Mijn begeleider Andrè Zaalmink uit Doetinchem perfect geregeld !

De uitvaart en crematie door Monuta keurig verzorgd.

Mijn ervaring is heel goed tot er iets gebeurde wat ik heel erg vond

Ben heel goed begeleid door 2 hele lieven fijne mensen. Toen kwam er een grote blunder! Van monuta Ik kreeg 4 weken na de crematie van mijn man een grote enveloppe in de bus met 2 formulieren/ boekjes met uitvaart wensen voor mijn man en mij. Ik zou dit aangevraagd hebben! Absoluut niet! Dit zou toch echt niet mogen gebeuren?

Geachte mevrouw, Inmiddels heeft u hierover met onze uitvaartverzorger gesproken. Hij heeft uitgelegd hoe het komt dat u de boekjes heeft ontvangen. Wij vinden het echt heel vervelend dat u dit op deze manier ervaren heeft, onze excuses hiervoor. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent hoe wij de uitvaart hebben verzorgd en dat u begeleid bent door 2 lieve mensen. We wensen u nog veel sterkte toe. Afdeling Klanttevredenheid

Zijn zo fijn geholpen en er werdt goed met ons meegedacht,.

Betrokken, begripvol, meedenkend.

Betrokken, begripvol en meedenkend.

Respectvol, meedenkend en rustig!

In dagen waarin beslissingen genomen moeten worden die niet te herroepen zijn, is het van groot belang dat er iemand is die de familie goed en correct bij staat. Initiatief neemt waar het nodig is en aandacht heeft voor de details. Het gaf de familie heel veel rust en we kunnen met grote tevredenheid terug zien op een prima verzorgde uitvaart. Niet alleen de uitvaartverzorgster maar ook het personeel in het mortuarium en crematorium stelden zich zeer correct en vakkundig op. Wij zijn zeer tevreden!

De perfectie van het afscheid is het eerbetoon aan de overledene.

Mijn overleden echtgenote was, prachtig verzorgd, opgebaard in een sfeervolle kamer. Bezoekers werden op prettige wijze door medewerksters van Monuta begeleid. De tocht naar kerk en crematorium verliep volgens plan. De plechtigheden daar waren als gewenst, dankzij de elegante begeleidsters. De kistdragers waren jongeheren die met precisie hun belangrijke taak vervulden. De organisatie door Monuta van het totale afscheid van mijn geliefde overledene was “af”.

Prima geregeld

Neem ruimschoots de tijd om alles (offerte) goed op je in te laten werken, en maak dan een keuze. Wat betreft het regelen van de begrafenis : overleg met de medewerk(s)er en vraag als er onduidelijkheden zijn, er kan veel wat ik niet verwacht had . De polis met een extra bedrag is mij ook erg goed bevallen.

Alles uitstekend geregeld door betrokken medewerkers.

De uitvaart was uitstekend geregeld. Vooral de betrokkenheid en flexibiliteit waren erg aangenaam. Je maakt liefst zo weinig mogelijk van dit soort momenten mee. Hoe aangenaam is het dan om te ervaren dat een organisatie je volledig "ontzorgt" . En op een erg goede manier.

Ontzettend fijn opgevangen.

Veel aandacht voor eigen inbreng voor de uitvaart en heel goed meedenken.

Professioneel en empathisch. Een topbedrijf!!

Er is alle tijd genomen voor mijn wensen (en die waren niet zo gemakkelijk helaas). Onze uitvaartbegeleider, André Zaalmink, verdient een enorme pluim voor de wijze waarop hij e.e.a heeft weten te regelen. Hij heeft mij voortdurend terzijde gestaan. André is een kanjer, dat vinden ook mijn kinderen. Mijn dochter en schoonzoon hebben hem ingeschakeld toen (schoon)moeder een maand later overleed en delen mijn mening. Voor mij werd de uitvaart van mijn man hierdoor een bijzondere ervaring waardoor ook mijn rouwproces goed is verlopen. Dank aan André en aan Monuta in het algemeen.

Keppelseweg 40 7001 CG Doetinchem

Over Monuta Uitvaart