Prettig, en alles in goed overleg geregeld,

Prettig, en alles in goed overleg geregeld. tot op heden tevreden.

Bij binnenkomst meteen een wees welkom gevoel. Goede service. Samen onze droom keuken kunnen samen stellen en nog binnen budget ook. Wordt goed geluisterd naar de wensen en mee gedacht als iets net niet past. Of er iets aangepast moet worden om alles netjes erin verwerkt te krijgen.

Op een vriendelijke gezellige manier geholpen door Margriet, ze nam echt de tijd voor ons.

Beste Sam, Dank u wel voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Thea Broeders - KeukenConcurrent

Heel veel geduld en aandacht. Alleen jammer dat na het kopen de tekening anders was, en dat viel tegen. Nieuwe tekening gekregen...Maar was even een min puntje. Dus hoop dat het verder goed blijft gaan.

Beste Henriette, Dank u wel voor de mooie beoordeling. Fijn om te horen dat uiteindelijk alles goed is gekomen. Met vriendelijke groet, Thea Broeders - KeukenConcurrent

Prima service, aardige verkoper met veel kennis. Op het laatst werd er nog wel een andere kokend water kraan aangeraden terwijl onze aansluiting hier niet op ingericht was. Dat had wel even vermeld moeten worden.

Beste Nienke, Dank u wel voor het delen van uw ervaring en het geven van feedback. Met vriendelijke groet, Thea Broeders - KeukenConcurrent

Veel aandacht

Soraya nam ons rustig mee in het proces en luisterde goed naar onze wensen en bleef daarbij ook in de buurt van het financiële plaatje.

Beste Vincent, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring die u bij ons hebt opgedaan. Wij stellen dit erg op prijs. Met vriendelijke groet, Thea Broeders - KeukenConcurrent

Gewoon eerlijke uitleg over de keuken

Gewoon goed

Beste Arjan, Dank u wel voor het mooie compliment. Met vriendelijke groet, Thea Broeders - KeukenConcurrent

Deskundig en hulpvaardig

Na het bespreken van onze wensen, speelde de medewerker hier op in en heeft ons boven verwachting geadviseerd. We hadden een idee hoe wij onze keuken wilden indelen. De verkoper heeft ons geadviseerd om dit anders in te delen om de keuken groter te laten lijken. Zo koken wij binnenkort aan de andere kant van de keuken, iets waar wij nooit van hadden verwacht dat dit kan. Uitstekende service!

Beste Marcel, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij fijn om te horen dat u zo tevreden bent over hoe mijn collega u heeft geadviseerd. Met vriendelijke groet, Thea Broeders - KeukenConcurrent

Ze hebben verloren geduld en aandacht

Goed. Ook nu de levering niet geheel naar wens is blijft Elles zich inzetten

Beste Rina, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over mijn collega Ellis. Zij gaat dit zeker waarderen. Met vriendelijke groet, Thea Broeders - KeukenConcurrent

Prima service. Prima prijs/kwaliteitverhouding

Met 1 woord...prima

Uitstekend!

Tot op heden zeer goed geholpen bij KeukenConcurrent in Zaandam. Soraya is niet de standaard opdringerige keuken verkoopster. Zij denkt erg goed mee en heeft veel geduld. Nu wachten tot onze keuken geleverd en gemonteerd wordt.

Super service, snel en correct

Na een schitterende aankoop van onze keuken wat problemen met de kraan. Deze is zonder problemen 2x vervangen. Vriendelijke monteurs.

Geweldige keuken, mooi gemonteerd!

Goede ervaring in de winkel, met de bezorging en vooral de ongelooflijk goede monteur, die ondanks de onverwachte dingen die afwijkend waren in huis,het fantastisch mooi passend heeft opgelost, hulde.

Beste Eef, Hulde voor onze monteur en goede ervaringen met de bezorging en in onze winkel. Meer kunnen we ons eigenlijk niet wensen! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Prima voorlichting Zeer behulpzaam en heel vriendelijke benadering tot ons als klant Wij hopen dat we van de keuken zelf straks met zo blij worden

Beste mevrouw Smit, Bedankt voor het plaatsen van uw review en we gaan ervoor zorgen dat u straks nog blijer wordt als uw keuken er staat! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Was prima

Beste meneer Carmichael, Een korte maar zeker krachtige en positieve beoordeling. Dank u wel hiervoor! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

het gehele traject kan ik zeker aanraden. Stap 1: de wensen besproken in de winkel en samen een keuken samengesteld. Omdat al onze wensen werden ingevuld meteen tot aanschaf overgegaan. Stap 2: inmeten verliep soepel, kreeg een compliment dat ik zelf ook goed heb gemeten.( Blijkbaar is dat niet zo makkelijk) Stap 3: bestelling nalopen door iemand anders, goed meegedacht door de corpus aan te passen. Alles werd nauwkeurig doorgelopen. Stap 4: communicatie omtrent levering was heel duidelijk via mail, gelukkig konden wij ivm covid19 de keuken 2 maanden kosteloos uitstellen. Dat gaf ons wel een geruststelling omdat er natuurlijk vraagtekens waren of alles wel door kon gaan. Stap 5: levering en montage ging bijna vlekkeloos. De reden voor bijna was omdat de installatie 1 dag later was, waardoor ik op mijn laatste vrije dag die ik had tot heel laat door moest werken om alles weer aan kant te krijgen. Alles staat nu wel en met het resultaat zijn we zeer tevreden.

Beste Dick, Dank u wel voor het uitgebreid delen van uw positieve ervaringen. Heel erg fijn om te lezen dat u over alle stappen in het proces helemaal tevreden bent, daar doen we het allemaal voor. Wij wensen u nog heel veel kookplezier toe! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

goed geholpen door verkoper

Alles keurig en zorgvuldig ingemeten met duidelijke tekening.

Beste mevrouw Floor, Goed, keurig, zorgvuldig en duidelijk dat zijn hele mooie woorden voor ons. Dank u wel hiervoor. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Leuk kopen

Geheel een goede ervaring, jammer dat er fouten waren gemaakt bij het intekenen van de keuken. Mooi materiaal en zeer goede installatie team.

Beste Rick, Over het geheel gezien een goede ervaring van de aankoop tot de installatie van uw keuken, dat horen we graag. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Uiteindelijk meer dan tevreden

Vanwege Corona heeft alles wat lang geduurd! Ging over meerdere schijven maar is In etappes allemaal goed gekomen

Beste Andrew, Fijn dat we alles uiteindelijk naar tevredenheid hebben kunnen uitvoeren voor u! Bedankt voor het plaatsen van uw review. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Klantgericht en deskundig

Goed geholpen in de showroom, goed voorzien van advies en tips. Levering en montage is prima verlopen, klein misverstand over de aansluiting van de keuken is adequaat opgelost.

Beste Sevgi, Wat goed om te horen dat u tijdens de aankoop prima geholpen bent en ook de levering, montage en de service goed verlopen zijn. Graag feliciteren we u met uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Prima service van verkoper.

Beste meneer Adrichem, Prima service van onze collega, dank u wel voor dit compliment! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Nemen de tijd om een keuken te verkopen. De levering was iets later dan gepland door corona perikelen. Maar is keurig gecommuniceerd. Montage was keurig op tijd en prima gemonteerd. Bij ingebruikname van de apparatuur deed alles het volgens de boekjes. Er ontbreekt alleen bij afwasmachine de trechter voor het zout, die zat er niet bij. Maar wie weet komt deze nog!!!

Beste meneer Van den Boogert, Tevreden vanaf de aankoop tot aan de montage, daar doen we het allemaal voor! Dank u wel voor uw review. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Keurige service

Voelt als een warme jas. Wordt met je mee gedacht en goed geluisterd naar je wensen.

Beste Marcel, Dank u wel voor uw hele mooie complimenten voor ons! Daar zijn we heel erg blij mee. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

van begin tot einde is alles perfect verlopen.

nogmaals, van begin tot eind is alles perfect verlopen, zeer goede communicatie

Beste mevrouw Van Beem, Van begin tot einde is alles perfect verlopen, meer kunnen we ons niet wensen! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Pieter Ghijsenlaan 11

1506 PW Zaandam

Over KeukenConcurrent Zaandam

Heeft u interesse in een nieuwe keuken, dan staan we in ons filiaal voor u klaar! Kom gerust eens langs en laat u verrassen door de mogelijkheden die we voor uw nieuwe keuken hebben. En mocht u een vraag, opmerking, wens of klacht hebben dan helpen we u tijdens en na aankoop van uw keuken graag bij onze KeukenConcurrent klantenservice. Samen bieden we u de juiste service en zorgen we voor een oplossing. Daarnaast stellen wij het erg op prijs als u als klant een review of recensie plaatst om uw ervaring te delen. Uw beoordeling zorgt ervoor dat we onze service op een hoog niveau kunnen blijven houden.

Over Keukenconcurrent Nederland

Bij KeukenConcurrent kunt u terecht voor een goedkope keuken van absolute topkwaliteit. Sinds de oprichting in 1997 is KeukenConcurrent uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de keukenwereld met een ruim assortiment keukens binnen ieder budget. Wij garanderen de laagste prijs voor iedere A-merk keuken. Dankzij de zeven garanties van KeukenConcurrent bent u ook verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie! Daarnaast zijn alle keukens mogelijk en wordt de keuken volledig samengesteld naar uw wens. Bent u op zoek naar een goedkope keuken passend bij uw budget? U vindt uw nieuwe ideale keuken bij KeukenConcurrent.