Blij

zeer goed contact met de advocaat, alles is geregeld en ik ben erg blij, ik raad je aan Kristina Jevtovic

• Geholpen door: Kristina Jevtovic

Mevrouw Zengin heeft me uitstekend bijgestaan in mijn familierechtszaak. Haar deskundigheid en toewijding hebben het verschil gemaakt. Ze was betrouwbaar en doortastend. Ik ben dankbaar voor haar hulp en beveel haar ten zeerste aan

De beste advocaat ooit!

Mevrouw Zengin is een topadvocaat. Ze is verbaal sterk. Ze werkt heel hard en ze doet haar best om de zaak te winnen. Ik ben bij veel advocaten geweest maar heb nog nooit zo een goede advocaat gehad! Nooit meer een andere advocaat voor mij!

• Geholpen door: Shevîn Zengin

Zij hebben mij zeer goed geholpen

Mijn advokaat is en zal blijven sara şeker Zeer behulpzaam altijd beriekbaar Ik ben zeer tevreden over sara we hebben de zaak gewonnen puur door deskundig optrede van haar

Mevrouw Zengin topadvocaat!

Mevrouw Zengin is een topadvocaat. Ter zitting zegt ze precies wat gezegd moet worden zonder dat ik haar vertel. De beste advocaat die ik me kan wensen!

Doet haar uiterste best

Ik ben zeer tevreden met Mv D.Vurdelja en haar inzet in mijn zaak ik hoop dat mijn zaak snel behandelt wordt.

Uitstekend!

Advocaat Sara Seker heeft mij heel goed bijgestaan. Ik ben haar dankbaar voor haar inzet en hulp. Ik raad haar zeker aan!

• Geholpen door: Sara Şeker

Vriendelijk, ervaren en begripvolle advocaat.

Houd mij goed op te hoogte, legt mij alles goed uit zelfs als het in Jip en Janneke taal moet. Ook is ze altijd makkelijk te bereiken. Ze weet wat ze doet, ze is ervaren en professioneel.

Aanrader!

Betrokken, kundig oprecht advies, zeer bekwame Advocaat

• Geholpen door: Danijela Vurdelja

Mevrouw Zengin is spectaculair!

Mevrouw Zengin, is spectaculair! U schakelt snel als er ter zitting iets onverwachts gebeurt! Dankzij mevrouw Zengin zijn mijn kinderen thuis geplaatst en is de UHP beëindigd. Ik en mijn kinderen zijn u dankbaar!

Goede sterke advocaat

Goede advocaat, weet wat ze wil en de hart op de juiste plek , super lieve advocaat

• Geholpen door: Danijela Vurdelja

Snel en concreet hulp bij mijn zaak.

Ik heb een zeer prettige ervaring met FAIR advocaten gehad, in het bijzonder met maneer Epozdemir. Ik ben goed geholpen en het was snel afgehandeld.

• Geholpen door: Sidar Epozdemir

Professioneel

Goed geholpen door S.Seker. bedankt Fair Advocaten

Heel erg goed

De ervaring was heel erg fijn , ik was heel erg goed geholpen.

Fantastisch!

Mr. S. Seker heeft mij goed bijgestaan tijdens mijn strafzaak. Ik raad haar zeker aan!

100 out of 100 professionalism

Mrs. D. Vurdelja is a professional in her field as a lawyer, I am very satisfied with the work she has done. And as a person she has a big heart. Thank you very much!!!!!!

• Geholpen door: Danijela Vurdelja

I appreciate their office's exceptional cooperation, efficiency, and excellent communication!

Mrs. Jevtovic's outstanding performance stood out, as she not only demonstrated remarkable proficiency in her role but also responded promptly, exhibited genuine kindness, and executed her job exceptionally, making the entire legal process smooth and effective.

I am very satisfied with the work of Fair Advocaten

They provided invaluable guidance and communicated effectively. I highly recommend their services to anyone in need of legal representation, with special commendation for Kristina Jevtovic's great contributions and commitment.

• Geholpen door: Kristina Jevtovic

Uitstekende professionaliteit en snelle reactie

Çok iyi mukanmel

Bana gosterdıgımız ilgiden dolayı çok teşekkür ederim çalışma hayatınızda başırılarınız devamını dilerim

• Geholpen door: Sara Şeker

Ik ben zeer tevreden hoe mr. S Seker mij heeft bijgestaan in mijn zaak. Mijn zaak had een positief uitslag

Correcte, duidelijke communicatie

Ik werd gedurende de procedure goed op de hoogte gehouden, en er werd goed naar mij geluisterd. Ben altijd tijdig en correct geïnformeerd over de stand van zaken. Ik voelde mij gehoord en er is maximale inzet en belangstelling getoond voor mijn situatie. Mijn waardering is groot! Dank jullie wel!!!

• Geholpen door: Hogir Yuce

Snelle en effectieve hulp

Meneer Yuce stond mij bij. Hij is snel aan de slag gegaan en was vastberaden. Niet te vergeten ontzettend vriendelijk. Zijn hulp was zeer effectief en we hebben ons doel dan ook snel bereikt.

• Geholpen door: Hogir Yuce

Súper blij met mijn advocaat.

Advocaat Sara Seker, ik ben erg blij voor uw hulp en professionaliteit. En hoe ik mijn zaak voor de rechtbank heb gebracht, je bent erg intelligent, je advies heeft me geholpen mijn zeer gecompliceerde zaak te winnen, ik ben erg blij, ik vertrouw op jouw 100 super bedankt.

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: N.v.t.

Ik heb een top ervaring gehad, ben superblij met de communicatie en professionaliteit. Zeker een aanrader!

Waldorpstraat 17

2521CA Den haag

070-2064441

Over Fair Advocaten

Fair, voor onze cliënten.

Over Advocaatscore.nl