The place to be voor Hond en Baas

Lieve mensen met een " honden" hart op de juiste plaats. Ik dacht altijd wel te weten wat de hond leuk vond en wat ik leuk vond aan de hond maar had het helaas mis...de leuke dingen bleken niet zo leuk omdat dat de hond dus de baas was en niet ik. Na de wijze lessen van de Hondenleerschool wat en hoe ik nu moet reageren merkte ik snel dat de hond mij ging respecteren als baas en is het nu veel fijner om releaxed met d'r buiten te lopen en te weten wat ze bedoeld als ze mijn aandacht vraagt. ......dus wil je net als ik je hond beter willen begrijpen en er dus meer plezier van hebben dan kunnen deze enthousiaste instructeurs je dit met veel pkezier leren.

Uitstekend!

De naam ‘De hondenleerschool voor mens en hond’ klopt 100%! Het is hun missie om jou en jouw hond te inspireren, te motiveren én het beste uit elkaar te halen. In mei begonnen met de online basiscursus. Puur gericht op de theorie, waardoor wij zeer nuttige (achtergrond) informatie hebben ontvangen. In april mochten wij onze ruwharige dwergteckel verwerkomen en zijn na een week direct met haar gaan trainen. De praktijklessen zijn ontzettend leuk, toegankelijk en leerzaam. Het stukje maatwerk dat wordt geboden tijdens de lessen vind ik waardevol. Naast de goede begeleiding vindt men het geen enkel probleem om mee te denken over opvoedkundige vraagstukken. Dit kan tijdens de les, maar ook daarnaast doormiddel van bijvoorbeeld een app bericht. De instructeurs trainen met veel enthousiasme, geduld en betrokkenheid. Daarnaast zorgen zij voor een positieve prettige sfeer tijdens de trainingen. Een absolute aanrader dus!

GEWELDIG

De hondenleerschool is een superleuke , gezellige en leerzame hondenschool waar iedereen is welkom. Onze hond heeft onder de begeleiding van een professioneel en enthousiast team hele grote stappen gemaakt! Hier kunnen wij heel haar leven van profiteren en nog veel meer van haar genieten. dit komt omdat ze alle tijd voor je nemen die nodig is. Ze begeleiden iedereen op zijn eigen niveau wat heel prettig werkt. Daarnaast is hun aanbod heel erg gevarieerd, dus voor iedereen zit er wel wat bij! Ik zou het zeker iedereen aanbevelen!!!

Super leuke hondenschool

Ik heb sinds Ik mijn pup kreeg in april les bij de Hondenleerschool. Eerst hadden we online les, nu zijn de lessen in kleine groepjes. We krijgen voldoende aandacht waar we heel blij mee zijn. Ook worden er gevarieerde lessen aangeboden, door een super team van instructeurs. Echt Top!

Top team met instructeurs en fijne, prettige lessen!

Gezellige en lieve meiden en heer, die altijd leuke lessen verzorgen. Ruime tijd voor vragen geven en individueel kijken waar jij en je hond aan toe zijn binnen de les die je volgt.

Voor ieder wat wils

Hele leuke en leerzame hondenschool met zeer enthousiast personeel. Niets is teveel en iedereen krijgt de aandacht en begeleiding die hij/zij nodig heeft. Er worden afwisselende lessen gegeven onder professionele begeleiding hierdoor zijn er voor iedereen meerdere aspecten waar zowel de hand als de baas van leren. Er wordt in diverse groepen les gegeven waardoor er altijd een passende instroom groep is. Ik vind het een aanrader omdat het leerzaam is voor hond en baas en alle lesmateriaal op speelse maar begrijpelijke wijze gebracht wordt.

Super goede hondenschool, trainingen zijn heel duidelijk, ik kan het met mijn beperking( autisme, en snel overprikkeld) goed volgen. Helpen je bij je probleem en leren ook hoe je t anders kan doen. Aanbod is groot, keuze genoeg. Bent to accent cursus is ook aan te raden , wandelen wordt( als je hond het beheerst) vele male leuker omdat je dan echt samen een wandeling maakt. En niet omdat de hond een rondje loopt en jij nou een maal mee moet om op te letten, nee je doet t tijdens de wandeling samen. Helemaal top de hondenleerschool

Na al aardig wat lessen te hebben gevolgd bij een andere hondenschool, terrecht gekomen bij de hondenleerschool met mijn beide honden. Waar ik bij de vorige hondenschool niet verder kwam, ging er hier een deur voor ons open! Super fijne instructeurs met onwijs veel kennis! Ik zou het iedereen aanraden!

Over De Hondenleerschool

Ons doel is vooral: ‘zoveel mogelijk mensen met hun hond helpen, hoe de hond zich sociaal gedraagt in alle omstandig-heden en omgevingen’.