Prima advocate

Ik wil u danken en wens u het allerbeste !!

Ben heel goed geholpen door Mw van Dijk

Een fijne communicatie, snelle reactie op de mail. Komt afspraken na en alles gaat erg vlot.

Ik ben zeer tevreden

Mijn ervaring bij qv advocaten was uitmuntend. Mijn advocaat is deskundig, vriendelijk loyaal Accuraat oplossings gericht en heeft mij enorm geholpen in mijn zaak. Hij neem de tijd voor je onderzoek voor alles en kijkt het 2 tot 10 keer na. En is ook heel oprecht. Bespreek alles. En geef goede raad. Ik had geen andere advocaat kunnen wensen. En ik ben enorm dankbaar voor alles.

• Geholpen door: Dhr. mr. M.A.C. Backx

Vakkundig en menselijk bijgestaan !

Vol vertrouwen

De manier waarop wij zijn geholpen en gesteund hebben wij als super fijn ervaren. Erg begaan en goede communicatie en uitleg ervaren.

• Geholpen door: Mevr. mr. C.E. Koopmans

13 Jaar lange TOP ondersteuning

Mijn letselschadeprocedure heeft 13 jaar tijd in beslag genomen door een frustrerend en trainerende houding van de tegenpartij, de verzekeringsmaatschappij 'die zo gewoon gebleven is'. De ondersteuning van VQ Advocaten is bijzonder gedegen geweest, hetgeen werd versterkt door haar verbazingwekkende dossierkennis over al die jaren. Het contact was vriendelijk en correct en adequaat. Dat het proces zo lang geduurd heeft eer het tot een bevredigende afwikkeling kwam is volledig te wijten aan de trainerende houding van de tegenpartij.

• Geholpen door: Mevr. mr. M. Quispel-Kooy

Vakkundig advies- bij de afhandeling van letselschade dossier.

Na mijn verzoek voor bijstand in letselzaak na aanrijding als fietser is direct actie ondernomen door dhr. Backx. Communicatie verliep prima zowel mondeling indien nodig en grotendeels met conceptteksten via email. Als slachtoffer van ongevallen in dergelijke kwestie ben ik allen zeer erkentelijk voor het ontvangen advies en uw diensten. Wens u allen gezondheid en voorspoed toe. Hartelijke groet,

• Geholpen door: Dhr. mr. M.A.C. Backx

Voelde me gehoord en communicatie was zeker goed. Alles werd duidelijk aangegeven. En zeer vriendelijk.

• Geholpen door: Mevr. mr. J. van Dijk

Ik stond er niet alleen voor en ze deed haar huiswerk.

Altijd stond mijn advocate en zo niet haar secretaresse mij goed te woord. Mailtjes en telefoontjes waren duidelijk. Ik was onder de indruk van haar expertise.

Alles is vlot verlopen

• Geholpen door: Mevr. mr. J. van Dijk

Pełen profesjonalizm i 100% zadowolenia!

Witam, VQ Advocaten polecił mi mój znajomy. Miałem wypadek w pracy i kilka firm, nie podjęło się współpracy, ponieważ "sam najechałem sobie na nogę i to z mojej winy i nie mam szans na odszkodowanie". Moja sprawą zajął się Arno Quispel, który od samego początku stwierdził że "nie ważne jak to się stało,ważne że był to wypadek w pracy". Wszystko dokładnie mi wytłumaczył razem z Panią Tłumacz krok po kroku jakie będzie działanie. Przed każdym działaniem chciał znać moją opinię i czy się zgadzam na dany krok. Ogólnie sprawa trochę trwała i już myślałem, że nic z tego nie będzie ale jak to Pani Tłumacz powiedziała" jeśli długo Pan nie dostaje żadnej odpowiedzi to dobry znak". Tak właśnie było w tym przypadku. Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z VQ Advocaten a Pan Arno Quispel naprawdę wie co robi. Pełen profesjonalizm. Bardzo polecam!

• Niedostępne

Geen klachten, ik ben goed geholpen :)

Geen klachten, ik ben goed geholpen :)

• Geholpen door: Dhr. mr. M.A.C. Backx

Alles deskundig en snel geregeld rondom de echtscheiding.

Duidelijke informatie. Deskundig advies. Alles goed geregeld! Aanrader!!

• Geholpen door: Mevr. mr. J. van Dijk

Ik ben tevreden over het contact en de diensten die het bedrijf levert

Het proces dat werd uitgevoerd was erg lang en vermoeiend, zowel voor mij als voor het bedrijf. Met gezamenlijke samenwerking en geduld hebben we het doel bereikt waar we naar streefden. Ik raad het ten zeerste aan en wees erop voorbereid dat het niet zo eenvoudig is als we dachten

Dobre

Polecam dobry Advocaten

• Niedostępne

Goede afhandeling van mijn letselschade

Mijn ervaring met VQ advocaten was goed. De rapporten van de verzekeringartsen vond ik zeer kritisch, mijn leeftijd 72, speelde een grote rol bij het toekennen van de claim. De artsen gaan er zonder meer vanuit dat hoe ouder je bent hoe kwetsbaarder. Zelf ben ik nog zeer sportief en actief maar daar houden ze geen rekening mee, ze gaan uit van tabellen, rapporten en onderzoeken, zonder de persoon zelf te kennen.

Super goede advocaat! Mv Quispel Kooy zei heeft mij veel geholpen

Ik raad vq advokat ten zeerste aan, ik heb ze per ongeluk gevonden en ik was erg blij tot het einde, ze hebben me geholpen, ze hebben voor alles gezorgd. En het einde der dingen is ook gelopen zoals ik dacht. Mevrouw Quispel Kooy heeft mij altijd ondergebracht. Ik ben erg tevreden Groetjes !

Goed geholpen!

De communicatie en advies was zeer goed! De heer Backx is een zeer deskundige en betrokken advocaat.

Sprawa zostala zalatwiona profesjonalnie

Dobra komunikacja i porady

A++++++++++++

very good Advocaten

• Geholpen door: Dhr. mr. A. Quispel

IK ben goed geholpen en jullie waren vriendelijk

Mijn ervaring met jullie is goed heb de juiste advies gehad en ben goed geholpen

• Geholpen door: Mevr. mr. J. van Dijk

Zeer kundig en goeie advocaat

Mevr mr Van Dijk is een goeie Advocaat zeer kundig

• Geholpen door: Mevr. mr. J. van Dijk

Geweldige bijgestaan op dit kantoor

Na een heftig verkeersongeluk van mijn dochter en kleindochter zijn wij geweldig bijgestaan door de advocaten van dit kantoor. We konden altijd bellen of mailen en zij hebben zich voor 100% ingezet voor onze zaak.

• Geholpen door: Mevr. mr. W.M. Yue

Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit, Waarde

Uiterst professioneel team. Zeer bekwaam team. Zeker een aanrader!

• Geholpen door: Mevr. mr. M. Quispel-Kooy

VQ advocaten bureau is heel professioneel en zeer goed in hun werk!

Door een ongeval op het werk kwam ik in een clinch met de werkgever, maar gelukkig ben ik bij gestaan door VQ Advocaten bureau (de heer R. Pronk). Zonder advies en hulp van de heer Pronk zou ik hier nooit uit gekomen zijn, waar voor ik hem heel dankbaar ben. Ben door de jaren heen goed begeleid en begrepen. Ze waren altijd goed bereikbaar en belde gelijk terug als ze even druk waren. Altijd begripvol en vriendelijk. Ze hebben een professionele omgang met de klanten en zijn heel goed in hun vak. Ik zou iedereen aanraden in mijn omgeving om zeker bij VQ advocaten bureau te gaan met welk probleem je ook hebt! Aanrader voor iedereen!

• Geholpen door: Dhr. mr. R.J.G. Pronk

De Vriesstraat 16 3261 PC Oud-beijerland

Over VQ Advocaten

VQ Advocaten is gevestigd te Oud-Beijerland, echter opereert in het gehele land. We bestaan uit een team van gespecialiseerde advocaten met betrekking tot verschillende rechtsgebieden, zoals letselschade, arbeidsrecht, contractenrecht, huurrecht bedrijfsruimte, familierecht en incasso.

Over Advocaatscore.nl