZEKER na het weekend op de rekening staan. Helaas na het weekend stond het er weer niet op en heef

Geachte klant, Wat vervelend om te lezen dat u de polissen van Monuta erg onduidelijk vindt. Ook is het afscheid van uw zwager niet zo geworden als u wilt. Graag komen wij hierover met u in gesprek. Kunt u ons laten weten wat de naam van uw zwager is? Dan vragen wij de uitvaartverzorger contact met u op te nemen. U kunt dit mailen naar [email protected]. Hartelijk dank voor de moeite. Afdeling klanttevredenheid Monuta

Prachtig geregeld

De uitvaart was mooier dan wij ons hadden kunnen voorstellen, heel persoonlijk.

Meelevend en goed georganiseerd.

Chris Bogaers is een empathische uitvaartleider.

het warme organisatorische gedeelte blijft altijd bij je.

Alles was goed geregeld en naar wens uitgevoerd. Opmerking. Blijf met de tijd mee gaan. Muziek aanleveren op een UB-stick is not done. Ook hoorde is van diverse mensen dat de videobeelden niet helder waren.

Zeer prettige rustige begeleiding bij de uitvaart en de voorbereiding ervan.

Hele fijne uitvaartbezorger die precies aanvoelde hoe hij met ons en de familie moest omgaan.

Zeer meegaand en klantvriendelijk

Mijn ervaring met monuta zeer positief

Goed en zeer klantvriendelijk

Ik ben door monuta zeer goed geholpen tot en met de crematie van mijn vader. Erg vriendelijke mensen en er word zoveel werk uit handen genomen.

Goede en warme ervaring

De uitvaart was, net als de begeleiding vooraf, zeer goed geregeld. Alles werd vooraf duidelijk doorgesproken en er waren ook geen onvoorziene kosten achteraf. Wij hebben zodoende een heel goed gevoel overgehouden aan een op zich uiteraard droevige dag.

Prima. Goede voorbereiding en bijna alles verliep naar wens

De voorbereidingen en de begeleiding waren prima. Ik had helaas later een beetje spijt dat ik werd geadviseerd met de familie als eerste naar de koffiekamer te gaan. Ik had, bij nader inzien, liever langs het pad van de vertrekkende bezoekers willen staan om afscheid van hen te nemen.

In een korte tijd bouw je een hele goed band op door de persoonlijke beandering

Onze ervaring met Monuta is heel erg goed. Er is alle ruimte voor het inwilligen van eigen wensen. Zelfs onze persoonlijke voorkeur voor de uitvaartbegeleider waar wij een goede ervaring mee hadden met een vorige uitvaart werd gehonoreerd. De mogelijkheid van een 24uurskamer is in deze coronatijd echt een uitkomst. Prettig om op ieder tijdstip van de dag naar binnen te kunnen en ook het vertrouwen te krijgen.

Perfect geregeld super!

Cris bogaards is een vertrouwt iemand uit ons dorp . En je kent hem goed.daarom geloof ik persoonlijk. Het belangrijk is ook in de toekomst dat je iemand kent die daar werkt?

Prima en snelle service

Een accurate en ondanks covid een mooie uitvaartplechtigheid

Monuta heeft snel actie ondernomen om het lichaam van mijn schoonzuster over te brengen naar het uitvaartcentrum en een medewerkster contact met mij laten opnemen voor het regelen van de uitvaart. Ik heb alle hulp van haar gehad in het maken van de moeilijke keuzes zoals het kiezen van kist, kaarten, bloemen en heeft zelfs contact opgenomen met de verzekering voor de uitkering van de begrafenispolis. Chapeau, heel goed gewerkt

Tijd en aandacht, ontzorgen.

Wij hadden meteen een goede klik met onze uitvaartverzorger Petra. Zij bracht ons rust, gaf ons tijd en duidelijkheid betreffende de uitvaart. Wij kijken met een goed gevoel terug op het gehele traject.

Perfect voorbereid, perfect uitgevoerd

Dankzij de voortreffelijke dienstverlening van met name onze uitvaartbegeleider Chris Bogaers, was de crematieplechtigheid voor mijn moeder in Crematorium Laren afgelopen december 2020, ondanks COVID-19 beperkingen, een bijzonder mooi en waardig afscheid, waarbij alles exact zo werd uitgevoerd als afgesproken. Met afstand de meest professionele uitvaart waar ik ooit bij aanwezig was.

Goede, meedenkende en begripvolle dienstverlening.

Wij hadden zo onze eigen wensen bij de uitvaart van mijn man en onze vader. Hier was alle begrip voor en zonder hierop invloed uit te oefenen. Heel zorgzaam en vriendelijk werden wij ontvangen in het centrum en begeleid bij de afwikkeling van alle erbij komende de zaken. Goede adviezen en invoelend in alle opzichten.

Persoonlijke begeleiding was heel fijn.

Vanaf het eerste moment was het een persoonlijk en warm contact. Leonie kwam met allerlei ideeën die goed bij ons als familie pastte. Wij waren erg tevreden.

Monuta doet prima wat mij betreft (derde keer al).

Ik kan kort zijn: grote hulp in moeilijke tijd!

Professioneel en persoonlijk

Uitstekende deskundige en tegelijk persoonlijke begeleiding bij de (organisatie van de) uitvaart.

Op een menselijke manier een uitvaart mooi maken!

Vorige jaar overleed mijn vader plotseling en dit jaar mijn moeder. Beide keren heeft Monuta ons fantastisch geholpen om er een mooie en zeer persoonlijke uitvaart van te maken. Zowel een begrafenis als een crematie. Bijzonder was dat bij de tweede uitvaart de uitvaartverzorger eigenlijk vakantie had, maar toch de uitvaart gedaan heeft! Dat toont de betrokkenheid en inzet. Chris Bogaers is een zeer betrokken uitvaartverzorger. Een aanrader als je die zoekt!

zeer professionele begeleiding

Van de eerste dag t/m de crematie professionele begeleiding, ook na de crematie nog paar maal contact met medewerkster Leonie v Egmond gehad. Alles is volgens plan verlopen, dit was heel fijn.

Goed meegedacht

Ik vond het fijn dat we al een gesprek ( via beeldbellen) konden hebben voor het overlijden. Ook na het overlijden hebben we alles goed kunnen bespreken. De uitvaart zelf was goed geregeld. Op de achtergrond aanwezig, en toch ook dichtbij voor het geval dat.

Over Monuta Uitvaart