Betrokken, vriendelijk en deskundig

De rol van de uitvaartleider is enorm belangrijk. Hij(in ons geval) regelt een groot aantal praktische zaken. Maar daarnaast helpt hij de uitvaart goed georganiseerd te krijgen. Chris Bogaers deed beide voortreffelijk. Wij kijken met voldoening terug op een mooie, warme ceremonie waarin hij zijn rol perfect inpaste. Dank!

Heel erg tevreden over Monuta.zeker aanbevelen.

Liefdevolle aandacht en uitstekende service!

Wij, als familie, zijn uitstekend bijgestaan door uitvaartverzorger Jorrit. Fijn contact, heldere uitleg over de kosten en hij denkt goed mee over opties. Het uitvaartcentrum Bussum is prachtig en de sfeer is gemoedelijk. Het is ons duidelijk geworden dat de mensen bij Monuta echt met veel passie hun werk doen. Het contact met Jorrit, Arja en Debby uit Bussum, heeft ons erg gerust gesteld in het feit dat er liefdevol voor mijn vader én mijn familie werd gezorgd, met oprechte aandacht en uitstekende zorg! Niets anders dan respect en lof voor deze mensen!

Goede zorg

Het is fantastisch hoe Monuta alles doet. Het is duidelijk, nemen de tijd, regelen alles tot de laatste puntjes, en ze zijn er voor je. Zorg voor de overleden persoon is heel erg netjes en goed. Veel respect voor Monuta.

Liefdevol. Begripvol.

Zoals ik hoopte, zo was het. Mijn moeder heeft alle zorg gekregen die er mogelijk was. Het voelde goed.

Super goed

Het kon niet beter super blij met hoe het gegaan is

Keurig geregeld

Alles in orde leuk en goed contact met de ondernemer Eindafrekening laat te lang op zich wachten

geen stress ,terugkijkend op een mooie uitvaart

Mijn overleden man ,zei bij leven, als ik ga, wil ik dat je samen met monuta uit Bussum mijn uitvaart regelt. dat kwam omdat hij 20 jaar geleden en 10 jaar geleden ook is geholpen door monuta bij de uitvaart van zijn ouders . dat hebben we dus ook gedaan en de service is na aldie jaren nog stees top. van begin tot eind is mijn ervaring met monuta, in Bussum, zeer positief. De eerste opvang was heel gerustellend en met veel respect, de verzorging en vervoer van mijn overleden man ook heel fijn. Met de uitvaartverzorger heel rustig alles kunnen bespreken, hij was heel empatisch en daarnaast ook praktisch en een steun. Hij gaf ons het gevoel dat het allemaal goed zou komen. gaf goede adviezen en wist waar hij over sprak. ook wist hij goed de weg en handelde alles snel af. de uitvoering van de uitvaart was dan ook echt perfect in het mooie crematorium in Laren. veel mensen hebben nog gereageerd dat ze erg onder de indrk waren. ook al wil je dit eigenlijk allemaal niet meemaken, maar als je er dan toch ineens voor komt te staan, ben je monuta goed af. we zijn echt heel blij dat we kunnen terug kijken op een mooi afscheid.

Heel tevreden

Ik heb goede begeleiding gekregen. En heel keurig netjes alles.

Ging allemaal zeer goed zoals we wilden

Keurig, respectvol, liefdevol.

Keurig, respectvol en liefdevol.

Alles is perfect en zorgvuldig verzorgd.

Heel prettige en respectvolle behandeling door de uitvaartverzorger in alle opzichten. De informatie over alle uitvaart mogelijkheden was uitstekend en werd ook gedocumenteerd achtergelaten. Ook de financiële kant werd helder toegelicht. Al met al een zeer gewaardeerd optreden van alle medewerkers van Monuta.

Gemoedelijk handelen uitvaartverzorging en budget

Ik heb mijn oma uitvaart geregeld(wel bij haar keuze uitvaartverzorger) en dat was 'klassieke ouden van dagen' Bij mijn moeder wilde ik dat niet; een kleine uitvaart met een groot mede zelf ontworpen 'afscheidsboeket' op haar kist (werd gecremeerd) De fotos op het scherm en muziek sloot prachtig aan op haar levensloop tot einde. In samenwerking met uitvaartverzorger op bewuste dag veel zelf gehandeld; ook naast haar kist gelopen en gereden naar crematorion. Het hele draaiboek ging vlot dit ook vanwege jonge mensen die eromheen waren naar handelden, die kracht gaven. Heel verfrissend. Meer valt er niet over te zeggen.

TipTop

Tip Top

Uitvaart moeder

Prima ondersteund in moeilijke tijd. Juiste aandacht, juiste adviesen (ook buiten de uitvaart zelf om). Prachtige intieme Aula ook voor kleinere groepen heel passend. Bovenal; spot-on inschatting van de uitvaartverzorger wat passend en niet passend was voor deze uitvaart. Zowel tijdens het innamegesprek, maar ook de contactmomenten daarna. Kijk met veel voldoening terug op verloop en verzorging van de uitvaart. Een warme herinnering aan een pijnlijk afscheid!

Keurig en correct.

Een keurige en nette begeleiding van de uitvaart van onze dierbare. Alle tijd en duidelijke uitleg en begroting. In alle rust van onze dierbare afscheid kunnen nemen.

Erg meelevend, niet opdringerig erg correct.

Alles goed gegaan , naar tevredenheid

Gewoon een goed gevoel bij

Super goeie begeleiding van gehele uitvaart.

Een woordvoerder Top.

Professionele en persoonlijke mensen.

Een zeer goede begeleiding en duidelijke afspraken kunnen maken. Wat alles een stuk makkelijker maakte.Kan niet anders zeggen dan dat.

Zeer vriendelijke en goede uitvaart in alles.

Fijn om deze uitvaart gehad te hebben bij het overlijden van mijn moeder. Chris Bogaerts is een geweldige heer die je in alles steunt en begeleid met de uitvaart. We waarderen dit enorm. Ook de andere collega’s van Monuta enorm vriendelijk gastvrij en meelevend.

Great support during a difficult time in ones life

Great support during a difficult time in ones life

Respectvol en deskundig

De wijze waarop er met de nabestaanden en overledene wordt omgegaan getuigt van groot respect. De ondersteuning en begeleiding heeft mij goed geholpen.

Vriendelijk, begripvol en geven advies

In het eerste gesprek werd er op een rustige en vriendelijke manier naar ons geluisterd. De dagen daarna heeft Jorrit ons goed begeleidt, hij luisterde goed naar onze situatie, gaf advies, gaf ons handvatten en hielp ons in het organiseren. Wanneer iets niet lukte sprong hij bij of legde hij rustig uit hoe we het konden oplossen. Wanneer we vragen hadden konden we hem bereiken per telefoon of mail en kregen op die manier altijd snel antwoord. We hebben een mooi afscheid gehad mede dankzij Monuta en Jorrit. Drie puntjes ter verbetering: - In de fotovoorstelling tijdens de dienst zat een foto op zijn kop en een foto half afgesneden. - De muziekvolgorde tijdens de dienst klopte niet helemaal met het draaiboek. - En degene die de kist zouden dragen zijn vooraf niet geïnformeerd over hoe en wat als de dienst was afgelopen waardoor ze de zaal uit zijn gegaan en eigenlijk niet wisten wat ze moesten doen. Misschien een idee om daar vooraf even afspraken over te maken.

Het overlijden van mijn broer was een grote schok en verdriet voor ons allen. Maar dankzij Chris werd er een hoop uit mn handen genomen en kon ik ook aan mn verdriet toegeven ipv alleen maar dingen te regelen

Nieuwe Hilversumseweg 59 1406 TR Bussum

055 – 5391440