Perfecte persoonlijke service

Alles was tot in de puntjes verzorgd

Meer dan ik verwacht had.

Helder denken wanneer een dierbare overlijd, is ver te zoeken. Hoe fijn is het wanneer je dan op de juiste manier wordt geleid, verzorgd, gehoord door Monuta. Dankbaar kijk ik terug op een waardig en warm afscheid, waarbij ik heel zeker weet dat dit niet mogelijk was geweest zonder Monuta en met name onze uitvaartverzorgster Irma.

In èèn woord uitstekend geholpen en begeleid

Wij hebben een goede ervaring met monuta. Wij hadden ons niet beter kunnen wensen

Niets dan lof.

Ik reeds verteld hoe ik er over denk, het was fantasties.

het was een uitvaart zoals gewenst.

Na het overlijden van onze moeder hebben wij de begeleiding door Corine de Korte als prettig, warm en zeer professioneel ervaren. Haar persoonlijkheid en rust was als een warme deken om ons heen en zij heeft de begeleiding van de uitvaart zeer professioneel gedaan.

Complete uitvaartverzorging van A tot Z

Het was fijn om in deze situatie gebruik te kunnen maken van jullie diensten.

Warm, empatisch heel fijn

Vanaf het moment van overlijden tot enkele weken na de uitvaart van mijn man ben ik en ons gezin geweldig begeleid. Ik en mijn kinderen en kleinkinderen hebben dit als heel prettig en warm ervaren. Ook de familiekamer was fijn. De hele dag bij je geliefde te kunnen zijn zonder gestoord te worden. Alle tijd om afscheid te nemen. Zo waardevol. Onze uitvaarbegeleider,Corine, was echt zo lief en empatisch en dat heb je nodig in deze moeilijke tijd. Ook enkele weken na de uitvaart is zij nog op bezoek geweest. Dit is zo onbeschrijfelijk fijn en waardevol. Correct bedankt hiervoor.

Alles ging goed

Het is allemaal prachtig gedaan en we zijn. Goed geholpen

Mooi en persoonlijk

De uitvaart is goed verzorgd, met ruimte voor persoonlijke wensen.

Als één bedrijf je ontzorgt, dan is het Monuta!

Ik heb de crematie van mijn man laten regelen door Monuta aan de Veenhuizerweg te Apeldoorn. Ik kan alleen maar lovend spreken over het hele uitvaartproces. Mijn uitvaartbegeleidster was Irma Geritz. Zij heeft mij vanaf het allereerste moment tot een maand na dato stap voor stap begeleid door dit hele lastige proces, waarin rouw en regelwerk elkaar voortdurend afwisselden. Wat ik bijzonder vond is dat ze er de hele week voor me was. Ik had verwacht dat er roostertechnisch halverwege de periode iemand anders de boel zou overnemen, maar het schijnt dat Monuta zo is ingericht dat je voor de hele periode één begeleider m/v toegewezen krijgt. Het lijkt iets futiels, maar ik vond dat enorm prettig. Monuta is goed georganiseerd. Er ligt een gedegen draaiboek voor de hele uitvaart, met duidelijke stappen wat er allemaal gedaan moet worden. Hierbij hield Irma subtiel maar fijn de regie. Haar manier van begeleiden gaf mij een veilig gevoel, waardoor ik het hele uitvaartproces als tamelijk ontspannen heb ervaren, ondanks het feit dat we natuurlijk veel dingen moesten besluiten, creëren en regelen. Ik kon haar ook de gehele periode via WhatsApp benaderen, en ik was altijd blij verrast hoe snel ze antwoord gaf. Door dit alles heb ik deze periode als heel fijn en waardevol ervaren. Naast dit draaiboek geeft Monuta: - een handige klapper met katernen waarin ik alle informatie en documenten van de uitvaart kan bewaren - een prachtig online portaal waarin ik samen met de kinderen de hele uitvaart vooraf in beeld en geluid heb kunnen vormgeven. De uitvaart zelf is mede daardoor echt iets moois en authentieks geworden. Beter had echt niet gekund! - een digitaal interactief portaal wat mij kan ondersteunen in het labyrint aan regelwerk na een overlijden - een papieren boekwerk waarin ik ook alles kan terugvinden (voor als je minder handig online bent). Kortom, een dikke 10!

Super fijn en zorgzaam

In één woord ; fantastisch. De wensen van onze vader werden gerespecteerd. Heel lief en zorgzaam hoe ze onze vader hebben meegenomen. Zo eerbiedig ook. En de verzorging ,al het geregel wat je uit handen werd genomen. Ja eigenlijk alleen maar dik tevreden over alles. Iedereen was zeer meelevend, en zorgzaam

Medewerkers zijn vriendelijk, deskundig en oplossingsgericht

Monuta Apeldoorn-Loolaan is een prachtige locatie en stijlvol ingericht. Irma heeft ons begeleid waar nodig en is een topper! Ze is creatief, communicatief en een rustige persoonlijkheid. Precies wat we nodig hadden.

Ik ben honderd percent tevreden over

Ik een onvergetelijke ervaring van Monuta uitvaart ,wishing you all good luck in your life and your work .

IK ben zeer tevreden over de liefdevolle verzorging van de uitvaart

Ik ben ook erg tevreden over het gesprek vooraf en na de uitvaart.

Zo warm opgevangen!

je voelt je gedragen in alles wat er op je afkomt; warm en liefdevol.

een grote steun in een verdrietige periode

In de verdrietige periode rondom het overlijden van mijn man was de uitvaartverzorger een grote steun voor ons. Zij luisterde goed naar onze wensen en dacht actief mee. Mede hierdoor konden wij mijn man een mooi afscheid geven.

Fijne persoonlijke begeleiding

Rianne van Monuta heeft ons erg goed bijgestaan en daar zijn we haar nog steeds dankbaar voor. En zo een moeilijke tijd komt er veel op je af en de begeleiding die je dan nodig hebt vulde zij heel goed in. Door te luisteren en te adviseren maar ook het persoonlijke contact hebben wij als zeer prettig ervaren. Ook haar collega's waren erg aardig. De uitvaart in zijn geheel is ondanks ons verdriet toch mooi geworden.

Een Ervaren en een heel behulpzame dame die bij mij thuis is geweest..Ook de dames bij monuta zelf waren heel goed en vriendelijk.

Uitvaartverzorger is top

Het belangrijkste aan de uitvaart, althans voor mij, is het contact met de uitvaartverzorger en de zorg dat de uitvaart vlekkeloos verloopt. Op beide punten is uitstekend gepresteerd.

Zeer netjes en perfect allemaal geregeld en verzorgd

Monuta denkt op alle fronten met je mee

Al voor het overlijden van mijn vader in het ziekenhuis contact opgenomen met Monuta. Dit gesprek verliep erg prettig en ik kon daardoor in het weekend van overlijden snel met Monuta schakelen. Daarna was het fijn om tezamen met de uitvaartverzorgster alles in rust te bespreken en in gang te zetten. Terugkijkend zijn wij zeer tevreden en kijken wij met een warm gevoel terug naar de uitvaartceremonie. Nogmaals veel dank daarvoor

Persoonlijk en professioneel in een moeilijke tijd

Mijn familie en ik hebben veel gehad aan Monuta, de uitvaartverzorger en de medewerkers van het uitvaartcentrum. Hierdoor heeft mijn lieve moeder een prachtige uitvaart gekregen met ruimte om te spreken, mooie bloemen en kist en voldoende ruimte om privé en met anderen afscheid te nemen. Heel hartelijk dank daarvoor.

Het was Perfect .

Alles is perfect verlopen: wij zijn er heel tevreden over !! Zeker omdat dit voor ons de 1e keer is dat we een begrafenis moesten regelen voor een familie lid . Met steun en de kennis van de uitvaart verzorger was alles tot in de puntjes geregeld !! We kijken er dankbaar op terug!! Gert

dat ze doen wat ze zeggen

goede verzorging

Over Monuta Uitvaart