Vriendelijk en medelevend

Alles op een goede wijze georganiseerd volgens onze wensen.

Respectvol

Medewerkers die weten waar ze over praten en respectvol omgaan met alle wensen.

alles wordt je zoveel mogelijk uit handen genomen

alles wordt snel en goed geregeld zoveel mogelijk naar eigen wens

Vriendelijk en erg behulpzaam

Soepel verloop van de contacten.

Een hele mooie en warme uitvaart gehad via Monuta. In alle rust afscheid kunnen nemen. Goede uitvaartbegeleiders

Met gepaste aandacht alles geregeld

Met de uitvaartverzorger was er meteen een klik. Ze was aanwezig op de juiste momenten en heeft ons zeer goed begeleid

Wij hebben op een waardige manier afscheidt kunnen nemen van onze overleden

Goede begeleiding gaf rust.

De contactpersoon heeft op een behulpzame wijze ons begeleid. Voorstellen gedaan mbt keuzes waardoor stress minimaal is. En op een rustige en integere wijze met iedereen omgegaan, zeker ook in de aula op de laatste dag.

De uitvaart van mijn tante is door Monuta en in het bijzonder door de uitvaartverzorgster Daniëlle van der Steen boven verwachting uitgevoerd. Buiten de professionaliteit heeft haar meedenkend vermogen en empathie heeft het voor ons een meer dan waardig afscheid mogen zijn.

Correct, open, eerlijk

Prettige samenwerking

Top verzorgd! Bedankt Jack

Voor de eerste keer een uitvaart moeten regelen die van mijn lieve man, het komt heel veel bij kijken, en je bent zo diep verdrietig, maar gelukkig heeft Monuta alles netjes geregeld. Op een respectvolle manier ,ervaring en deskundigheid dat ik heel rustig van werd dat alles op een tempo en netjes gebeurd. Heel fijn de begeleiding en professionaliteit van Jack aan mij en mijn dochter, hij was altijd bereikbaar. Veel respect voor de uitvaart medewerkers.

Zeer correcte benadering van de uitvaartverzorgster

Alles is conform afspraak uitgevoerd

Geweldige klasse

Niets meer dan lof

Wij zijn zeer tevreden over Monuta. Alles was tot de puntjes geregeld. Heel vriendelijke uitvaartverzorger. Denkt goed mee en helpt met alles.

Heel erg fijn!

Ik wist nog helemaal niet wat er allemaal bij kwam kijken bij het regelen van een uitvaart. Vanaf moment één wordt overal rekening mee gehouden. Alle onduidelijkheden werden direct uitgelegd. Er werd goed meegedacht over onze wensen en de bijpassende mogelijkheden. Het was een prachtige uitvaart, die ik mij niet anders had kunnen wensen.

Alles is super geregeld

We zijn zeer tevreden over Daniëlle vd steen , zij heeft er voor gezorgd dat alles tot in de puntjes goed verzorgd was.

Fijne respect volle beglijding

Zie boven

Heel fijne uitvaartverzorging

Zeer respectvol. Contact kon altijd. Goede uitleg en begeleiding

Uitmuntend

Er wordt meegedacht wat de wensen / mogelijkheden zijn van de nabestaanden. Deze werden uitgevoerd , niets was te gek.

Zorgvuldig, respectvol en warme dienstverlening

Op professionele wijze heeft mevrouw Van der Steen ons door deze hectische dagen heengeloodst.

Uitermate goed verzorgd

Onze uitvaart verzorger was een ontzettend leuke man. Heeft alles duidelijk uitgelegd. Ook het aanpassen van wat dingen voor de uitvaart was geen probleem. Hij heeft ons het gevoel gegeven dat op zo'n dag niks te gek is, zoals harde muziek. Fijn dat wij op onze manier afscheid hebben kunnen nemen.

Persoonlijk, steunend, afstemmend en invoelend naar onze wensen en niet die van Monuta.

Plezierig, meelevend maar niet te. Zoekend naar de juiste afstemming van de cliënt en die in ons geval ook vinden. Adviseren maar niets opdringen. Meedenken en attenderen op dat wat van belang is in zulks verdrietig maar ook niet allerdaagse situaties. Dat waar j niet aan denkt, vertellen zij je. Wanneer nodig voor vragen of advies, heel snel bereikbaar. Echt al met al een fijne steun in dat waar j steun goed kunt gebruiken.

De begeleiding omtrent de uitvaart van mijn vriend vond ik uitstekend.

Top geregeld naar onze wensen.

Ondanks de speciale wensen die wij hadden heeft Tommy de Moor alles perfect aangevoeld en geregeld.

Wij zijn erg tevreden en dankbaar voor de fijne begeleiding en mooie uitvaart

Zie boven

Laan van Eik en Duinen 38