Een goed einde!

Het was vooral confronterend aangezien ik nooit ervaring heb gehad met mediation, maar het gesprek is goed uitgelopen en ik ben tevreden.

deskundige begeleiding

helaas heeft het niet het resultaat opgeleverd wat ik gehoopt had. We zijn al na 1,5 sessie gestopt, omdat onze intenties niet overeen kwamen.

Uistekende ervaring met perfect resultaat

De mediation is goed verlopen. Met name de opbouw en uitleg vooraf heb ik als zeer prettig ervaren.

Ik heb veel geleerd op het gebied van coachen van medewerkers!

Ik heb veel tips, adviezen en handvaten gekregen die ik kan toepassen bij het coachen van medewerkers. Ook heb ik verschillende schema's en documenten gekregen die ik erbij kan pakken als dat nodig is. Het is fijn om hier op terug te kunnen vallen. Het was voor mij een zeer leerzame en nuttige cursus!

betrouwbaar betrokken en professioneel

Goede begeleiding, heldere uitleg, correcte benadering.

Leerzaam

Ik heb geen uitgebreide ervaring met gesprekken waar een mediator betrokken is. Ik vond het een interessante, confronteren en leerzaam traject. De gesprekken waren goed door de mediator gemodereerd. Ik heb alle ruimte gehad om mijzelf te kunnen uiten.

Haarscherp en soms ook schurend

Jeroen van Duikeren is een prettige gesprekspartner om ingewikkelde kwesties aan voor te leggen waarbij hij mijn eigen rol in het geheel niet uit de weg gaat, met uiteindelijk een scherpe analyse van de situatie. Vervolgens heb ik zinvolle handvatten aangereikt gekregen om bepaalde situaties sneller te herkennen en ik zelfverzekerder het gesprek voer.

Essentie goed te pakken

De samenwerking met CCN hebben wij als zeer prettig ervaren. Afspraken werden goed nagekomen, en we werden steeds tijdig op de hoogte gesteld van ontwikkelingen. De sessies die we met teams hebben doorlopen werden goed doorgrond begeleid. De vinger werd op de zere plek gelegd waardoor we verder kwamen. Uiteraard moet het dan nog wel zelf doen, maar we werden goed op weg geholpen.

Betrouwbare, kundige mediator

Ik heb deze mediator als betrouwbaar en kundig ervaren. Men neemt voldoende tijd voor het doorgronden van de situatie en gaat zeer zorgvuldig om met het maken van heldere en transparante afspraken voor aanvang van het traject, wat juist in deze trajecten van belang is. Tussentijds ben ik als opdrachtgever goed op de hoogte gehouden van de voortgang op procesniveau.

Jeroen is een professional die daarnaast echt mens is.

Jeroen heeft op eigen initiatief zijn hulp belangeloos aangeboden in de ondersteuning van medisch specialisten en medewerkers van het Adrz tijdens de Corona crisis. De samenwerking heb ik als manager van het psychosociale team als heel prettig ervaren. Jeroen heeft ideeën en denkt mee in het ontwikkelen van een goed plan. Is in staat om samen te werken met anderen. Hij genereert vertrouwen. Bedankt voor de fijne samenwerking.

Goed geregeld en goed afgerond.

Voor een medewerker en diens teamleider hebben we mediation ingeschakeld. Als HR-adviseur hoefde ik maar 1 telefoontje te plegen en alles werd opgepakt. De huidige beperkende maatregelen waren geen obstakel en het traject werd goed opgepakt. Na korte tijd kreeg ik het bericht dat het traject naar ieders tevredenheid was afgerond.

Het contact met coach Els loopt heel goed en ik heb veel baat bij haar aanpak.

Het contact met coach Els loopt heel goed en ik heb veel baat bij haar aanpak.

streng maar rechtvaardig

Gemoedelijke en leerzame gesprekken. Rapportage was een pijnlijke confrontatie, die er wel voor heeft gezorgd dat er vanuit een probleem, constructief gewerkt kan worden aan een oplossing. Voor alle betrokkene ontstaat er een werkbare situatie.

geweldig

zodra ik voor een training kom maakt niet uit hoe ik me voel bij binnenkomst, kom ik als nieuw weer buiten vol positieve energie en vol vertrouwen om er weer helemaal tegenaan te gaan!

Ik ben erg tevreden over het coachingstraject wat ik ben aangegaan bij Conflict Centrum Nederland

Ik heb mij erg gehoord gevoeld en werd serieus genomen. Door de gesprekken heb ik inzicht gekregen op mijn eigen handelen en patronen. Hierdoor kon ik naar mijn eigen rol kijken binnen groepsprocessen. Door middel van bruikbare tips heb ik weer plezier op de werkvloer terug gekregen.

Je krijgt altijd een antwoord op je vraag, dat is top!

Gaaf dat er een online platform bestaat als Conflict Centrum Nederland waar je altijd terecht kunt met vragen en waar je ook altijd een antwoord krijgt van een specialist. Erg waardevol!

Kennis en ervaring om op terug te vallen als het even ingewikkeld is.

Soms zit je als leidinggevende in een lastige situatie met een van je medewerkers. Dan is het heel prettige om gebruik te maken van de kennis en de ervaring van het Conflict Centrum. Zo kreeg ik heldere adviezen hoe te handelen in een situatie. Daarnaast heb ik gebruik gemaakt van deze diensten om een onderliggend probleem in een team aan de oppervlakte te brengen en hier onder leiding van Jeroen over in gesprek te gaan. Beide interventies waren heel prettig en hebben de samenwerking in het team goed gedaan.

Voorkomen is beter dan genezen

Met respect voor elkaar en een deskundige begeleiding stlgestaan bij conflictsituaties die in veel situaties voorkomen kunnen worden. In prettige sfeer klankborden, delen van ervaringen en tips (do's and don'ts).

Wat een geweldige ervaring. Conflict snel opgelost!

Ik ben helemaal tevreden.

Wanneer ik met Jeroen van Duikeren samenwerk, is hij altijd kort en duidelijk zodat ik direct weet wat er van mij wordt verwacht.

Gehoord worden!

Er werd serieus naar mij geluisterd. Zonder te oordelen.

Fijn contact. Goede begeleiding gehad.

Ik kende de eerste mediator persoonlijk dus werd er direct gezocht naar een andere onafhankelijke mediator. De contacten tussen de werkgever en mij werden goed begeleid. Soms wel confronterend!!

Over Conflict Centrum Nederland

Conflictcentrum Nederland begeleidt mensen en organisaties bij alle vormen van conflictpreventie. Maar ook bij het oplossen van conflicten. Direct contact via 085-3031265.