alles prima verzorgd tot in detail.

Monuta is een zeer prettige uitvaartverzorger met oog voor detail en voor de nabestaanden.

Mensen die je met gevoel en respect behandelen

We hebben het als zeer fijn ervaren hoe er met ons is omgegaan in een periode waar je toch van slag bent en alles goed wilt regelen.... We hebben een mooi afscheid gehad.

Goed, doeltreffend en prettige sfeer.

De uitvaartbegeleidster was vriendelijk en efficiënt. Ze leidde ons met zachte hand door alle formaliteiten. De uitgereikte documentatie gaf nog extra ondersteuning bij het afwikkelen van allerlei zaken. Het was een begrafenis in besloten kring i.v.m. corona. Het is allemaal precies naar wens verlopen. Het was intiem en voor zover mogelijk een prettige sfeer. De uitvaartbegeleidster was hierbij op de achtergrond aanwezig en gaf ondersteuning waar nodig. Heel prettig.

Waardevolle herinnering

Vorig jaar zomer hebben wij helaas onverwachts gebruik moeten maken van Monuta Ede. Wij kunnen terugkijken op een mooie uitvaart waar we mede dankzij Jan Kruit ook de puntjes op de ï hebben kunnen zetten. Zo gaf hij tips over de dienst waar we zelf niet aan hadden gedacht, maar waardoor de uitvaart helemaal ‘goed’ was. De uitvaartverzorgende Marcel was ook erg betrokken en stond voor ons klaar. De 24 uurs kamer waar onze vader was opgebaard was voor ons heel fijn! Je kon dag en nacht (met eigen code) binnen lopen en er even zijn. Het is een kamer met 2 comfortabele banken, koffie, thee en wc (in de hal). Indien gewenst kon er een scherm tussen de kist en banken geplaatst worden. Er was ook genoeg ruimte voor andere dierbare om toch nog in deze rare tijd, op gepaste afstand, afscheid te komen nemen van onze vader. Het enige minpuntje was dat het nagesprek (wat na 2/3 weken na de begrafenis zou plaatsvinden) nooit heeft plaatsgevonden. Dit voelde voor ons als ‘onaf’. We snappen dat het drukke tijden waren voor Monuta, maar het was wel fijn geweest als we een appje of belletje hadden gehad met dat ze helaas geen tijd hadden voor het nagesprek. Alles bij elkaar wel zeer tevreden en kijken terug op een goed verzorgde uitvaart.

Prima! . Geen klachten!

Uitstekend! Duidelijk standpunt. Veel respect voor overledene. Goede service.

Alles tot in de puntjes geregeld

Leuke en vriendelijke medewerkster (renate van beek). Alles waardig en heel goed geregeld. Erg tevreden.

Monuta begreep onze wensen en voerde die perfect uit.

Vanaf het eerste gesprek luisterde men uitstekend naar onze wensen. Wij hadden best wat wensen die niet elke dag gevraagd worden, maar ook die heeft Monuta perfect geregeld. De uitvaartbegeleidster (Renate van Beek) is bijzonder empathisch en een uitstekende regelaar. We waren en zijn zeer tevreden.

alles goed geregeld

wordt goed meegedacht en veel uit handen genomen zodat er ruimte gegeven wordt voor je emoties

Goed verzorgd naar mijn verwachting en naar de keuze uitgevoerd van de overledene.

Uitstekende nazorg

De uitvaartbegeleider Jan Kruit was fantastisch, denkt met je mee, geeft je alle ruimte en staat dag en nacht klaar om je vragen te beantwoorden. maar ook de mensen vd administratie zijn vriendelijk en denken met je mee!

Het beste wat je in zo'n verdrietige tijd kan overkomen.

Als er iemand in het gezin overlijdt, heb je behoefte aan hulp en steun. . Iedere familie is anders, heeft andere eigenaardigheden en reageert anders. De mensen van Monuta staan altijd voor je klaar en spelen in op iedere behoefte die je op dat moment hebt. Dat is knap en helpt bij alle verdriet en zorgen die je op dat moment hebt.

De uitvaart was ingetogen en in de geest van mijn overleden vrouw

De uitvaartleider, Jan Kuijt, was steeds beschikbaar, gaf zeer goede voorlichting en in voorbereiding tot het opbaren thuis en de plechtigheid in het crematorium, was hij een steunpunt voor de nabestaanden. Zijn zorg nam het verdriet niet weg, toch waren de stappen in de tijd van overlijden tot cremeren handelingen waarvan men wist, dit zou de bedoeling zijn van mijn vrouw. Na die tijd keken haar kinderen en ik ook terug op een waardig afscheid.

Over Monuta Uitvaart