Goede begeleiding en oplossingen

Spiegel goed voorgehouden en constructrueel gewerkt aan oplossingen inde samenwerking

Leerzame en leuke ervaring

Het was een leerzame en leuke ervaring waar ik heel veel praktische tips heb gekregen, waarmee ik gelijk aan de slag kon.

Geeft structuur en stuurt actief (bij) op de situatie om tot een oplossing te komen

Prettig in de omgang, helder in zijn eigen rol. Geeft structuur en spiegelt ook actief naar deelnemers terug op hun eigen rol en houiding.

Goede ervaring

Leerzaam, met nuttige tips die je verder zelf kan uitwerken in de praktijk.

Ik heb veel geleerd op een fijne manier

Ik vond het een verrijkende ervaring om bewust te worden van mijn eigen gedrag. Ik heb geleerd om te communiceren, grenzen aan te geven en de vormen van assertiviteit. De trainer gaf op een persoonlijke en vertrouwde manier informatie en gerichte oefeningen om dit toe te passen.

Nieuwe inzichten

Jeroen heeft ons in twee dagdelen handvaten gegeven hoe om te gaan met een conflictsituatie. Dit deed hij op een plezierige manier. Hij straalt veel deskundigheid uit en zorgt voor een veilige leerklimaat. Fijn dat we tools hebben gekregen om nog beter om te gaan met mensen die ons confronteren met verbaal minder fijne situaties.

Was een interactieve en leerzame bijeenkomst

Goed om stil te staan bij dit onderwerp en je weer bewust te maken van bepaalde situaties.

Juiste coaching gekregen

Duidelijke handvaten gekregen die ook werkbaar zijn en inzicht in mij zelf gekregen! Er kwamen daarbij herkenningspunten naar boven.

ontevreden uitkomst zoals verwacht

De slechte uitkomst kwam niet als een verrassing. De andere partij had m.i. niet de intentie om gezamenlijk tot een voor ons beiden goede oplossing te komen. Het enige positieve voor mij was, dat de andere partij in de mediation zich moest "gedragen". M.i. is de uitkomst niet anders als zonder mediation, maar met dhr. Van Duikeren als mediatior verliepen de gesprekken op een geciviliseerde wijze. De mediation vond slechts plaats op advies van de bedrijfsarts, welk advies de andere partij niet kon blijven negeren. In dit soort situaties is m.i. de invloed van de mediator beperkt.

Intensief traject waarbij partijen m.b.v. Jeroen tot een duurzame oplossing zijn gekomen

Jeroen heeft het mediationtraject op een prettige manier begeleid. Beide partijen hebben voldoende ruimte gekregen om hun kant van het verhaal toe te lichten, waarbij Jeroen ervoor waakte dat men verzandde in een welles/nietes discussie. Hij zorgde ervoor dat partijen toewerkten naar een oplossing. Het was geen gemakkelijk traject, maar uiteindelijk zijn partijen gezamenlijk tot een duurzame oplossing gekomen. Het contact met Jeroen verliep prettig en vlot.

Functionele en prettige begeleiding van een communicatietraject.

In een aantal sessies is doorgedrongen tot de kern van de zaak. Op aangeven van de begeleider is er ruimte gelaten om over en weer in gesprek te gaan en gezamenlijk een oplossingsrichting te bepalen.

Prettige samenwerking

In een prettige sfeer de gelegenheid gehad om in alle rust verschillende cases te bespreken. Er werd goed geluisterd en meegedacht. De tips die ik heb gekregen waren heel waardevol en toepasbaar.

oplossingsgericht aan de slag met een brok aan ervaring

Jeroen is een rustig persoon met een goed luisterend oor. Hij neemt zijn tijd om de situatie en meningen in kaart te brengen. Hij motiveert om de "koe bij de horens" te pakken. Is duidelijk en geeft richting. Jeroen straalt ervaring en integriteit uit waardoor de gesprekken open maar vertrouwelijk kunnen verlopen.

Was goed!

Ik vondt het fijne gesprekken!

Jeroen brengt rust en zorgt voor directe en concrete afstemming.

Jeroen brengt rust in het gesprek en geeft ruimte en sturing aan de dialoog. Erg fijne gesprekspartner waarbij telkens ook de bevestiging wordt gezocht bij alle betrokken partijen waardoor iedereen hetzelfde begrijpt.

Prettige coaching om na 30 jr eens met een externe te kijken naar je eigen functioneren.

De coach had snel in de gaten waar mijn probleem lag en ging niet dieper zoeken, wat achteraf denk ik, een goede inschatting is geweest. We hebben samen gezocht naar mijn trigger punten, en hebben een denk ik, goede oplossing gevonden.

Goede en duidelijke coaching gehad.

De coaching die ik gekregen heb heb ik als standvastig ervaren. Duidelijke tips gekregen. Geen poes-pas er om heen. Erg duidelijk en correct allemaal.

Heel goede begeleiding!

Bij een conflictsituatie hebben wij de hulp ingeroepen van Conflict Centrum Nederland. Dankzij deskundig en goed begeleid proces staat het weer op de rails!

Deskundige begeleiding

Op deskundige, professionele rustige wijze het conflict begeleid wat heeft geluid voor een goede uitkomst van het conflict.

Confronterend, maar lerend

Hij neemt geen blad voor de mond, maar doet dat op een doordachte manier. Voor mij een aanvulling op het moment dat ik vastliep en even mezelf ben kwijt geraakt op werkgebied. To the piont!

Prima zakelijke aanpak

Ervaringen zijn goed. Aanpak was zakelijk met oog voor beide partijen.

Samen kunnen we nog meer bereiken...

Fijn om deel uit te kunnen maken van een team met een brede expertise, waardoor het lijntje kort is om mijn klanten op maat te kunnen helpen. Wanneer partners relationele problemen hebben en besluiten om aan hun relatie te werken, kunnen zij deze waardig proberen af te sluiten, door de SCHIP-aanpak te doorlopen. Daarna kan bij een collega van CCN de scheiding juridisch worden afgehandeld. Samen doen we er alles aan om een conflictscheiding te voorkomen. Bij deze emotioneel zware beslissing is het fijn om onze klanten zoveel mogelijk te ont-zorgen. Dit is niet alleen prettig voor de partners, maar ook voor hun eventuele kinderen. Tevens wordt met deze manier van samenwerken, preventief gewerkt aan het voorkomen of terugdringen van ziekteverzuim. Een goed afgehechte eerdere relatie geeft een stevige basis voor het vormen van een samengesteld gezin die eveneens begeleid kunnen worden.

Duidelijke, aandachtvasthoudende uitleg/presentatie en inhoudelijk goede training

Leuke manier van training geven. Ruimte voor gezamelijke of individuele aanpak en inhoudelijk goede training

Duidelijk waarneembare positieve verandering ervaren

Een team dat op een paar punten stroef functioneerde heeft daar waar het om de samenwerking gaat duidelijk baat gehad bij de interventies gepleegd door het Conflict Centrum. Soms is een frisse, kritische blik noodzakelijk om een team weer vlot te trekken.

begin en einde niet duidelijk

Prettige contacten. Wat ik wel heb gemist was een goede definitie/analyse van het probleem dat aangepakt/opgelost zou worden. Daarmee was voor mij ook niet duidelijk waar we tijdens het proces naar toegingen en wanneer het klaar zou zijn.

Over Conflict Centrum Nederland

Conflictcentrum Nederland begeleidt mensen en organisaties bij alle vormen van conflictpreventie. Maar ook bij het oplossen van conflicten. Direct contact via 085-3031265.