Praktische website

Duidelijke en werkbare website

Hi Mireille, Bedankt voor het delen van je ervaring met Huurwoningen.nl. Groet, Team Huurwoningen.nl

voor woningen in Leiden gaat het goed. Voorschoten niet.

Ik heb een aantal appartementen in Voorschoten op letterlijk een steenworp afstand van Leiden maar die vallen niet op als mensen op Leiden zoeken en geven dus heel weinig respons.

Hi Leo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen! Ik kan begrijpen dat het vervelend is als je niet veel reacties krijgt op de advertenties. Woningzoekers die naar woningen zoeken in Leiden, krijgen ook meldingen van woningen in de buurt zodat zij ook in een grotere straal kunnen zoeken naar een passende woning. Mocht je woning nog te huur staan, dan kunnen wij je eventueel ook een poster opsturen die je kunt ophangen bij het raam in de woning. Op die manier krijgt de woning meer aandacht, doordat mensen in de buurt zien dat de woning online staat. Deze poster kunnen wij gratis naar je opsturen. Je kunt hiervoor contact opnemen met [email protected]. Ik hoop dat we je op deze manier een beetje kunnen helpen. Namens Huurwoningen.nl wensen wij jou een prettige dag toe! :) Groeten, Zhané Huurwoningen.nl

Veel fake reacties

Ik kreeg veel valse reacties met onbestaande email adressen en telefoonnumnmers. Blijkbaar doet men dit om de indruk te geven dat de site druk wordt bezocht. Slechts een enkele serieuze reactie.

Prima site voor particuliere verhuurders

Huurwoningen.nl heeft een duidelijke website waarop een verhuurder alle gegevens van een te verhuren object kwijt kan. Spijtig is dat veel verhuurders geen enkele reactie geven wanneer potentiële huurders interesse tonen.

Hi, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over het gebruik van de site voor particuliere verhuurders! Makelaars en verhuurders krijgen vaak veel reacties op een woning. We proberen verhuurders ook zoveel mogelijk te stimuleren om iets van zich te laten horen, helaas kunnen wij niet garanderen dat een verhuurder of makelaar op ieder bericht reageert. Wel kunnen wij als tip meegeven om bij het reageren op een woning zoveel mogelijk informatie mee te sturen, zodat makelaars direct kunnen zien of je in aanmerking komt voor een woning. Ik hoop dat dit je een beetje helpt! Namens Huurwoningen.nl wensen wij jou een prettige dag toe! Groeten, Zhané Huurwoningen.nl

Werkt snel en makkelijk en levert vooral veel interessante bezichtigingen op en altijd een match.

Ik heb altijd succes met het verhuren van mijn huis via huurwoningen.nl vooral omdat het zowel voor de verhuurder als voor de woningzoekende snel, makkelijk en eenvoudig werkt en steevast leidt tot goede bezichtigingen en altijd een match.

Hi Jan, Dank voor je mooie review! We worden heel blij van de woorden 'altijd succes', dat snap je denk ik wel ;-). Mocht je weer iets in de verhuur hebben, dan helpen we je graag! Groet, Florine Huurwoningen.nl

niet efectief

het duurt te lang voordat het online is ik zet meestal op vrijdag de woning online pas op maandag is die bij jullie goedgekeurd bij kamernet is dat in 1uur je hebt bij jullie geen afwijsknop ik maak pas gebruik van huurwoningen als ik bij kamernet niet veel reacties krijg

Hi Agnes, Bedankt voor het delen van je ervaring. Op Huurwoningen.nl voeren wij meerdere strenge controles uit, aangezien veiligheid bij ons hoog in het vaandel staat. Hierdoor duurt het verificatieproces wat langer. Uiteraard zullen wij je feedback intern opnemen, zodat wij kunnen blijven verbeteren! Groet, Team Huurwoningen.nl

Snel en makkelijk!

Makkelijk advertentie geplaatst, veel reacties, binnen korte tijd verhuurd.

Hi Elana, Bedankt voor je review! Groet, Team Huurwoningen.nl

Goed bekeken site

Regelmatig reacties, makkelijk te communiceren en overzichtelijk wie reageert.

Hi Annemarie, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met Huurwoningen.nl! Groet, Team Huurwoningen.nl

Prima verlopen.

Ik zal de volgende keer zeker weer van u gebruik maken.

Hi Klaas, Bedankt voor je review! Groet, Team Huurwoningen.nl

Woning te huur geplaatst binnen een dag geverifieerd en op de site. Sneller kan niet.

Hi Rinske, Bedankt voor het delen van je ervaring met Huurwoningen.nl! :) Groet, Team Huurwoningen.nl

Prima site

Hi Jeannet, Bedankt voor je review! Groet, Team Huurwoningen.nl

Tervreden

Ik heb mijn doel bereikt

Hi Hans, Wij zijn blij om te lezen dat je baat hebt gehad met het gebruik van ons platform! Groet, Team Huurwoningen.nl

Zeer toegankelijk en eenvoudig toepasbaar

Fijn werkbaar en gebruiksvriendelijk.

Hi Raymond, Dank voor je mooie review! Daar zijn we heel erg blij mee. We hopen je weer te mogen verwelkomen op ons platform mocht dat nodig zijn. Fijne dag! Florine Huurwoningen.nl

Traag

Ik heb mijn woning op hetzelfde moment aangeboden op 3 sites. Toen ik eindelijk enkele dagen later gebeld werd voor de controle, had ik al enkele honderden reacties op de woning gekregen via de andere kanalen. Daarnaast viel het op dat de reacties via huurwoningen.nl vooral bestonden uit een druk op de knop 'ik heb interesse', terwijl ik via andere sites motivaties kreeg, inkomens, droevige verhalen waarom iemand... etc. Met zoveel reacties heb ik niet de moeite genomen om de knopdrukkers via deze site om meer info te vragen.

Hi Paul, Bedankt voor je waardevolle review. Wij vinden het uiteraard jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met Huurwoningen.nl. Op Huurwoningen.nl hebben wij veiligheid hoog in het vaandel staan, daarom voeren wij controles uit, voordat wij de advertentie op Huurwoningen.nl plaatsen. Helaas zijn er enkele dagen voorbij gegaan. Jouw feedback, omtrent de duur van de verificatie en de leads die je via Huurwoningen.nl hebt ontvangen, nemen wij zeer serieus en hebben dit direct intern opgenomen. Groet, Team Huurwoningen.nl

Grat experience

Very easy to handle the advertisement, it can stay unpublished for future use, it was rented in less than a week.

Hi Sol, Wow, this sounds great! Good to hear that you find our website easy to use and successful! We hope to welcome you again in the future when needed. Kind regards, Florine Huurwoningen.nl

Werk erg goed

Zeer tevreden. Je kun genoeg foto's uploaden. Je kunt alleen geen platen grond maken.

Hi Waqar, Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat je tevreden bent over de site voor particuliere verhuurders én dat je genoeg foto's kunt uploaden. Je kunt inderdaad geen plattegrond maken bij de advertentie, maar als je zelf een plattegrond van de woning hebt kun je deze wel als foto toevoegen. Zo kan een potentiële huurder toch een plattegrond van de woning zien! :) Namens Huurwoningen.nl wensen wij jou een prettige dag toe! Zhané Huurwoningen.nl

Kwaliteit van potentiële huurders is top

Weer binnen 1 dag verhuurd.

Hi Bas, Bedankt voor je review! Geweldig dat je jouw woning binnen 1 dag hebt kunnen verhuren, en dat je een goede selectie aan potentiële huurders hebt! Mocht je nog eens je woning bij ons verhuren, gaan wij er zeker vanuit dat je die weer net zo snel zal verhuren! ;) Namens Huurwoningen.nl wensen wij jou een prettige dag toe. Groeten, Zhané Huurwoningen.nl

efficiënt

Ik kan de website aanbevelen, werkt heel goed, heb al meerdere keren een woning via jullie verhuurd. Makkelijk te bedienen.

Hi Jet, Bedankt voor je review! Groet, Team Huurwoningen.nl

Huurcontract snel bereikt

Prima platform, makkelijk woning te plaatsen en ik had dat niet gedaan als ik ervoor had moeten betalen.

Hi, Bedankt voor je review! Groet, Team Huurwoningen.nl

Goede zoekmogelijkheid

Een flink aantal reacties gehad. Zou graag wat meer omschrijving kwijt kunnen op de vind pagina. Nu zit dat dieper in de site waardoor niet de doelgroep reageert en ik mensen moet teleurstellen

Hi, Bedankt voor je review. Wij zullen je feedback intern opnemen, zodat wij kunnen blijven verbeteren! Groet, Team Huurwoningen.nl

Ideaal verhuurplatform

Het is een erg gebruiksvriendelijk verhuurplatform, waar veel gebruikers/potentiële huurders reageren op advertenties. Ook de servicedesk is goed bereikbaar en ondersteund goed bij Phishing! Met duo-authentificatie zijn die problemen opgelost! Nadeel is dat geïnteresseerden nooit echt goed lezen en via een knop hun interesse kunnen tonen zonder dat je als verhuurder achtergrondinformatie hebt. Een huurdersprofiel zou fijn zijn. De berichtenbox zou ook wat gebruiksvriendelijker ingericht kunnen worden.

Hi Mark, Bedankt voor je review. Wij zullen je feedback intern opnemen, zodat wij kunnen blijven verbeteren! Groet, Team Huurwoningen.nl

Brengt huurders en huizen met elkaar in contact

Makkelijk en snel een huis te huur zetten en in contact komen met kandidaten. Eigen regie en snel kunnen handelen is erg prettig aan Huurwoningen.nl.

Handige site voor particulieren

Prima ervaring, handige site voor particulieren die willen verhuren. Netjes dat je wordt gebeld om de woning te verifiëren.

Kan stuk beter

Als regelmatige gebruiker (verhuurder) van dit platform, zou het toch wel een stuk verbeterd kunnen worden. Dingen zoals een zoekfunctie in de berichten, archief voor verwijderde berichten, eventueel een markering van wie er uitgenodigd wordt voor de bezichtigingen, dus een ster (oid) bij potentiele gegadigden. Ook kan ik niet zien wie er al eerder heeft gereageerd op woningen, ik moet hiervoor een seperate Excel sheet bijhouden. Maar voor de rest: ga zeker zo door.

Hi Sjoerd, Bedankt voor je review. Wij zullen je feedback intern opnemen, zodat wij kunnen blijven verbeteren! Groet, Team Huurwoningen.nl

Prima bedrijf

Helpen je goed

Hi Quinten, Bedankt voor je review! Groet, Team Huurwoningen.nl

Willem Buytewechstraat 45 3024BK Rotterdam

Over Huurwoningen.nl

Huurwoningen.nl is sinds 2011 hét online huurwoningenplatform waar maandelijks ruim 1,3 miljoen woningzoekenden en -aanbieders samenkomen. Met onze marktkennis en ervaring kunnen we jou als geen ander helpen bij het vinden van je nieuwe woning of een geschikte huurder. Daarnaast geven we je inzicht in de laatste trends en ontwikkelingen op de huurwoningmarkt. Op Huurwoningen.nl start en eindigt jouw zoektocht naar een nieuw thuis!