Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit, Waarde

Uiterst professioneel team. Zeer bekwaam team. Zeker een aanrader!

• Geholpen door: Mevr. mr. M. Quispel-Kooy

VQ advocaten bureau is heel professioneel en zeer goed in hun werk!

Door een ongeval op het werk kwam ik in een clinch met de werkgever, maar gelukkig ben ik bij gestaan door VQ Advocaten bureau (de heer R. Pronk). Zonder advies en hulp van de heer Pronk zou ik hier nooit uit gekomen zijn, waar voor ik hem heel dankbaar ben. Ben door de jaren heen goed begeleid en begrepen. Ze waren altijd goed bereikbaar en belde gelijk terug als ze even druk waren. Altijd begripvol en vriendelijk. Ze hebben een professionele omgang met de klanten en zijn heel goed in hun vak. Ik zou iedereen aanraden in mijn omgeving om zeker bij VQ advocaten bureau te gaan met welk probleem je ook hebt! Aanrader voor iedereen!

Professioneel en deskundig.

Mijn advocaat was gedurende de hele procedure goed bereikbaar, deskundig en ook betrokken. Voor mij drie kernwaarden die het verschil maken.

• Geholpen door: Mevr. mr. J. van Dijk

Uiterst correct terzijde gestaan.

Uiterst correct terzijde gestaan.

• Geholpen door: Dhr. mr. A. Quispel

We hadden een prettige samenwerking

De advocaat was immer bereid mee te denken. Hij kwam soms wat chaotisch over, maar vond altijd de juiste antwoorden.

Hoi :)

Ik ben zeer tevreden over de diensten van het advocatenkantoor. Ik zou iedereen met schadevergoedingsproblemen aanraden om hulp te zoeken bij Super Lawyers. Ze hebben mij geholpen, ze zullen jou ook helpen! Met vriendelijke groet, Lukasz

fijne advocaat

fijne advocaat het is netjes afgehandeld. soms alleen wat langere tijd stil waar ik het liefst een koppeling zou willen hebben dat er wel wat gebeurd. maar denk dat het meer een luxe probleem is. daarom de communicatie 1 ster minder. voor de rest een goede advocaat met een goede afloop!

Super geholpen

Mijn advocaat heeft mij al die tijd goed bijgestaan

• Geholpen door: Mevr. mr. C.E. Koopmans

Een professioneel, betrouwbaar en empatisch advocaten kantoor dat weet wat ze doen.

Over zowel mijn advocaat als haar secretaresse ben ik zeer tevreden, beide zetten hun tanden in de zaak en gaat tot het uiterste om voor cliënt heb beste resultaat te behalen. Daar naast waren beide erg hartelijk en keken ook naar wat voor cliënt goed is. Ik hoop geen advocaat meer nodig te hebben, indien dit wel het geval is zal ik zeker terugkeren naar VQ advocaten.

• Geholpen door: Mevr. mr. M. Quispel-Kooy

optimale pro actieve communicatie , advies en uitvoering

zie inleiding

• Geholpen door: Dhr. mr. M.A.C. Backx

Top advocaten kantoor

Zijn duidelijk in hun doen wordt goed naar je geluisterd en zijn heel goed georganiseerd halen het onderste uit de kan voor je ik ben zeer tevreden met ze ik had niet beter kunnen treffen moet ik zeggen

• Geholpen door: Dhr. mr. R.J.G. Pronk

Een prima samenwerking met een mooi resultaat.

Als contactpersoon voor de client van dhr Quispel heb ik de communicatie als erg prettig ervaren. Ook de client is zeer tevreden. Het hele proces [ inclusief een adviestraject] heeft zo'n 2,5 jaar geduurd en ik heb daar best soms slapeloze nachten van gehad. Maar ben nu erg tevreden dat dhr Quispel het heeft kunnen uitonderhandelen met de tegenpartij zonder naar de rechtbank te gaan.

Super fijn

Heb me echt geholpen gevoeld Ik vocht niet meer alleen

Auto ongeval vergoeding

Professionele hulp , ervaring, hulp van een Poolse vertaler.

Zeer duidelijk en professioneel

Zeer duidelijk en professioneel

• Geholpen door: Mevr. mr. J. van Dijk

Uitstekende juridische bijstand van mw. mr. van Dijk

Uitstekende juridische bijstand ontvangen van mw. mr. van Dijk gedurende het hele proces. Denkt goed mee, heeft voortschrijdend inzicht, schakelt snel, overlegt te allen tijde en is geweldig in het beargumenteren. Ook de medewerkers van het kantoor zijn top in communicatie en administratie. Dankzij mw. Van Dijk heb ik goede juridische resultaten kunnen behalen, een aanrader voor iedereen die een advocaat nodig heeft!

Professionel

Ik ben heel goed geholpen vriendelijk alle vragen op tijd beantwoorden Gelijk alles geregeld

• Geholpen door: Mevr. mr. C.E. Koopmans

100%

Wszystko doprowadzone w 100 procentach. Polecam

• Geholpen door: N.v.t.

Zeer goed geholpen, goede communicatie

Mij werd aangeraden een schadeletseladvocaat in te schakelen nadat ik ben aangereden. Dit is het beste advies ooit. Niet alleen omdat je je op veel meer vergoeding recht hebt dan dat je zou denken, maar ook omdat je alles uit handen wordt genomen. Ik werd gedurende het hele proces zeer goed op de hoogte gehouden. Ook de kosten van de advocaat worden op de tegenpartij verhaald

Goed geholpen de afgelopen 3 jaar

Ramon heeft uitstekend werk geleverd en is een goede advocaat.

Uitstekend!

Ik ben snel en heel professioneel geholpen. De communicatie was goed, ik raad het kantoor zeker aan.

• Geholpen door: Dhr. mr. A. Quispel

Geweldige ondersteuning en zeer goed advies

Eerste gesprek was al heel erg geruststellend en duidelijk. Geen moeilijke taal maar recht toer rechtaan. Direct de goede acties genomen naar mijn ex-werkgever Zeer tevreden met de hele afwikkeling

• Geholpen door: Mevr. mr. T. Estirado Fon Talba

Mijn ervaring met V.Q. advocaten was uitstekend. Alles was duidelijk via email telefonisch gesprek en persoonlijk. En ook vriendelijk. Ik voel me thuis, en Mr. R. Pronk blijf je werk zo uitstekend doen.

Jesteśmy bardzo zadowoleni.

Polecamy firmę z całego serca. VQ Advocaten zawsze kojarzyć nam się będzie z profesjonalizmem, rzetelnością i zaangażowaniem.

• Poleciłbyś nas? Tak
  • Komunikacja
  • Porady
  • Wiedza specjalistyczna
  • Zaangażowanie
  • Niedostępne

Prima geholpen

Goed begeleid. Op alle vragen die ik had antwoord gehad en de zaak is uiteindelijk netjes afgesloten.

De Vriesstraat 16

3261 PC Oud-beijerland

Over VQ Advocaten

VQ Advocaten is gevestigd te Oud-Beijerland, echter opereert in het gehele land. We bestaan uit een team van gespecialiseerde advocaten met betrekking tot verschillende rechtsgebieden, zoals letselschade, arbeidsrecht, contractenrecht, huurrecht bedrijfsruimte, familierecht en incasso.

Over Advocaatscore.nl