Fijne en duidelijke website

Ik ben blij dat ik deze site heb ontdekt. Er komen vaak veel reacties. Het blijft belangrijk zelf een goede selectie te maken alvorens kandidaten uit te nodigen anders ben je wel héél veel tijd kwijt aan bezichtigingen. Uiteindelijk vind ik vaak een geschikte huurder via Huurwoningen.nl!!

Hi Jolanda, Wat een geweldig nieuws dat alles duidelijk voor je is, en dat je geschikte huurders via ons vind. Op naar nog meer geschikte huurders. Fijne dag toegewenst! Zhané Huurwoningen.nl

Be careful of the fine print - remember to unsubscribe when not using

I had subscribed to Huurwoning in early october and paid the 20 euro fee to start searching for a home. But the platform could not help me find any place, no success at all. I stopped frequenting the website after a point and got an email that my subscription has been cancelled. Fair enough! But despite cancelling my registration, Huurwoning started accruing due credit in my name. A payment notice was sent as a message to my Huurwoning account (which I wasn't checking) and no email communication was sent to me about this. When I did get an email it was directly from a collection agency which was asking for 3 times the monthly subscription amount. The email did not mention anything about Huurwoning but directly threthened a legal action if I failed to pay the money. All of this looks like a sophisticated scam to me. You blindside a customer and suddenly ask them for any amount that you may desire to have put in the fine print of your legal contract.

• Would you recommend us? No

Hi Vidushi, It looks like you are now sharing your experience with another website than ours. The reason I assume this, is because you are talking about 'your Huurwoning-account', but our system/subscribers don't have an account where we sent emails to.... We are more than happy to clarify other problems you might had, so please contact us if needed. Regards, Florine Huurwoningen.nl

Mijn ervaringen zijn super. Sinds de advertentie op het portaal staat krijg ik veel reacties. Ik ben nu in de contractfase en als dat klaar is haal ik de advertentie weg om anderen een teleurstelling te voorkomen.

Prima verhuursite

Altijd vrij snel reactie, maar niet altijd van de doelgroep omdat men gewoon niet goed leest of het gewoon maar probeert.

Hi Henk, Wat je schrijft is -helaas- herkenbaar. Mensen lezen slecht soms.... Laten we hopen dat je voldoende reacties hebt ontvangen om jouw woning te kunnen verhuren aan een goede huurder :-). Florine Huurwoningen.nl

Goede website

Ik heb 2 reacties gekregen. Waar van een nu de woning huurt. Ik had meer reacties verwacht

Hoi Leo, Ik zou bijna willen zeggen in dit geval: 1 goede reactie is al voldoende. Dat klopt in jouw geval ook, want je woning is verhuurd! Wat fijn! Je kan het zelfs als voordeel zien dat je maar 2 reacties binnen hebt gekregen, scheelt weer beantwoorden ;-). Dank voor je mooie review en we hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Florine Huurwoningen.nl

Fijn om mee te werken

vriendelijk geholpen door een medewerker . ik zou zeker weer gebruik maken van hun dienst de volgende keer.

Hoi, Dank voor de mooie review! Hier worden we heel blij van! Fijne dag gewenst! Florine Huurwoningen.nl

Super service

Netjes geregeld dank jullie

Hi John Jehae, Wat leuk om te lezen! Wij willen jou ook bedanken voor deze mooie review die je hebt achtergelaten, en wij wensen jou een heel fijn weekend toe. Zhané Huurwoningen.nl

Erg klantvriendelijk

Goedemiddag Leo, Kort maar krachtig, wat fijn om te horen! Bedankt voor je review. Groeten, Zhané Huurwoningen.nl

Makkelijk met groot bereik

Makkelijk om advertentie te plaatsen. Veel ruimte voor foto's en aditionele informatie. Ideale platform voor communicatie met potentiele huurder. Jammer dat je geen bestanden via de conversatie module kan verzenden.

Hi, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat het plaatsen van advertenties je gemakkelijk afgaat. We zullen je feedback betreft het versturen van bestanden via de conversatie module intern bespreken. Fijne dag toegewenst! Zhané Huurwoningen.nl

Goed geregeld en makkelijker dan ik dacht.

Ik had het niet makkelijker kunnen bedenken om op deze manier huurders te vinden. Het heeft mij niks gekost nu aan een huurmakelaar.

Hi Daan, Goed geregeld, makkelijk én gratis, meer heb je niet nodig toch? :) Fijn dat je via deze weg huurders hebt kunnen vinden! Zhané Huurwoningen.nl

in 3 jaar tijd, 3 keer mijn woning verhuurd met succes via huurwoningen.nl

In middels maak ik mij niet meer zorgen of ik mijn huurwoning verhuurd krijg. Altijd meer dan voldoende aanvragen via huurwoningen.nl

Hi Vincent, Wauw, binnen 3 jaar, 3x je woning verhuurd via Huurwoningen.nl! Mocht je jou woning weer gaan verhuren, zal dat vast en zeker weer lukken met alle aanvragen. Zhané Huurwoningen.nl

redelijk oke

mijn kamers zijn niet via huurwoningen verhuurd,doch wel onder de aandacht geplaatst.

Hi, Ondanks dat je jouw kamers niet via Huurwoningen.nl hebt verhuurd, heb je toch even de tijd genomen om een review voor ons achter te laten. Bedankt daarvoor en heel veel succes met de verdere verhuur van je kamers! Zhané Huurwoningen.nl

Prima site

Jammer dat potentiële kandidaten niet altijd goed lezen waardoor de reacties niet uit juiste doelgroep komen. Verder prima in orde.

Hi Henk, Bedankt voor je review! Zeker jammer dat er niet altijd goed wordt gelezen, dat zou de selectie wat makkelijker maken. Hopelijk komt hier snel verbetering in zodat je een geschikte huurder kan vinden! Fijne dag. Zhané Huurwoningen.nl

Vriendelijke , behulpzame mensen

Na 3 dagen mede ook op marktplaats 20 reacties! Verhuurd via huurwoningen.nu Met vriendelijke groeten Corry Jaspers

Goedemiddag Corry, Wow 3 dagen, wat fijn dat het zo snel is gedaan. Veel succes met de verdere verloop van de verhuur! Groeten, Zhané Huurwoningen.nl

Uitstekende service, prettige website

Voordat de woning online gaat, vindt er telefonisch controle plaats en wordt zelfs de koppeling naar de bankrekening gecheckt. Dit maakt de site zeer betrouwbaar, zowel voor de verhuurder als de huurder!

Goedemiddag Zita, Bedankt voor je review! Betrouwbaarheid is natuurlijk een belangrijke factor, zeker bij het verhuren of huren van een woning. Wat fijn dat je de telefonische verificatie ook zo ervaart. Fijne dag toegewenst. Zhané Huurwoningen.nl

Snel en goed

Je kunt makkelijk woningen aanmelden en afmelden. Veel reactie's waar je altijd makkelijk uit kunt kiezen

Hi Martin, Prachtige review, bedankt! Ook heel fijn je altijd veel reacties krijgt waar je makkelijk uit kunt kiezen, dat scheelt! Groeten, Zhané Huurwoningen.nl

Makkelijke en snel huis verhuurd

Makkelijke en snel huis verhuurd

Hi Fan Zhang, Bedankt voor je review! Groet, Team Huurwoningen.nl

Super fijn om te verhuren Word veel bezocht

helemaal goed

Hi, Bedankt voor het delen van je ervaring! Groet, Team Huurwoningen.nl

Super complete website

Advertenties geven alle benodigde informatie die nodig is voor huur van woningen.

Hi, Bedankt voor het delen van je ervaring met Huurwoningen.nl! Groet, Team Huurwoningen.nl

Lekker makkelijk en overzichtelijk.

Leerpuntje: de acceptatie mag wat sneller voor het op de website komt.

Hi Antoon, Bedankt voor je review. We zullen je feedback zeker meenemen om ons platform te kunnen blijven verbeteren! Groet, Team Huurwoningen.nl

Niks dan lof

Hi John, Kort, maar krachtig. Bedankt voor deze mooie review! Groet, Team Huurwoningen.nl

Site werkt prima

Het is eenvoudig om mee te werken

Hi Erwin, Bedankt voor je review! Groet, Team Huurwoningen.nl

Veel reacties en er waren geschikte bij

Gelijk reacties na plaatsen advertentie

Hi Marie, Wat fijn om te lezen dat het verhuren van de woning via Huurwoningen.nl zo snel verloopt. Bedankt voor het delen van je review! Groet, Team Huurwoningen.nl

Prima site

Makkelijk in gebruik.

Hi Pieter, Bedankt voor je review! Groet, Team Huurwoningen.nl

Over Huurwoningen.nl

Huurwoningen.nl is sinds 2011 hét online huurwoningenplatform waar maandelijks ruim 1,3 miljoen woningzoekenden en -aanbieders samenkomen. Met onze marktkennis en ervaring kunnen we jou als geen ander helpen bij het vinden van je nieuwe woning of een geschikte huurder. Daarnaast geven we je inzicht in de laatste trends en ontwikkelingen op de huurwoningmarkt. Op Huurwoningen.nl start en eindigt jouw zoektocht naar een nieuw thuis!