Prima bedrijf

Helpen je goed

Hi Quinten, Bedankt voor je review! Groet, Team Huurwoningen.nl

Geen serieuze reacties

Ik heb me ingeschreven voor onze woningverhuur. Ik kreeg een aantal reacties (voornamelijk buitenlandse) die na mijn reactie niet meer reageerden ondanks dat ze allen aangaven geïnteresseerd te zijn. Betrouwbaarheid is wat mij betreft ver te zoeken. Vandaar dat ik toch maar een andere manier ben gaan zoeken om de woning aan te bieden.

Hi Johan, Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met Huurwoningen.nl. Wij zouden dit graag verder willen uitzoeken. Zou je hiervoor contact met onze klantenservice kunnen opnemen? Wij horen graag van je. Groet, Team Huurwoningen.nl

Snel, adequaat, werkt prima

Snel, adequaat, werkt prima

Hi Wim, Bedankt voor je review! Groet, Team Huurwoningen.nl

Hi Tjeffried, Bedankt voor je review! Kort maar krachtig, heel erg bedankt! Groeten, Zhané Huurwoningen.nl

prima site voor verhuur onroerend goed

Makkelijke site om informatie in te vullen. Breed bereik van woningzoekenden. Prima site.

Hi Anita, Bedankt voor het delen van je ervaring met Huurwoningen.nl! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het gebruik van onze site. Namens Huurwoningen.nl wensen wij jou een prettige dag toe. Zhané Huurwoningen.nl

Prima site

Fijn dat je"oude" gegevens bewaard blijven en hergebruikt kunnen worden

Hi Marion, Bedankt voor je review! Het feit dat je gegevens bewaard blijven scheelt inderdaad als je deze weer opnieuw wilt gebruiken. Fijn om te horen dat jij daar ook zo over denkt! :) Groeten, Zhané Huurwoningen.nl

Huurwoningen.nl biedt een goed kijkvenster voor kandidaat huurders

Dankzij de plaatsing op de website hebben zich voldoende kandidaat huurders gemeld. Uiteraard moet je de selectie zelf doen. Ik ben vrijwel over alles tevreden, echter duurder het wat lang voordat mijn huurgarantie geplaatst werd en is het telefoonnummer van de kandidaten wel in de mail zichtbaar maar niet in de advertentie. Fijn dat huurwoningen.nl checkt of de woning nog te huur is.

Werkt efficiënt en snel.

Zeer veel reacties, waaronder vele weinigzeggend. De helderheid van de website kan nog verbeterd worden.

veel respons en direct resultaat

veel respons en direct resultaat

Hi Frits, Wat fijn om te horen dat je veel reacties krijgt en uiteraard met resultaat! Bedankt voor het delen van je ervaring met Huurwoningen.nl. Wij wensen jou een prettige dag toe! Zhané Huurwoningen.nl

Gemakkelijk in gebruik

Overzichtelijk, heldere communicatie en zeer gebruiksvriendelijk.

Goedendag, Bedankt voor je review! Wat goed om te horen dat je tevreden bent over het gebruik van de site. Namens Huurwoningen.nl wensen wij jou een fijne dag toe! Groet, Zhané Huurwoningen.nl

Hi Jos, Je hebt in één woord je ervaring beschreven, heel erg bedankt! Namens Huurwoningen.nl wensen wij jou een prettige dag toe. Zhané Huurwoningen.nl

UITSTEKEND

Ik werk nu meer dan een jaar met Huurwoning en vind hierdoor snel de juiste kandidaten voor onze woningen. Een aanrader voor verhuurders en potentiele huurders

Beste Martin, Je maakt al meer dan een jaar gebruik van Huurwoningen.nl, fantastisch! Fijn om te horen dat je snel de juiste potentiële huurders vind om jouw woning aan te verhuren. Bedankt voor het delen van je ervaring! Zhané Huurwoningen.nl

Prima, duidelijke site

Eenvoudige plaatsing, duidelijke site, met voldoende reacties van huurders. Voor mij als makelaar prima.

Beste Eric, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je het gebruik van de site en het aantal reacties van huurders als prettig ervaart. Wij hopen dat je vaker voor Huurwoningen.nl kiest voor het verhuren van woningen! Groet, Zhané Huurwoningen.nl

Lang zoeken geen reactie

Mijn ervaring tot nu toe met huurwoningen.nl Is 100 keer gereageerd, 1 bezichtiging en de rest reageert niet.

Hi Dylan, In deze schaarse markt is het helaas enorm lastig om een woning te bemachtigen. Dit is dan ook regelmatig in het nieuws te zien en Nederland is er druk mee bezig om hier verandering in te brengen. Wel kan het helpen om jezelf te onderscheiden van andere woningzoekers. Een uitgebreide en originele reactie is hierbij erg belangrijk. We geven je graag tips & tricks die je hierbij kunnen helpen! Zou je ons je gegevens kunnen sturen zodat we contact met je op kunnen nemen? We horen graag van je! Met vriendelijke groet, Team Huurwoningen.nl

Perfect geholpen en fantastisch resultaat

Door o.a. Joy heel goed begeleid omdat het de eerste keer was dat ik een flatje op huurwoningen.nl zette. De aanvragen stroomden binnen en toen ik hulp vroeg bij het off-line halen van de advertentie was dat ook zo gepiept. Niets dan lof voor deze organisatie. Loes

Hi Loes, Fijn dat je goed bent begeleid bij het plaatsen van jouw woning, zeker bij de eerste keer! Horen dat je fantastisch resultaat hebt gehad is natuurlijk geweldig. Namens Joy en de rest van het team van Huurwoningen.nl willen wij jou heel erg bedanken voor je review! Groeten, Zhané Huurwoningen.nl

Scammers magnet

As described only scammers reply to the posts and none of them are genuine.

Hi, We are shocked by your review and are very sorry that you have had such a negative experience with Huurwoningen.nl. You indicate that you have been eligible with a scammer. We would like to get to the bottom of this and ask you to contact us. Safety is our top priority and we want to do everything we can to maintain it. Regards, Team Huurwoningen.nl

Duidelijke website en goede begeleiding

Duidelijke website en goede begeleiding

Hi Erik, Bedankt voor je review! Groet, Team Huurwoningen.nl

Duidelijk en mooi systeem

Erg gebruiksvriendelijk

Hi Rob, Bedankt voor je review! Groet, Team Huurwoningen.nl

Toegankelijk, doelmarkgericht, eenvoudig om woning goed te presenteren.

Nadat de woning was gepubliceerd meldden zich een aantal gerichte kandidaten, waarna we snel tot overeenstemming kwamen. Huurwoningen was daarbij zeer dienstbaar.

Hi Rick, Bedankt voor het delen van je ervaring. Groet, Team Huurwoningen.nl

Uitstekende ervaring.

Snel en goed.

Hi Hans, Bedankt voor je review! Groet, Team Huurwoningen.nl

super tevreden

ik ben zeer tevreden ook omdat we veel reacties hebben ontvangen.

Hi Bram, Bedankt voor het delen van je ervaring! Groet, Team Huurwoningen.nl

Hij wordt veel mensen bekeken

Snel wordt verhuurd

Hi, Bedankt voor je positieve review! Groet, Team Huurwoningen.nl

Prima site om woning te verhuren

Adverteren op huurwoningen.nl werkt heel goed.

Hi Marie, Bedankt voor je review! Groet, Team Huurwoningen.nl

Alles is prima geregeld.

Ik zeer tevreden.

Hi Piet, Bedankt voor het delen van je ervaring! Groet, Team Huurwoningen.nl

goed vindbaar voor zoekenden

al een paar keer een woning kunnen verhuren via deze site.

Hi Petra, Bedankt voor het delen van je ervaring met Huurwoningen.nl! Groet, Team Huurwoningen.nl

Willem Buytewechstraat 45

3024BK Rotterdam

Over Huurwoningen.nl

Huurwoningen.nl is sinds 2011 hét online huurwoningenplatform waar maandelijks ruim 1,3 miljoen woningzoekenden en -aanbieders samenkomen. Met onze marktkennis en ervaring kunnen we jou als geen ander helpen bij het vinden van je nieuwe woning of een geschikte huurder. Daarnaast geven we je inzicht in de laatste trends en ontwikkelingen op de huurwoningmarkt. Op Huurwoningen.nl start en eindigt jouw zoektocht naar een nieuw thuis!