Fijn contact met uitvaartverzorger Pieter Kingma

Alles duidelijk en goed geregeld. Super vriendelijk en nette medewerkers.

lieve betrokken mensen

rust en to the point

Warme begeleiding

Ik ervaar de dienstverlening van monuta als betrokken, zorgzaam, vriendelijk, warm, open en alle andere goede benamingen die er maar bestaan. Elke keer een prettige samenwerking en elke medewerker oprecht betrokken.

Betrokken & flexibel

Wij zijn zeer goed begeleidt door Rianne bij het regelen van een uitvaart en het afscheid van ons dochtertje. Het contact met Rianne hebben wij als zeer prettig ervaren, wat ons vertrouwen gaf om zaken los te laten waardoor er voor ons meer ruimte was om te rouwen. Rianne was/is zeer betrokken en flexibel, wij hebben hier dan ook veel steun aan ervaren en altijd de ruimte gevoeld om ten alle tijden contact op te nemen met vragen. Heel erg bedankt, ondanks het verlies en al het verdriet.. Zullen wij met trots terugdenken aan een mooi afscheid!

Het iseen trieste gebeurtenis , maar alle zorgen werden uit m'n handen genomen.

Mjn eerste contact met Arthur Hogenkamp was drie jaar geleden om samen met m'n moeder haar uitvaart te bespreken.Het contact met Arthur was vanaf de eerste minuut super. Hij begreep precies wat mijn moeder voor ogen had en wist de ultieme uitvaartlocatie voor mijn moeder, deze locatie overtrof voor iedereen alle verwachtingen. Nadat mijn moeder was overleden hadden we in eerste insantie Peter Kingma toegewezen omdat het overlijden in het weekend was. Gelukkig had ik gelijkmaandag maandagmorgen Arthur aan de lijn waarna de uitvaart zeer zorgvuldig en zelfs meer dan dat werd geregeld. Niets was teveel gevraagd en daarbij is hij voor mij een grote steun geweest. Iedereen zei later dat het een zeer mooie uitvaart was met dank aan Arthur Hgenkamp.

Top geregeld

Van begin tot het eind is alles goed verzorgt en geregeld .

Warm meedenkend fijn

Wat een steun hebben we gekregen van Danielle. Het contact was ondanks alle ellende, zo warm betrokken en fijn. De raad en daad was ook fijn, ze had precies door hoe we het wilden hebben en kwam met prima tips aan

Na verlies dochter heeft Monuta het afscheid prachtig verzorgd

Ons helaas levenloos geboren dochter is nadat het ter wereld kwam in alle rust na huis gekomen, waar het tot aan crematie opgebaard heeft gelegen. De verzorging was keurig geregeld en de dagelijkse controles en verzorging gaf ons veel rust, waar bij we ons bezig konden houden met het afscheid. Het contact met was perfect vanaf dag één tot en met crematie, en alles perfect georganiseerd in die toch korte tijd, waarbij wij zelf nooit stil gestaan hadden wat er geregeld moest gaan worden.

Warm en meedenkend

Mijn moeder had veel al vastgelegd en omdat ik wist dat ze dezer dagen kwam te overlijden heb ik op voorhand contact gezocht met Monuta. Een dag later belde Irma voor een afspraak. Een zeer warm en prettig persoon die ook goed mee dacht en probeerde in te leven in de overleden persoon om een gepast afscheid te organiseren. Contacten liepen goed via mobiel/app. Ik heb er een fijn gevoel aan overgehouden hoe alles was geregeld erg fijn!!! Enorme dank hiervoor.

super

10 juli is ons nichtje overleden mijn man had alle taken op zich genomen van de nabestaanden alles in keurig overleg samen met Arthur het was 1 woord geweldig fijne warme man die ons als gezin de afgelopen dagen goed begeleid heeft waar voor onze oprechte dank ook monuta Uchelen en Heidehof

alles prima geregeld zoals wij het wilden hebben

Het was een mooie uitvaart zoals we zelf in gedachten hadden.

alles is zeer goed en naar wens verlopen

al de vooraf afgesproken wensen zijn goed en netjes uitgevoerd. tevens was het contact met de uitvaartverzorgster uitstekend

Een perfect gergelde uitvaart.

Vanaf het eerste contact met de uitvaartverzorgster tot en met het einde van de uitvaart werd alles met zorg geregeld.

Warm en persoonlijk

Wij hadden een bijzonder vrouw Daniëlle als uitvaartleidster. Een hele warme persoonlijkheid die goed wist waar ze het over had. Werkelijk een visitekaartje voor Monuta. Dat heeft de ervaring met Monuta als bijzonder speciaal en prettig gemaakt in een enorme verdrietige tijd.

Heel tevreden

Je wordt gewoon heel goed begeleid.

Super netjes

Alles zeker naar wens geregeld en ook heel netjes zoals we het hebben gewild

Zo ontzettend fijn!

Er is heel goed naar ons en onze wensen geluisterd. Alles is gegaan zoals wij dat graag wilden. Er was veel tijd en aandacht voor ons en ons verdriet. En een heel speciaal moment tussen mijn neefje van 8 en Daniëlle, dat heeft hem zo goed geholpen bij de verwerking van het verlies van zijn opa!! Kortom we zijn allemaal heel erg bij en dankbaar voor alles wat deze fantastische vrouw voor ons heeft gedaan !

Hele persoonlijke en kundige begeleiding waarbij aan alles wordt gedacht.

Wij kijken terug op een mooi afscheid van onze zoon mede vanwege de goede en persoonlijke begeleiding door onze uitvaartverzorger. Zij gaf ons een gerust gevoel dat overal aan was gedacht en dat was ook zo. Op de dag van de uitvaart was alles tot in de puntjes verzorgd. Ook over het uitvaartcentrum van begraafplaats Heidehof waren wij erg tevreden. Alles was goed geregeld met een prima service. Ondanks het verdriet denken wij met een warm gevoel terug aan de dag van de uitvaart.

Deskundigheid en inlevingsvermogen

De uitvaart van mij moeder is naar volle tevredenheid verzorgd. De verzorging was optimaal en geen moment hebben wij het gevoel gekregen dat er niet vanuit ons belang gehandeld is.

gewoon prima

goed contact met uitvaartverzorger,fijne uitleg,opde dag van uitvaart okk alles prima geregeld

Respectvol, attent en correct geregeld

Wij waren erg blij met Rianne als uitvaartverzorger. Een prettige persoonlijkheid, attent zonder opdringerig te zijn. Dacht goed mee en was uitermate correct in de afhandeling. Heel goed en fijn geregeld.

Warme persoonlijke en efficiente dienstverlening helemaal op onze maat gesneden.

Wij zijn door de uitvaartbegeleidster van Monuta uitstekend begeleid en voelden ons erg ontzorgd. Daardoor konden wij onze moeder een mooie uitvaart geven waar wij heel tevreden op terugkijken.

perfect geregeld

de medewerkster die ons heeft geholpen met de hele voorbereiding van de crematie en de begeleiding van de uitvaart was op en top een compliment voor deze medewerkster. gert ribbink

Goede, heldere communicatie met een betrokken en emphatisch medewerker.

Duidelijke, heldere afspraken. Komt afspraken na. Prettig persoon om dingen mee te regelen

Respectvol en hulpvaardig

Ik heb de begeleiding van de uitvaartverzorger Wouter als zeer prettig ervaren en met mij mijn andere familieleden. Hij gaf ons alle ruimte binnen de protocollen om de enigszins ongewone wensen bij de uitvaart van mijn vader uit te voeren. Daarnaast was hij goed bereikbaar bij vragen en gaf hij ons tips, zodat we ons optimaal konden richten op het afscheid.

Loolaan 67

7314 AH Apeldoorn