Na 1 jaar schuur vol met kromme planken en kieren

In beginsel heb ik een mooie overeenkomst met Barry kunnen sluiten voor het opnieuw opbouwen van de schuur. Het geleverde werk leek ook prima en volgens afspraak en zag er netjes uit. Echter na 1 jaar bleek de schuur aan de voorkant volledig krom getrokken en er zaten veel openingen en kieren daardoor. Contact gezocht met het verzoek te komen kijken omdat het niet normaal is na 1 jaar. Maar de garantie was net verlopen zei hij dus hij kon niks meer betekenen en wilde wel een nieuwe offerte maken. (???) alsof ik elk jaar een nieuwe schuur ga laten maken??!! Gevraagd om terug te gaan naar de leverancier want het hout is niet goed. Dat wilde hij niet. Ik kon de boel voor een paar honderd euro laten kitten maar dat was dan op eigen risico. Dat is natuurlijk geen oplossing want krom is krom en dat krijg je niet meer recht. Meneer reageert kort en bot en zegt uiteindelijk niets meer voor ons te willen betekenen na mijn voorstel om de voorkant opnieuw te bekleden. We waren zelf moeilijk bereikbaar vanwege verblijf in buitenland maar waren absoluut bereid om mee te denken naar een realistische en geschikte oplossing. De communicatie liep daardoor via de app. Meneer was blijkbaar niet gediend van meedenkende klanten, of misschien in zijn ogen, lastige klanten. Hij levert rotzooi, goedkope planken die gewoon krom trekken. Kijk goed uit wat je besteld of regel zelf je hout! Ondanks dat het net een maand buiten z'n zogenaamde garantie viel zou je toch als ondernemer je klanten tevreden moeten willen houden en moeten meedenken naar oplossingen lijkt mij. Nee hoor, Hij verbreekt gewoon het contact.

• Klantvriendelijkheid medewerker
  • Het gaat hier om: N.v.t.
  • Frequentie werkzaamheden éénmalig

Zijn heel blij met onze schutting

Barry en Michael doen wat we bij het voor gesprek hadden afgesproken, werken netjes en zijn harde werkers, zijn erg tevreden.

• Klantvriendelijkheid medewerker
  • Het gaat hier om: N.v.t.
  • Frequentie werkzaamheden éénmalig

Prettige hovenier om mee te werken, die zijn afspraken nakomt

Afgelopen week is deze hovenier bij ons langs geweest. Onze tuin ziet er weer piekfijn uit. Alles weer keurig gesnoeid en mooie, nieuwe beplanting. Ook Garden Concept bedankt voor het meedenken en de originele ideeën. Tot in het najaar.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinonderhoud
  • Frequentie werkzaamheden structureel

Mooi bedrijf erg behulpzaam en meedenkend.

Komen afspraken altijd na. Gezellige mannen die hard werken en met veel plezier. Wij hadden soms wat wijzigingen maar niks stond hun in de weg. is een super tuin geworden.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Komt afspraken niet na

Deze meneer appt me vanmorgen doodleuk of de bomenbeurt morgen nog doorgaat. En dat terwijl we niet eens een datum wisten. Ik mijn vrouw gevraagd of ze thuis is en laat binnen TWEE minuten weten dat het ok is. Zegt ie dat de afspraak al uit de agenda is en het volgend jaar wordt. Dit is niet de eerste slechte ervaring met dit bedrijf. Maar nu ben ik er wel een beetje klaar mee. De bedrijfsvoering is een zooitje.

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud
  • Frequentie werkzaamheden structureel

Prettige samenwerking en goed meedenken

Wij hebben onze wensen verteld en dat hebben ze goed vertaald naar een goed plan. Er is ook goed meegedacht over de verlichting en tijdens het aanleggen was er ook ruimte voor e.v aanpassingen. De samenwerking was ook prettig.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg
  • Frequentie werkzaamheden éénmalig

Vriendelijk, deskundig en hard werkende

Dit is een prima bedrijf met deskundige mensen die goed naat je wensen en ideeen luisteren. Ze leveren uitstekend werk voor een reële prijs. Op de website zouden wat meer foto's van gerealiseerde tuinen kunnen staan.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Very professional and supportive

Thanks for your understanding and support always

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud
  • Frequentie werkzaamheden éénmalig

Super blij met het geleverde werk

Voor onze VvE heeft dit bedrijf al een erfafscheiding geplaatst. Hier waren mijn vrouw en ik zo enthousiast over door de geleverde kwaliteit. We hebben gelijk gevraagd om een nieuw schuurdakje te maken en een nieuwe schuttingpoort voor onze tuinafscheiding te maken. Het zijn echt vaklui en leveren goede kwaliteit. Zeker aan te bevelen.

Fantastisch werk geleverd!

Van A tot Z fantastisch werk geleverd. Deze jongens zijn heel vakkundig, harde werkers, denken mee en zelf op het laatste moment nog veranderingen opgepakt. Wij zijn heel tevreden en raden dit hoverniersbedrijf zeker aan!

Prachtige overkapping gebouwd

De heren van Hoveniersbedrijf Van Noord hebben voor ons een prachtige overkapping neergezet. De verlichting en de keramische vloer maken het geheel af. In februari komen er nog drie glazen schuifwanden in, waardoor onze tuinkamer een knusse plek wordt voor menig gezellig familieavondje. Het gazon hebben ze ook gelijk vervangen.

• Frequentie werkzaamheden éénmalig

Professionele aanpak van harde werkers met hart voor de klant

Barry is 2 volle dagen bij ons aan het werk geweest om de oude schutting te verwijderen en de nieuwe te plaatsen. Samen, met een medewerker, hebben ze heel flexibel en professioneel onze wensen uitgevoerd. Er was wat tegenslag bij de levering en dat heeft Barry heel creatief en correct opgelost. Door die tegenslag dreigde de situatie te ontstaan dan het werk niet af kwam maar door een extra aanpassing in het ontwerp was dit wel mogelijk al was het een hele lange dag voor de mannen. Het zijn harde werkers die zeker met de klant meedenken en het goed voor de klant willen doen. Ze kijken niet op een uurtje (of 2) langer doorgaan om de klus binnen de afgesproken tijd te klaren. Als we weer een klus hebben, bellen we Hoveniersbedrijf Van Noord zeker weer!

• Frequentie werkzaamheden éénmalig

Beste Marja, Hartelijk dan voor deze mooie review. Het was inderdaad even lastig dat de materialen door omstandigheden niet geleverd waren bij onze vaste leverancier. Fijn dat we het met aanpassingen toch nog allemaal naar jullie tevredenheid af hebben kunnen ronden! Als we weer iets voor jullie kunnen doen, komen we graag.

Hoveniersbedrijf Van Noord kan ik van harte aanbevelen. Eigenaar Barry en zijn collega's zijn zeer betrouwbaar, vakkundig en denken graag met je mee. We hebben onze tuin laten ontwerpen door Jolanda van Garden Concept. Zijn werkt nauw samen met Hoveniersbedrijf Van Noord, dus de lijnen waren lekker kort en overzichtelijk. Al met al een prima ervaring en we zijn erg blij met onze tuin!

• Frequentie werkzaamheden éénmalig

Helemaal naar wens; absoluut een positieve ervaring.

De tuin is precies geworden zoals wij hadden gewenst. Daarbij zijn we niet alleen tevreden over het eindresultaat maar zeker ook over het proces. Vooraf uitgebreid overleg gehad over de wensen. Op basis van dit overleg hebben wij toen een duidelijke tekening ontvangen. Naar aanleiding van deze tekening hebben wij, op advies van Barry, nog een paar kleine zaken aangepast. Het resultaat is beter nog dan gehoopt/verwacht. De communicatie met Barry verliep ook heel soepel en gemakkelijk. Normaliter ben ik niet iemand die snel een review of beoordeling achterlaat maar in dit geval maak ik graag een uitzondering.

• Frequentie werkzaamheden éénmalig

Beste Guido, fijn dat de tuin helemaal is wat jullie er van verwacht hebben. Hartelijk dank voor deze review, het is ook zeker goed om te horen dat niet alleen het eindresultaat, maar ook het hele proces naar jullie wens is.

Deskundigheid, vriendelijkheid en doen het stapje extra om je echt te ontzorgen

Compleet ontzorgd bij zowel aanleg voor als achtertuin. Nalevering van materialen werd gelijk ruimte voor gemaakt in de agenda. Afval werd meegenomen en ontbrekende materialen werden tussendoor even opgehaald en toegepast in de tuin. Een echte aanrader!

• Frequentie werkzaamheden éénmalig

Beste Tim, hartelijk dank voor de review. Ontzorgen van de klant is voor ons belangrijk!

Binnen 2 dagen van stoeptegel naar moderne milieuvriendelijke tuin.

Een afspraak was zo gemaakt en tijdens een bezoekje van Barry werden de mogelijkheden uitgelegd. Wij willen al maanden een milieu vriendelijke tuin, borders met planten als tuingrens, water doorlatend grind en een krentenboompje. Barry en zijn collega kwamen op de afgesproken dag en binnen 2 dagen was onze tegeltuin omgetoverd in een grindbak met stoepje naar de voordeur en bakken voor planten. Toen kwam Jolanda van Garden Concepts onze tuin bekijken waarna ze met een plan voor de planten kwam. Wij zijn ontzettend blij met onze tuin, we hebben er een insecten hotel geplaatst, waardoor we genieten van de vele vlinders.

• Frequentie werkzaamheden éénmalig

Beste Hester, hartelijk dank voor de review. En nog bedankt voor het sturen van de foto's van de tuin na verloop van tijd. Wat stond het krentenboompje mooi in bloei!

Vakwerk geleverd en in samenspraak een mooie tuin aangelegd

Tuin is vakkundig aangelegd. Een vast team die de aanleg verzorgd, ze werken secuur en denken goed mee in het tuinontwerp. Komen met voorstellen voor verbetering en werken erg netjes.

• Frequentie werkzaamheden éénmalig

Beste Pauline, hartelijk dank voor jullie beoordeling. We hebben met veel plezier aan dit project gewerkt en vonden het fijn dat wij bij jullie de opnames voor Holland van Boven van SBS6 mochten doen.

Zoals ik het in mijn hoofd had is nu werkwlijkheid!

Onze tuin had ik zelf tot in de details ontworpen. Ik wilde er zelf niet aan beginnen en zocht iemand die mijn plan begreep en meedacht met mogelijkheden. Tijdens de uitvoering was er goed en fijn overleg en is er uiteindelijk super netjes gewerkt en is onze droomtuin werkelijkheid geworden! Zeker aan te bevelen!

• Frequentie werkzaamheden éénmalig

Beste Pam, Wij vonden het heel leuk om het door jou gemaakte ontwerp om te zetten naar de werkelijkheid. Hartelijk dank voor je beoordeling!

Duidelijke communicatie. Wij zijn zeer blij met onze nieuwe aangelegde tuin.

• Het gaat hier om: Tuinrenovatie
  • Frequentie werkzaamheden N.v.t.

Beste Margot, Hartelijk dank voor de beoordeling.

Superblij met onze nieuwe tuin!

In één van de natste weken van dit jaar waarbij onze tuin in een (ongewenst) zwembad was veranderd en het soms bijna onmogelijk leek te werken heeft onze tuin uiteindelijk een totale metamorfose gehad waar we superblij mee zijn! Barry straalt rust uit, is flexibel, vakkundig en komt zijn afspraken goed na. En wat hebben de mannen hard gewerkt, het is supermooi geworden! We hebben een prachtige tuin gekregen, met strak gelegde terrassen, een stoere pergola en een nieuwe schutting. Daarna heeft Jolanda van Garden Concept ons geadviseerd en geholpen met de beplanting. Zij heeft goed geluisterd naar onze wensen en heeft meegeholpen met het inzetten van de nieuwe plantjes. Zelfs tijdens een extreme hagelbui lieten Jolanda, Stuart en Barry zich niet kennen.. We genieten nu volop van onze nieuwe tuin en raden Hoveniersbedrijf van Noord van harte aan!

• Frequentie werkzaamheden éénmalig

Beste Marcel en Mariêlle, hartelijk dank voor jullie beoordeling. Het weer zat inderdaad aan alle kanten niet mee. Uiteindelijk is het toch allemaal gelukt. Wij hopen dat jullie deze zomer veel hebben kunnen genieten van de tuin.

Harde werker met mooi resultaat

Barry van Noord heeft in onze achtertuin een mooi terras achterin geplaatst. Daarvoor moest hij een flinke boomstronk verwijderen, wat hij keurig heeft gedaan. We waren zo tevreden dat wij later dat jaar ook gevraagd hebben ons terras voor in de tuin te maken. Een fijne tuinman, harde werker en professioneel.

• Frequentie werkzaamheden éénmalig

Binnen een week een prachtige nieuwe tuin!

Vorig jaar is onze tuin helemaal opnieuw gedaan. We hadden een oude, saaie, standaard tuin en wilden graag wat nieuws. Eerst hebben we het ontwerp besproken en vervolgens een week gepland om het uit te voeren. In de gesprekken over het ontwerp werd al snel duidelijk dat er behoorlijk wat ervaring in huis is. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en uiteindelijk lag er een prachtig ontwerp klaar. Ook de uitvoering was fantastisch! Van 's ochtends vroeg tot laat in de middag werd er door gebikkeld. Het eindresultaat was een schitterende tuin met een mooi terras en prachtige plantenbakken inclusief beplanting en dat allemaal keurig binnen de geplande tijd en het budget!

• Frequentie werkzaamheden éénmalig

Eigenlijk moet dit geheim blijven...!

Ruim anderhalf jaar onderhoudt Barry nu onze tamelijk wilde en oude boerentuin van ruim 700 m2; dit houdt in snoeien en rooien en (her) planten van bomen, struiken, planten; onkruid verwijderen, grond aanvullen, vernieuwen van schuttingen, ophogen of opnieuw aanleggen van terras(sen), of wat ook maar aan de orde is. Barry is een rustige, serieuze, eerlijke en sympathieke jongeman zonder pretenties, die goed luistert, actief en creatief meedenkt en op de kosten let. Hij heeft duidelijk plezier in z'n werk en ik laat hem dan ook met het volste vertrouwen zijn gang gaan en dat vertrouwen maakt hij volledig waar.

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud, Tuinrenovatie
  • Frequentie werkzaamheden structureel

Super resultaat. Fijne mannen die hun vak verstaan

Na een mooi ontwerp hebben ze een prachtige tuin opgeleverd. Ze denken mee endoor

• Frequentie werkzaamheden éénmalig

wij zijn zeer tevreden en raden dit bedrijf aan

kundig verstand van zaken betrouwbaar