Wij hebben ontzettende goede ervaring met Monuta Vanaf het eerste telefoontje van Overlijden van mijn Broer en alles wat er na tijd gebeurd Tot aan de Crematie toe , alles is super goed en respectvol geregeld

Uitstekend!

Dikke prima in orde, top geregeld! Geen opmerkingen of aanmerkingen

De gehele uitvaart besproken, draaiboek gekregen. Alles ging zoals we hebben afgespoken Alles was bespreekbaar

Meer dan lof voor alle begeleiding tijdens het overlijden van mijn man...

Wat een fantastische mensen hebben ze hier in dienst !! Van de uitvaartverzorgers Remi de Meijere en Jan Memelink (gelijkgestemde met dezelfde humor), tot aan het personeel die mijn man ophaalden en wie wij hem samen verzorgd hebben en de rouwdienst zelf, die met alle mogelijke inzet naar wens is uitgevoerd door de medewerkers van Waldhof in Opeinde/Drachten. Een dikke 10 verdient!! Alleen jammer dat ik niet de juiste uitvaartverzorger kan aanvinken bij deze revieuw, maar de juiste namen staan in mijn verslag.

Heb me geen zorgen hoeven te maken

Kan terug kijken op een mooi uitvaart van mijn vader

te weinig voor veel geld

hoe lang ik reeds heb betaald en wat je er voor krijgt of met andere woorden wat je zelf nog voor kosten krijgt

Mijn moeder is op 91 jarige leeftijd overleden. Iedereen van monuta die ons geholpen heeft daar zijn wij heel tevreden over.

Goed geregeld

Alles word je uit handen genomen. Goed contact. Denken mee en komen zelf met goede voorstellen. Aardige mensen, respecteren je keuzes.

Alles tot in de puntjes goed verzorgd. Relaxte sfeer en meedenkend. Wij zijn ontzettend tevreden hoe alles is gegaan. Echt een aanrader.

Tot in de puntjes geregeld

Alles precies na wens gegaan van overledenen en goed meegedacht vriendelijke mensen

Geweldige begeleiding.

De benadering was zeer persoonlijk en goed.

Perfecte begeleiding tijdens het overlijden van mijn moeder

Prima ervaring.

Heel prettige medewerkers, accuraat, op vragen waren er antwoorden. De namen van de medewerkers die hier genoemd worden ken ik niet. Moest wel iets invullen om verder te kunnen!

Positief

Professioneel, denken mee, verzoek om een andere kistbekleding snel opgelost, maximale betrokkenheid met behoud van ( professionele) distantie. Hierbij wil ik opmerken dat alle contacten plaatsvonden met 1 persoon, dhr. Memelink. Ik wil er dan van uitgaan dat mijn ervaringen ook voor andere medewerkers zullen gelden. A.h.w. ' alles' hangt af van de medewerk(st)ers. De vraag uitvaartverzorger kan ik niet invullen omdat Dhr Memelink de uitvaartverzorger was. Omdat ik toch wat moet invullen ,' zo maar' wat ingevuld.

Ondanks de tijd waarin we nu leven alles zeer goed geregeld.

Alles top geregeld. Waar ik nu nog op wacht is de overlijdensverklaring. Deze zou nog opgestuurd worden. Tenminste dat had ik begrepen van Edward Hardenberg. Misschien is het voor Monuta een optie om in de survey te vragen hoe de ervaring met de tweede uitvaartondernemer is geweest. Hier had ik namelijk mee van doen omdat wij in Duitsland wonen. Want over deze uitvaartonderneming ben ik namelijk niet zo tevreden. Mocht U hierover nadere informatie willen, kunt U mij altijd bellen.

Uitstekend en goed verzorgt

Dankzij de heer Memelink is alles vlekkeloos verlopen. Hij heeft ons met raad en daad en ook humor bijgestaan. Het veld : Edward Hardenberg klopt dus niet in dit geval

Goede begeleiding door professionele mensen

Er word mee gedacht van begin tot eind. En als je later op een besluit terug komt, is het geen probleem om het te veranderen.

Heb een goed gevoel er aan overgehouden goed verzorgd

In onze Molukse cultuur regelen wij zelf veel. De hulp die Monuta ons biedt is geweldig. Ze denken heel goed mee, maar laten ons eerst zelf ons ding doen, omdat ze daar respect voor hebben. Als ze zien dat we een beetje mee worstelen dan worden er direct goede adviezen gegeven die we ook aannemen. Je hebt niet het gevoel dat je er alleen voor staat in zo’n verdrietige periode. We kunnen te allen tijde hun bellen en anders worden we zsm teruggebeld. Dit geldt ook in de afhandeling van de overledene. Onze dank gaat vooral naar de uitvaartverzorger Edward Hardenberg en zijn team die ons daarin ondersteunen. In 1 woord geweldig.

Zeer goede begeleiding

Ondanks de moeilijke tijd, heel dankbaar voor de goede begeleiding bij het afscheid van mijn moeder. Dankzij Jan Memelink, is alles zo verlopen als wij het in gedachten hadden.

Goede ervaringen en erg begripvolle mensen Mijn dank daarvoor

Melisseweg 93

9731 BM Groningen