Men is vriendelijk en luistert naar de nabestaanden hun wensen niets is te veel.

Super goed verzorgd

Wij zijn zeer tevreden over Monuta met name onze uitvaartverzorger, Overal aan gedacht alles was bespreekbaar. Echt een aanrader in zo'n moeilijke tijd

Alles is keurig netjes verzorgd.

Alles zorg rondom onze vader is keurig netjes gedaan.

Betrouwbaar en respectvol

Goede opvang en zorg. Flexibele instelling en meedenken over oplossingen en ideeen. Mooie uitvaart en veel zorg en respect. Na de uitvaart wel een telefoontje gekregen maar op een lastig moment. Daarna helaas niets meer gehoord.

Voor tijdens en na de uitvaart persoonlijke aandacht

Goede, persoonlijke begeleiding met een warm gevoel

Dankzij Monuta op een mooie manier afscheid kunnen nemen van een bijzondere vrouw.

Wij hebben dankzij Monuta en onze uitvaartondernemer op een mooie manier afscheid kunnen nemen van onze moeder en vrouw. We zijn tijdens een verdrietige en onwerkelijke periode goed en fijn begeleid tot de dag van het afscheid. Maar zelfs daarna heeft onze uitvaartondernemer nog veel tijd voor ons gehad. Ontzettend dankbaar.

Pretige ervaring

Correcte behandeling voor en tijdens de uitvaart, Veel steun ondervonden.

Alles is heel goed geregeld.

Anne van der Zee was een hele fijne uitvaartverzorger. Ze luisterde goed, was een rustpunt in deze hectische tijd en heeft alles prima geregeld. Verder was de locatie in Leiderdorp heel fijn en waren de broodjes en petit fours van hele goede kwaliteit. Kortom, wij zijn heel tevreden.

Heel tevreden

Met Richard Willemse hebben we een hele fijne ervaring gehad ,als begeleider van de uitvaart van mijn moeder .een beteren begeleider hadden we ons niet kunnen wensen .

Super goed.

Het is allemaal zo netjes verlopen. De uitvaartverzorger hadden wij veel steun aan. Hij heeft ons goed geholpen.

Alles perfect besproken en nagekomen

Na het overlijden in het verzorgingshuis (in de avond) hebben wij zelf Monuta gebeld. Vanaf dat telefoongesprek is alles gelijk door Monuta opgepakt. De volgende dag werd er contact met ons opgenomen en hebben we een hele goede uitleg ontvangen hoe verder. Wij hebben onze wensen besproken en alles is uitgevoerd. Tevens hebben wij verzekeringspapieren meegegeven en alles is door Monuta bij de Maatschappijen opgevraagd . Eigenlijk is alles door Monuta geregeld. Juist waar je tegenop ziet regelde Monuta voor ons.

Professionele en Persoonlijke begeleiding

De uitvaartverzorger kwam op mij over als zowel praktisch als perfectionist die een strak proces organiseert. Dat gaf mij veel rust en vertrouwen.

fijne afhandeling

Heel fijn hoe alles werd begeleid en geregeld. Alles verliep zoals wij het hadden aangegeven en Anne was zeer behulpzaam, goed bereikbaar en zeer ongedwongen. Echt heel fijn in zo'n tijd dat je echt geleefd wordt!

Fijne begeleiding door Richard.

Professionele begeleiding met aandacht voor de persoonlijke wensen.

Fantastische begeleiding na het overlijden van onze moeder.

Vanaf het eerste contact na het overlijden tot aan het laatste moment werden wij meer dan uitstekend begeleid door de medewerker Richard Willemsen. Zowel familie als vrienden waren vol lof hoe alles is verlopen. Door de goede verzekering van onze moeder, heel belangrijk, kon alles prima worden geregeld. Voor ons was er een waardig afscheid van onze moeder.

Wij zullen deze dag nooit vergeten.

Richard willemse was onze uitvaartverzorger heeft ons met raad en daad beigestaan heel betrokken met vragen direct antwoord gaf ons een heel goed gevoel . De uitvaard zelf heeft hij ontzettend goed geregeld . Het was niet zwaar maar respectvol precies zo als wij het graag wilde . Ik heb hem ook gezegd jongen blijf dit werk doen je bent hiervoor geboren . Terug kijkend op deze dag geeft ons een goed gevoel en helpt zeer zeker bij het verwerken van ons verdriet. VERDER wil ik alle medewerkers van Monuta hartelijk danken voor hun inzet en toewijding ik weet zeker dat mijn man het zeer gewaardeerd zou hebben.met vriendelijke groeten Ingrid Sijthoff.

Zeer professioneel en fantastisch verzorgd, in één woord 'n dikke 10!

Ik ben fantastisch geholpen bij de voorbereiding van de crematie van mijn man en erna. Zeer aan te bevelen!

Een professioneel, deskundig en betrouwbaar uitvaartverzorger.

De uitvaart werd geheel verzorgd zoals we hadden afgesproken. De uitvaartverzorgende deelde haar kennis en liet ons in onze waarde. Ze kwam de afspraken goed na en was altijd snel bereikbaar.

Fijne persoonlijke begeleiding.

Richard was onze uitvaartverzorger en we waren heel blij met hem. Professioneel maar heel persoonlijk. Luisterde goed naar onze wensen. Alles was goed geregeld, bedankt Richard.

Goed geregeld.

Alles gegaan zoals wij voor ogen hadden, mede dankzij Richard Willemsen.

Ik voelde me gehoord

Als nabestaande heb je genoeg aan je hoofd. Het is prettig als je gehoord wordt en uit de wind gehouden wordt.

zeer goed

onze ervaring met monuta en de hulp van Anne van der zee bij het regelen van alles en van remy bij de crematie waren erg goed was voor ons perfect

Fijne begeleiding in moeilijke tijd

Anne heeft ons van begin tot eind op een zeer bekwame- en persoonlijke wijze begeleid en geadviseerd. Mede hierdoor op een zeer waardevolle manier afscheid kunnen nemen, daar zijn we dankbaar voor.

Ik heb het zeer gewaardeerd dat juist in deze tijd, Anne gewoon bij ons thuis is geweest en dat er 100% rekening is gehouden met onze wensen.

Erg Goed

Het meedenken van de uitvaartverzorger was erg goed, leefde zich goed in , in de wensen van ons gezin, zelf de broodjes Pindakaas met hagelslag voor de kleine mannen, werd geregeld. De gesprekken waren erg gemakkelijk (informeel), dank aan Remi Korfage

Over Monuta Uitvaart