Erg Goed

Het meedenken van de uitvaartverzorger was erg goed, leefde zich goed in , in de wensen van ons gezin, zelf de broodjes Pindakaas met hagelslag voor de kleine mannen, werd geregeld. De gesprekken waren erg gemakkelijk (informeel), dank aan Remi Korfage

Betrokken en professioneel

De conclusie na afloop van de plechtigheid was het was goed, geheel naar onze wensen met voldoende tijd en ruimte om op een mooie manier afscheid te nemen. Je hebt zelf de regie en waar nodig stuurt Monuta bij op de achtergrond.

Ik vind de adviesen passend

Verzorging: Ivm met corona, hadden wij toch, een mooie afscheid kunnen nemen, hoop dat het zonder corona, uitmuntend zou zijn. Financieel: Zou ik niet aanbevelen, geld dat overblijft, wordt niet uitgekeerd ondanks, dat men voor verzekerd bent, men vraag bewijs stukken om te declareren, dat vind ik niet relevant, men zijn voor een bebaalde bedrag verzekerd voor de uutvaart, als men onder blijft, vind ik dat de rest gestort moet worden naar de nabestaande, vorderingen die open staan van de overledene in zijn geheel moeten toch door de nabestaande afgelost worden.

heb het als zeer prettig ervaren

de hulp was zeer fijn en respectvol. kom altijd met vragen terecht. alles werd prima geregeld en netjes.

Meer dan tevreden over de begeleiding.

Vanaf het eerste contact waren wij heel blij met onze uitvaartbegeleider Remi Korfage. Hij was zeer betrokken, ging geen enkele uitdaging uit de weg en kwam met hele goede ideeën. Ondanks de, helaas, grote drukte was hij voor ons altijd bereikbaar, zelfs in het weekend. De uitvaart zelf hebben we samen helemaal naar ons zin kunnen invullen. Ook na de uitvaart hadden we goed contact. We kijken, ondanks al het verdriet, terug op een mooie uitvaart waarbij Remi een grote rol gespeeld heeft door zijn inspanningen en persoonlijke begeleiding !

Alles was perfect in orde

alles was zo als afgesproken was

Warme begeleiding door het uitvaart proces.

Vervoer naar uitvaartcentrum van overledene verliep soepel. Respectvolle chauffeur en bijrijder. De uitvaartverzorger was ook een fijn persoon en luisterde aandachtig naar de weduwe. Van een nare ervaring toch iets heel moois kunnen maken.

Zeer goede uitvaart-onderneming

Uitvaart Plechtigheid en crematie was goed geregeld. Beleefd, medelevend en vriendelijke communicatie.

Professioneel en respectvol

De uitvaart van mijn moeder is keurig geregeld van het begin tot het einde. Duidelijk afspraken, goede communicatie, respectvol, transparant, professioneel en alles keurig en volgens afspraak verlopen. Dit was een verademing na mijn negatieve ervaringen met een andere uitvaartverzorger! Een uitvaart moet immers vlekkeloos en naar wens verlopen.

Uitvaart voelde persoonlijk en warm aan

De uitvaartleidster had oog voor details en was in haar begeleiding zeer betrokken zonder de professionaliteit te verliezen. Niets dan lof: hoewel het afscheid van mijn vader uiteraard behoorlijk emotioneel was, denk ik met een goed gevoel aan deze dag terug.

Persoonlijke aandacht en hele goeie communicatie. Ben zeer tevreden.

Het werd goed afgehandeld

Ik ben dankbaar en blij voor de persoon die ons heeft geholpen.

In Coronatijd werd meegedacht, resulterend in een sfeervolle crematie.

Op een zaterdag in Coronatijd overleed mijn vrouw. De afspraak met Monuta was snel gemaakt, moest echter wel via de beeldtelefoon. Dat ging op een rustige manier met veel ruimte voor vragen vanuit ons gezin. Het overbrengen van de kist van woning naar crematorium werd respectvol gedaan! Er werd vrij direct aangeboden om zondag langs te komen om te zien, of alles naar wens was met betrekking tot het kleden en opmaken van mijn vrouw. Het was fijn om te zien, dat dit wederom netjes en met respect was gedaan. Dat besloot ons om de kist bij de crematie plechtigheid open te laten. De zaal is sfeervol ingericht met een rustgevende panoramische projectie, waarop ook de door ons uitgezochte foto's werden getoond en de door ons aangeleverde muziek op een prettig volume werd gedraaid. Helaas was het niet mogelijk om meer dan 30 personen uit te nodigen en ook een koffietafel diende door Corona achterwege te blijven. Maar wij kijken dankbaar terug op een sfeervolle en respectvolle crematie van mijn vrouw!

Een steun in de moeilijke tijden.

Betrouwbaar, je voelt hun medeleven, Een fijn gevoel. Kan alles aan hun overlaten.

Buytenparklaan 2 2717 AX Zoetermeer

055 – 5391440