Heel duidelijk Heel goed

Heel goed!

Mevrouw Seker heeft mijn zaak heel snel opgepakt en behandeld met goed resultaat. Zij is heel aardig, empathisch en stelt de juiste vragen. Zij is heel geduldig en goed in omgang. Ik ben haar erg dankbaar!! Ik raad haar zeker aan!

• Geholpen door: Sara Şeker

Mevrouw Jevtovic is professioneel heel realistisch en je kan op haar rekenen en geeft niet op

Mevrouw Jevtovic, Heeft mij zo erg geholpen dat iets wat onmogelijk leek te zijn toch mogelijk gemaakt door haar manier van communiceren naar de wederpartij toe. En is professioneel en strijdvaardig en geeft niet op en gelooft in haar cliënt. En dat geeft een vertrouwd gevoel waardoor alles een positieve wending krijgt. Ik raad iedereen mevrouw Jevtovic aan.

• Geholpen door: Kristina Jevtovic

Heel veel ervaring goede kennis

Zeer professioneel, zorgvuldig, deskundig en empatisch. Aanrader.

Uitstekend!!

Ik ben zeer tevreden over mevrouw Seker. Ik ben zo trots dat mijn zaak op korte termijn is opgelost. Mijn complimenten. Ik raad haar zeker aan!

• Geholpen door: Sara Şeker

Dhr. Yuce is geweldig, heeft mij heel goed geholpen.

Vriendelijk, bekwaam . Ben blij met hem! Mohamed madroni

• Geholpen door: Hogir Yuce

Sterke juridische bijstand in een persoonlijk jasje

Mr. Vurdelja heeft van begin tot eind naast ons gestaan. Ze is uiterst professioneel en tegelijk heel menselijk en prettig in de omgang. Natuurlijk ging het mij om de juridische afhandeling, maar het was fijn dat mr. Vurdelja ook de moeite nam de kern van de zaak en de mens erachter te begrijpen. Zo voelde het resultaat ook echt naar tevredenheid. Het contact met mr. Vurdelja en haar collega’s verliep steeds laagdrempelig. Er werd continu snel en altijd doelgericht gereageerd. De onvermijdelijke facturering was helder en door haar inzet was het iedere euro waard.

fantastisch

ik ben mevrouw seker zeer dankbaar voor haar diensten,

Top !

Duidelijk in de communicatie Vriendelijk Toegankelijk Voortvarend Kundig

• Geholpen door: Hogir Yuce

Hele goede advocaat

Hele goede advocaat vriendelijk en geduldig en geeft goed advies en helpt en legt alles goed en duidelijk uit

Hele goede advocaat

Een uitstekende advocaat

Mevrouw Zengin is een positief meedenkend en echt een strijder. Ik ben blij met haar. Een zoon komt nu naar huis dankzij haar! Dankjewel!

• Geholpen door: Shevîn Zengin

Voelde me sterk met u aan mijn zijde

Mijn ervaring is zeer goed. Voelde me kaar goed aan. Stelde mijn gerust. We begrijpen elkaar. Ben echt blij met u als advocaat

• Geholpen door: Danijela Vurdelja

Mw heeft haar uiterste best gedaan voor mijn zaak.

Heel goed geholpen door mevrouw.

Een eerlijk advocatenkantoor

Ik ben zeer tevreden over de al gehele dienstverlening. Nogmaals bedankt!

• Geholpen door: Danijela Vurdelja

Ik ben zeer tevreden over mevrouw Seker. Dankzij haar kan ik weer mijn dochter zien. Ik ben erg blij. Ik raad haar zeker aan!

Excellent

Ik wens de advocaat succes en bedank hem voor zijn inzet want mijn ervaring met hem was uitstekend en ik voel mij op mijn gemak bij hem

• Geholpen door: Danijela Vurdelja

Ik ben mevrouw Seker ontzettend dankbaar voor haar inzet, deskundigheid en luisterend oor. Ze heeft me enorm goed geholpen met mijn zaak. Ik zal haar altijd dankbaar zijn. Ik raad haar zeker aan!

Meester Sahin top advocaat

Wij zijn bij Meester Sahin gekomen vanwege een geschil met een werkgever. Vanaf de eerste gesprek was zij vriendelijk, professioneel en secuur. Ze zegt waar het op staat en houdt ons goed op de hoogte van de voortgang van de zaak. Zowel in de rechtbank als tegenover de UWV had ze alles goed op orde en is haar communicatie firm, duidelijk en professioneel zonder enige arrogantie of twijfel. Mijn partner die niet de nederlandse beheerst ziet dit zelfs aan de manier hoe ze communiceert zonder dat hij een woord begrijpt en voelt zich trots dat zij hem vertegenwoordigt in de zaak. Meester Sahin komt kalm over maar is krachtig in haar functie. Ze werkt snel en verdoet je tijd niet. Van de vele advocaten die wij hebben meegemaakt hebben wij nog niemand gezien zoals hoe meester Sahin te werk gaat. Topadvocaat waar vele een voorbeeld van mag nemen!

• Geholpen door: Öznur Şahin

Help to solve housing issue

The help received from the lawyer was amazing. The lawyer was very professional and engaged in the work and solving the case. They communicated perfectly with us, explained all steps and tried their best to achieve the most optimal outcome. We were extremely satisfied with their service.

• Geholpen door: Kristina Jevtovic

Top advocate met oog voor cliënt

Wat een topper van een advocate. Zij nam ruimschoots de tijd voor ons om de misstanden van de betreffende jeugdbescherming aan de kaak te stellen. Nam alle tijd om ondanks de doofheid van mijn dochter haar goed te begrijpen en uit te leggen wat zij van plan was te doen. Ook mij als oma heeft ze veel advies gegeven en bovendien weer hoop dat het misschien toch nog goed komt.

Amazing

Mijn redding engel. Eindelijk iemand in mij gelooft en mij echt helpt na 5 jaren strijden met de jeugdbescherming met hun onterechte beschuldigingen en onterechte situatie. Al is het maar begin. Ik geloof in haar en ik begin hoop terug krijgen. Eerste advocaat die ondanks mijn gehoorbeperking alsnog moeite doet met mij te communiceren. Topper advocaat

Blij

zeer goed contact met de advocaat, alles is geregeld en ik ben erg blij, ik raad je aan Kristina Jevtovic

• Geholpen door: Kristina Jevtovic

Mevrouw Zengin heeft me uitstekend bijgestaan in mijn familierechtszaak. Haar deskundigheid en toewijding hebben het verschil gemaakt. Ze was betrouwbaar en doortastend. Ik ben dankbaar voor haar hulp en beveel haar ten zeerste aan

De beste advocaat ooit!

Mevrouw Zengin is een topadvocaat. Ze is verbaal sterk. Ze werkt heel hard en ze doet haar best om de zaak te winnen. Ik ben bij veel advocaten geweest maar heb nog nooit zo een goede advocaat gehad! Nooit meer een andere advocaat voor mij!

Waldorpstraat 17 2521CA Den haag

070-2064441

Over Fair Advocaten

Fair, voor onze cliënten.

Over Advocaatscore.nl