top geregeld

Onze ervaring met monuta was heel eer vol en respect vol

Zeer tevreden.

We zijn als nabestaanden goed ondersteund door Monuta. Zeker een aanrader. Vooral de uitvaartverzorger was erg betrokken.

heeft ons goed bijgestaan

wij zijn als familie goed bijgestaan door de medewerker van monuta en waren heel content net hem

Duidelijk, Transparant en vele mogelijkheden

De uitvaart is na wens verlopen. Vriendelijke uitvaartverzorger en een goede spreekster.

uitstekende begeleiding

duidelijke afspraken

Wij zijn als familie zeer tevreden over de begeleiding en de goede zorg van alle medewerkers na het overlijden van onze vader. Een groot compliment voor Tim Huizeling. Hij heeft ons de juiste ondersteuning geboden in de week voorafgaand en tijdens de uitvaart, een zeer ervaren medewerker. Een luisterend oor, dacht met ons mee en gaf goede adviezen. Mede dankzij hem kijken wij terug op een mooi en waardig afscheid van onze vader.

prettig

Monuta is een prima organisatie met goede mede werker.

Wij zijn erg goed geholpen

Alles werd geregeld

Een hele fijne uitvaartverzorger

De uitvaartverzorger was voor ons gemaakt. Aardig, geinteresseerd, humor, meelevend en meedenkend. Voelde heel goef

professionele ondersteuning en duidelijke informatie

het gesprek met de uitvaartverzorger van monuta was erg prettig verlopen, hij heeft goede ondersteuning geboden, zaken uit handen genomen, en er voor gezorgd dat er een mooi afscheid heeft plaatsgevonden.

Fijne samenwerking

In het geheel, mooi geregeld

Vanaf het eerste moment een goed gevoel bij de uitvaartverzorger. Men had alle begrip en medeleven met de familie en dacht continu goed mee. Wij zijn zeer tevreden over de uitvaartverzorger en zullen hun ook aanbevelen indien men hier om vraagt.

Alles was keurig geregeld

Onze ervaring is ,keurig overal in geformeerd ,en de wensen zijn die we hadden zijn keurig uit gevoerd

zeer goede begeleiding

het eerste wat mij opviel was hoe goed en netjes ze gekleed waren . Wat een fijn persoon de uitvaartverzorger was die je op je gemak stelde en alle tijd voor je had . Dit was voor mij de tweede keer eerst onze dochter en nu mijn man en alle twee de gevallen was het heel goed verzorgt klasse

Goede, duidelijke uitleg, verzorging na verwachting

zeer menselijk en medelevend

daar ik met dit thema (gelukkig) geen ervaring had, werd mij dit op een duidelijke en begrijpelijke wijze uitgelegd

Alles goed geregeld.

Top geregeld

Alles goed geregeld zeer duidelijk wat de wensen van ons waren zeer tevreden Bedankt monuta

Aandachtige, persoonlijke, efficiënte begeleiding.

De uitvaart begeleider was fantastisch; duidelijk over de kosten en wat er mogelijk was, zeer snel en efficiënt in het afhandelen van alle concrete dingen, persoonlijk in de ondersteuning bij het afscheid zelf zodat alles op rolletjes liep en zo werd als ik het me had voorgesteld. Liefdevolle en professionele aandacht die ik als zeer positief heb ervaren. Heel veel dank.

voldeed aan alle verwachtingen

voldeed aan alle verwachtingen

correcte afhandeling

correct zoals het zou moeten

Bizonder tevreden over het complete uitvaartproces.

Tevredenheid alom in de hele benadering van het uitvaartproces!

fijne uitleg en begeleiding

het was goed

Ze waren heel vriendelijk en behulpzaam

Ze hadden een luisterend oor en konden me veel antwoorden geven die ik had rondom de uitvaart.

Wij hebben ontzettende goede ervaring met Monuta Vanaf het eerste telefoontje van Overlijden van mijn Broer en alles wat er na tijd gebeurd Tot aan de Crematie toe , alles is super goed en respectvol geregeld

Over Monuta Uitvaart