Hele warme en fijne dienstverlening

Een waardig afscheid, dat wil je zo perfect mogelijk regelen als nabestaanden. Dit is zeker mogelijk met Monuta en absoluut met Dirk. Fijne kerel om dit samen mee te organiseren. Nogmaals dank!

Alles was goed geregeld vanaf het begin tot het einde. Nazorg ook prima. Aardige en betrokken uitvaartondernemer.

goede begeleiding

alles is gegaan zoals wenselijk

Top geregeld

Goede hulp bij het overlijden van mijn moeder

Alles wat geregeld moest worden werd door de uitvaartverzorger op een zee prettige manier geregeld

Aan onze uitvaart wensen is volledig voldaan.

**** heeft ons uitstekend voorgelicht en begeleid. Het overbrengen van onze overleden zoon vanuit Zwaag naar Leiderdorp werd snel geregeld. Zelfs een piano huren (tegen betaling) was geen punt. Het groot aantal bezoekers van de uitvaartdienst gaf geen enkel probleem. Noch in de aula en evenmin op het graf.

Warmhartige medewerkers

Begripvolle medewerkers die ieder met respect benaderen en behandelen. Met een warm hart u ook te woord staan desondanks het een verdrietige periode is. Ontzettend bedankt!

Van het begin tot het eind van de crematie alles goed geregeld.

De uitvaart van mijn echtgenoot was perfect geregeld en de mooie kamer in de Gitstraat was een waardevolle toevoeging op het geheel.

een absolute aanrader

alles naar wens afgehandeld , vriendelijke correcte mensen die ook oog hebben voor de nabestaanden

De begrafenis is door Monuta goed geregeld.

Wij zijn volledig ontzorgd en hoefde in principe zelf nergens achter aan te gaan. Dank voor de goede service.

Heel erg goed

Bij de uitvaart van mijn schoonmoeder werden we begeleid door Rob van der Kraan. Wij waren verdoofd van verdriet en Rob nam veel taken van ons over en het is uiteindelijk ook dankzij hem , een prachtig afscheid geworden waar we met veel liefde naar terug kunnen kijken, en dat geeft veel troost. Rob was niet te stijfjes en zeer empathisch. Zeer dankbaar.

Een mooiere en warmere uitvaart konden wij ons niet wensen.

Dankzij de empatische en daadkrachtige uitvaartverzorgster van Monuta en haar niet aflatende hulpvaardigheid voelde het goed om met de uitvaart voor onze zus bezig te zijn. Alle wensen van mijn zus en die van ons konden worden ingewilligd, waardoor de volledige uitvaart op ons allen een onuitwisbare indruk heeft gemaakt.

Een warm bad

Zeer prettige dames die ons hebben begeleid . Het had niet fijner kunnen zijn. Ook aan de kleine kinderen werdt gedacht. Dit zorgde ervoor dat mijn kleinkinderen bij het afscheid en in de familiekamer waren.

Zeer professioneel verzorgd met heel veel gevoel wat er leefde bij de familie.

De uitvaart verzorger (wouter Verbiest) heeft de zaken perfect geregeld, hij was heel erg betrokken had goede ideeën, zeer behulpzaam heeft zaken perfect geregeld (IVM complexiteit van de uitvaart wat afwijkend was) deze persoon is altijd te bereiken, niets was voor hem te gek. Hij deed zijn uiterste best om het zo draaglijk mogelijk te maken voor de familie. Deze persoon is in een woord geweldig. Ik ben oprecht blij dat hij voor ons de uitvaart van mijn beide ouders heeft mogen regelen. Nogmaals chapeau Met vriendelijke groet,

Hele goede service. Vriendelijke mensen en je goede uitleg geven en als je vragen hebt zijn ze altijd bereikbaar.

Vertrouwde uitvaartverzorger; levert kwaliteit en ontzorgt

Vertrouwde uitvaartverzorger; levert kwaliteit en ontzorgt

Heel vriendelijk ,warm en alles eervol gedaan .

Mijn ervaring is zeer goed ,heel vriendelijk ,begripvol en duidelijke voorstellen , alles is verlopen zoals gewenst .

Zeer prettige ervaring.

Voor de uitvaart van mijn moeder heeft Rob vd Kraan ons bijgestaan. Dat ging op een mooie, fijne manier. Fijne persoonlijkheid en groot empatisch vermogen. Goed mee denken met het regelen van de uitvaart. Mooi gesproken. Heel handig en mooi is het zelf maken van de ceremonie in een bestand die Monuta aanbiedt.

uitstekend verzorgd

van melden overlijden tot en met de begrafenis keurig en uitstekend verzorgd. complimenten voor de uitvaart verzorger.

zeer goed

Prima , fijne begeleiding en verzorging van overledene .

Accuraat en fijne , snelle begeleiding , na overlijden van mijn man

Prima geregeld

Zie hiervoor

Respectvol

Zeer respectvol uitleg en afhandeling van de uitvaart. De gehele dienst was met veel toewijding en respect uitgevoerd. De beeld vorming en muziek viel perfect in met de toespraken.

Tevreden

Gitstraat 1 2332 RB Leiden