Alles word super goed geregeld

Alle medewerkers zijn zeer aardig , vriendelijk en alles word tot in de puntjes geregeld

met compassie

Monuta heeft ons uitstekend begeleid in een moeilijke tijd door ons met compassie geheel te ontzorgen.

Deskundig

Vakkundig en afspraak nakomen

André de Bruijn is een aanrader

Hierbij beveel ik graag André de Bruijnvan Monuta 's-Gravenhage bij u aan in tijd van rouw. André zocht via mijn collega contact i.v.m. overlijden van een oud collega zo kwamen we in contact. André heeft met de door mij verkregen tekst van mijn oud werkgever een mooi welkomstwoord in de kleine aula uitgesproken. Ook de door mensen vaak vergeten adres van oudwerkgever in hun adresbestand op te nemen hebben we samen kunnen regelen. Hierdoor waren er meerdere oud collega's in de gelegenheid om aanwezig te zijn. Tijdens de afscheidgelegenheid en na André zijn mooie welkom werden de mooi uitgekozen muziekstukken, en aangeleverde foto's, met thema's herinneringen, oud-collega en huisvriend naadloos verweven met de 3 sprekers. Het geheel, maar 3 foto's en geen doordraaien met korte vertoning van foto's, gaf een innerlijke rust. Ook mooi en fijn, en dat heb ik helaas bij veel afscheidsdiensten afgelopen 2 corona jaren meegemaakt, was het bij passeren kist even stil te staan en buiging gemaakt en de rust die André uitstraalde. Een uitvaart regelen is een vaak uitgesteld item maar André heeft er met de aangereikte informatie een waardig afscheid van gemaakt.

We zijn heel blij geweest met de goede zorg van Monuta.

We zijn heel vriendelijk geholpen in de dagen voor de uitvaart. De dag zelf was ook alles prima verzorgd. Het voelde als een warme deken. Zorgvuldig en betrokken.

Monuta heeft alles heel goed gedaan

Bedankt aan Monuta voor de aandacht en begrip tijdens het regelen van de uitvaart van mijn zusje. De dienstverlening was heel goed.

Heel goed geregeld

Erg begripvol en erg Hulpzaam

SUPER geweldige organisatie

Het was een prachtige crematie en goed verzorgd CHAPEAU

Fijne en zorgvuldige begeleiding van de uitvaart

Een overlijden is verdrietig genoeg. We hebben de begeleiding en verzorging door onze uitvaartverzorgster als liefdevol warm en zorgvuldig ervaren. Heel fijn

Heel erg goede begeleiding aandacht steun en advies

Vriendelijk en respectvol

Alles werd snel geregeld en netjes afgehandeld.

Alles was keurig geregeld.

Alles was keurig geregeld. Het was een "mooi" afscheid, ook verdere fam. en aanwezigen gaven dat te kennen.

warm en liefdevol

Heel tevreden

Fijne duidelijke uitleg over kosten van de uitvaart

Zorgeloos afscheid nemen.

Warme, betrokken uitvaartbegeleider

Wij konden ten alle tijden Danielle bereiken met vragen. Zij had overal een oplossing voor. Regelde alles voor ons. Wij waren heel blij met haar.

Redelijk goed verlopen

Het vóór traject is in goede harmonie verlopen, de uitvaart zelf is ook zonder problemen verlopen, alleen zou er na de uitvaart contact met ons opgenomen worden en dat is 6 weken na dato nog steeds niet gedaan wat ons zeer teleur stelt. Ook vonden wij het jammer dat de uitvaartverzorger zelf niet aanwezig kon zijn bij de uitvaart, maar zijn vervangster heeft alles goed geregeld.

Geweldig goed geregeld én met veel oprechte respect en waardigheid.

Ik heb te maken gehad met twee uitvaartverzorgers: Danielle en Anouk. Beiden vol goede ideeën en welgemeende adviezen. Enthousiaste dames en zorgzaam. Alles dat besproken werd, werd perfect uitgevoerd. Keurige service, chapeau!

heel plechtig.

Aangezien ik ook al 86 jaar ben, geef ik mijn zoon de opdracht mijn laatste gang op deze aarde door Monuta te laten verzorgen.

Prima geregeld

Hele fijne begeleidster die meteen goed kom inschatten wat wij wilden en hoe wij benaderd wilden worden. Ze drong ons ook niets op wat wij heel prettig vonden.

Tot in detail klopt alles bij Jack den Heijer

Jack den Heijer is een A++ uitvaartverzorger. Uiterst correct, duidelijk, rustig en afspraak = afspraak. Heeft ook oog voor de emotionele kant van de uitvaart. Hij denkt mee met de organisatie van de uitvaart als bijvoorbeeld iets om praktische reden niet kan. Komt dan met een alternatief. Jack gaf mijn moeder en mijn gezin een vertrouwd gevoel.

Het was triest maar Geweldig verzorgt.

Voor mij persoonlijk was het een Trieste dag maar door dat er aandacht werd geschonken en vele malen werd gevraagd hoe ik me voelde werd het een stuk gemakkelijker door de dag heen te komen.De uitvaart verzorgster was zeer meelevend en ook bezorgzaam voor iedereen die er was.

Rustgevend en zorg ontnemend

We hebben plotseling mijn vader verloren. Het contact begon met het doorgeven van het overlijden en het ophalen van mijn vader thuis. De dag erna kwam de uitvaartverzorgen en we keken er allemaal tegen op. Maar toen kwam die binnen en er viel rust over ons heen. Hij dacht mee en is eerlijk. We hebben een hele mooi afscheid kunnen regelen voor mijn vader. We konden zelfs mee naar de ovenruimte en dat is heftig maar wel heel mooi. Bedank voor de goed zorg voor en na de uitvaart.

Snelle afspraak met duidelijke uitleg over een verdrietig proces

Zeer vriendelijke begeleiding in een verdrietig proces, waarbij alles mogelijk bleek en niets werd opgedrongen, goede adviezen. Zeer prettig kontakt en ook intieme omgeving in uitvaartcentrum.

Zeer tevreden over Monuta

Wij hebben voor de crematie van onze moeder/schoonmoeder gekozen voor Monuta. Onze uitvaartverzorger heeft alles heel goed geregeld en we hebben mooi en waardig afscheid kunnen nemen.

Overblufend

Jack denheijer bedankt dat jij de zorgen en stress bij ons heb weggenomen en de crematie van ons moeder heb begeleid daar zijn wij erg dankbaar voor en ook de mooie woorden die u sprak waren bizonder mooi en gepast bedankt voor de goede begeleiding.... Groet, Familie stam

Laan van Eik en Duinen 38 2564 GT Den Haag

Over Monuta Uitvaart