Er wordt snel gereageerd op de wensen van de klant.

Ik heb via Comaen een leuke baan gevonden. De begeleiding gedurende mijn zoektocht was uitstekend. Er werd gekeken naar mijn ervaringen en wensen. Op basis van mijn wensen en kunnende is er een passende vacature gevonden. De begeleiding tijdens mijn sollicitatie was echt behulpzaam. Er werd snel op alles gereageerd en ging de sollicitatie spoel. Binnen 2 weken kon ik mijn handtekening onder het contract zetten :)

• Ik ben Technische Professional
  • Zou je in de toekomst weer gebruik maken van de dienstverlening van Comaen? Ja

Kennis, sfeer, structuur en gedrevenheid straalt Comaen allemaal uit.

Met Comaen ben ik in contact gekomen om verdieping te krijgen in de markt en erachter te komen of de organisatie voldoet aan mijn wensen tot mogelijk opvolgend werkgever. Na meerdere gesprekken met Comaen werd dit voor mij duidelijk en wilde ik mezelf graag bij de organisatie aansluiten. Tijdens de gesprekken met Comaen is mij opgevallen dat ze een duidelijke visie hanteren en klaarstaan voor zowel klant als kandidaat. Hierbij voldoen ze aan de juiste kennis, gedrevenheid en bieden ze duidelijke structuur in de organisatie en de gesprekken.

Helpzaam, menselijk en vriendelijk

Bij Comaen zorgen ze goed voor hun mensen waarbij ze letten op wat je als persoon wilt in plaats van het zo snel mogelijk wegzetten bij een opdrachtgever.

professioneel en gericht

Goede ervaring gehad met Comaen. Bedrijf is erg professioneel. Niet te vergelijken met andere recruiting bedrijven, die naar mijn mening soms vervelend kunnen overkomen. Dankzij Comaen een leuke baan kunnen vinden dat erg goed aansluit bij mijn interesses. Bedrijf is zeker aan te raden.

Duidelijk en concreet

Ik heb goede ervaringen met Comaen, ze hebben mij aan een leuke baan geholpen bij DWG. Afspraken en communicatie zijn duidelijk en goed.

Volhardende technische dienstverlener

Om tot een goede match te komen, willen de professionals van Comaen allereerst alles van de opdrachtgever weten, alvorens zij op zoek gaan naar de geschikte kandidaat. Dit levert relatief snel resultaat op. Zij bijten zich echt vast in moeilijk invulbare vacatures en geven niet snel op tot de juist match gemaakt is.

• Ik ben Opdrachtgever

Goede kwaliteit, begrijpen de markt

Ik ervaar het werken met Comaen (Stefan) als positief. Ze weten wat we zoeken en wat vooral niet. Als ik een CV voorgesteld krijg snijdt het altijd wel hout.

• Ik ben Opdrachtgever

Prettig bedrijf om mee samen te werken.

Ik ben destijds benaderd door comaen met de open vacature die ik uiteindelijk ook heb ingevuld. Het benaderen en de gesprekken die hierop volgden waren fijn en niet opdringerig. Ook tijdens de gedetacheerde periode vond ik de communicatie heel sterk

• Ik ben Technische Professional

Het is een grote stap voor een groot uitdaging

ik wilde een groot uitdaging om voor mezelf te uitbreiden, ontwikkelen tot een technische professionele. Dit heeft Commaen geregeld.

Snelle match

Na een persoonlijke kennismaking werd me meteen duidelijk dat ze bij Comean weten hoe het moet. Een zeer goede kennis van de markt en de mensen, zo goed zelfs dat ik bij het eerst voorgestelde bedrijf ben gaan werken!

• Ik ben Technische Professional

Goed bureau met kennis van zaken

Goed bureau met kennis van zaken. Juiste begeleiding naar nieuwe passende functie, zoals verwacht mag worden.

Goede begeleiding

Heel erg blij hoe alles is gelopen, goed geholpen en altijd bereikbaar. Ondanks dat ik niet op zoek was naar een nieuwe baan, kijk ik enorm uit naar deze nieuwe uitdaging.

• Ik ben N.v.t.

De beste en snelste ervaring ooit.

Via LinkedIn werd ik benaderd door comaen. Na de eerste gesprek met comaen hadden ze 2 hele interessante opties die voldeden aan mijn wensen. In een hele korte tijd had ik meteen mijn droombaan als hardware engineer te pakken. Comaen motiveert en helpt je de gehele weg. Echt een aanrader voor iedereen!

• Ik ben Technische Professional

Goede vertaling van wensen opdrachtgever naar relevante kandidaten.

Comaen heeft een aantal uitstekende kandidaten aangeleverd die nog steeds naar wederzijdse tevredenheid bij ons werkzaam zijn. Daarbij geeft Comaen blijk van een goede kennis van de markt en (op niveau van kandidaten) inzicht in kennis en vaardigheden van deze personen.

• Ik ben Opdrachtgever

fijn toegankelijk en vriendelijk bedrijf

mijn ervaring is dat Comaen een uitstekende opstap kan betekenen voor de toekomst. klant vriendelijkheid en professionaliteit staan hoog in het vaandel bij Comean.

• Ik ben N.v.t.

Op een professionele manier snel geholpen aan een leuke baan

Ik ben door Comaen benaderd via Linkedin nadat ik daar had aangegeven op zoek te zijn naar een baan. Het bericht van Comaen sprong er voor mij meteen uit ten opzichte van veel van de andere aanbiedingen op Linkedin doordat het een erg professionele uitstraling had. Na mijn reactie op het bericht ben ik op korte termijn benaderd voor een intakegesprek. Hier hebben we de vacature doorgenomen en gekeken of dit inderdaad een goede match zou kunnen zijn met mijn wensen. Hierna volgde de sollicatiatie bij de werkgever, waar ik ben aangenomen en nog steeds met veel plezier werk! De medewerkers van Comaen zijn gedurende het traject altijd goed bereikbaar geweest en stelden zich erg behulpzaam en ondersteunend op.

• Ik ben Technische Professional

Persoonlijk betrokken en bekend op de markt. Super!

Ik ken Comaen al meer dan 6 jaar en sinds vorig jaar stond ik open voor een nieuwe uitdaging waarbij Comaen mij heel goed heeft geholpen.

• Ik ben Technische Professional

Kans die je niet kan laten liggen

Toen ik het bericht kreeg dat een job beschikbaar was waar ik al jaren naar op zoek was kon ik zo een mooi aanbod zeker niet laten voorbijgaan. Tijdens de sollicitatie werd ik begeleid voor maximaal succes en elke vraag of onzekerheid werd in detail uitgelegd. Verder was ik altijd zeker dat ik tegen de juiste mensen kon praten om zo een goed gevoel te krijgen over de job en het bedrijf.

Aan alle wensen voldaan

Een absolute ongedwongen sfeer ervaren van begin af aan. Zeer prettig in het contact en enorm flexibel. Comaen voldoet aan je wensen!

• Ik ben Technische Professional
  • Zou je in de toekomst weer gebruik maken van de dienstverlening van Comaen? N.v.t.

Professionele begeleiding en snel doorpakken

Op zoek naar een nieuwe uitdaging kwam ik Comaen tegen. Na een eerste gesprek op kantoor hadden zij al snel twee interessante mogelijkheden voor mij. Binnen één maand een nieuwe baan. Helemaal top! Comaen pakt snel door en ze zijn goed bereikbaar. Ook is hun kennis van en contacten in de markt uitstekend. Een echte aanrader!

Prima werkgever

Ik ben gewezen op een interessante functie die ik zelf nooit gevonden zal hebben. Ze hebben mij goed begeleid tijdens de sollicitatieprocedure. Mijn vermoeden is Comaen de markt goed kent. Een verbeterpunt voor Comaen is het hebben van frequenter contact met werknemers (afhankelijk van de omstandigheden).

• Ik ben Technische Professional

Fijn contact en uitstekende bemiddeling.

De kennismaking verliep erg goed, gelijk duidelijk wat we van elkaar konden verwachten. Daarna al behoorlijk snel een uitstekende match gevonden waar ik binnenkort ga starten als werkvoorbereider.

goede service, goed behandeld

Goede communicatie in combinatie met kennis. Al vrij snel werd het duidelijk welke richting het beste bij mij paste door erover te praten en bedrijven te bezoeken. Hier heeft Comaen me goed mee geholpen dat leidde tot een baan die goed bij me past.

• Rapportcijfer totaal

goede service, goed behandeld

Goede ervaring gehad met Comaen, regelen alles goed en handelen het ook goed en vlot af. Communicatie geen gebrek, aardige gasten om mee om te gaan. Kennis van de markt is er zeker aanwezig.

• Rapportcijfer totaal

Tappersweg 14 37