Aardige geduldige verkoopster

Super geholpen in Zaandam. Tweede keer dat we daar een keuken hebben gekocht. Geduldig, humor en kennis van zaken….. Schitterende hoogglans keuken gekocht

Fijn aanspreekpunt

Allereerst ging de onderhandeling best pittig. Beide partijen wilde het beste eruit halen. Goed gevoel bij het eindresultaat/prijs. Vervolgens hadden wij één aanspreekpunt. Dit is handig, omdat zij alles van onze keuken wist. Dank, Elles! Wel vinden wij het jammer dat we nu een leenoven hebben voor twee maanden, omdat de levering lang duurt. Deels overmacht, maar ook deels de schuld van keukenconcurrent. Zij hadden in onze ogen sneller kunnen schakelen met de andere leverancier om informatie in te winnen. Een kastje is ook te kort geleverd, maar hier is gelijk een aantekening van gemaakt door de monteur en dit wordt geregeld. Al met al snap ik zeker niet waar alle negatieve verhalen vandaan komen, want wij zijn verder erg tevreden. Elles doet haar uiterste best voor haar klanten en dit konden wij erg waarderen. Ik vond het een leuke ervaring en hier heeft zij een groot aandeel in gehad.

Goede service en montage

Keuken is keurig en vakkundig geplaatst.

Klantvriendelijk professioneel en goede tips

Niet dwingend, goede adviezen en heel vriendelijk personeel die elkaar helpen en ondersteunen

Hele traject van uitzoeken keuken tot plaatsen keuken uitstekend

De monteurs die onze keuken hebben geplaatst waren uiterst precies, werkten heel netjes.

zeer klanvriendelijk met veel kennis van zaken

Wij zijn super goed geholpen bij het bestellen van onze keuken. De verkopers zijn zeer klantvriendelijk en denken met je mee. Het gevoel was top.

Geweldige winkel.

Zeer positief alleen maar pluspunten. Keuken Concurrent zal ik aan iedereen aanbevelen.

Attent, en goed geholpen, zeer vriendelijk en deskundige informatie van het begin tot het eind .

Welkom in de winkel was fijn, geen opdringerige verkopers, vrij snuffelen en daarom later zeker terug gekomen bij jullie. Uiteraard omdat ik ook wat moois had gezien. Fijn geholpen in Zaandam. Vanaf aankoop en inmeten is er duidelijk gecommuniceerd en na het inmeten ook. En dan breekt het moment aan van levering! Ook hier weer fijne communicatie en twee attente heren die mijn huis vol zetten met keuken onderdelen. Helaas door ziekte niet de andere dag een monteur, wel de daaropvolgende dag. Een vroege monteur dient zich aan , start graag met koffie en gaat daarna stevig aan de slag. Petje af om dit in je eentje te doen. De installatie loopt voorspoedig maar lukt niet in één dag, Dag twee komt de monteur weer op tijd en na een paar uurtjes staat mijn keuken compleet, hij is geweldig en ziet er zo goed uit, wat zal ik hier van gaan genieten. Afgesloten met de monteur, hij was erg fijn om in huis te hebben, hard aan het werk en tussentijds op pauze momenten ook een gezellige prater. Heeft mooi werk geleverd en heeft alles keurig en opgeruimd achter gelaten. Helaas na een week gaf de nieuwe oven diverse foutmeldingen en heb ik contact gezocht met Bauknecht (daar komt de oven vandaan) zij gaven aan dat ik eerst contact met jullie had moeten zoeken waar ik uiteraard niet wist en kon weten. Spijtig dat ik nu nog op een monteur van hun zit te wachten , vrijdag komt hij! Uiteindelijk bleek ik wel twee deurtjes met een minuscuul plekje te hebben en een handgreep met beschadiging, na een belletje met jullie wordt dat ook erg snel rechtgezet en komt vandaag iemand met nieuwe deurtjes zonder crash! Blij ben ik met jullie en heb zeker geen spijt dat ik bij jullie in Zaandam ben binnen gestapt. De complimenten aan iedereen ook aan de mensen achter de schermen die ook voor mijn keuken hebben gezorgd dat hij er uitziet zoals mijn wensen waren. Hartelijk dank!

Resultaat hele mooie keuken

Verkoper heeft goed meegedacht, daarnaast montage heel secuur. Van de ene keuken naar de andere best een reuze stap. Misschien dat Keukenconcurrent daar iets in zou kunnen betekenen.

Altijd zeer goede service

prima, zo als ik dacht en hoopte dat het zou gaan.

Een mooie ervaring om zo een keuken te kopen en laten monteren. vriendelijk en begrijpen en mee denkend top. onze dank hier voor.

zeer tevrede

zeer vrede

goede prijs en kwaliteit

Van het samenstellen tot de montage van mijn keuken ben ik zeer blij. Leuke en creatieve mensen die je goed adviseren over de gehele linie :) ;) :).

Aanrader! Super geholpen en top service.

Zeer vriendelijk geholpen met het uitzoeken in de winkel. De medewerkster nam de tijd en kwam ook met eigen ideeen, die we hebben doorgevoerd. Levering was zoals afgesproken en zeer netjes, waarbij alles wordt gecontroleerd op eventuele schade of ontbreken.

Zeer goed geholpen

Weg goed geholpen en op fijne manier gegaan.

Snel geholpen

Kennis en ervaring om je juist te helpen de keuken te kiezen die je ook echt wil hebben , top!

Ik ben heel fijn geholpen waarbij alle tijd werd genomen om alles duidelijk uit te leggen. Goeie kennis van materialen en fijne voorstellen betreft de inbouw apparatuur. Een duidelijke tekening gemaakt en later dan ook de 3D tekening. Het voordeel was dan ook wel dat mijn smaak overeen kwam waar de verkoper zelf ook van hield. Hij voelde daarom ook duidelijk aan wat ik wel en niet wilde. Voor vragen en informatie kan je ten alle tijden terecht en de vriendelijkheid blijft (dat is in Coronatijd wel eens lastig). Nu is het voor mij zaak om mijn oude keuken eruit te slopen , voorbereidingen treffen voor de nieuwe keuken. Ik kan bijna niet wachten tot mijn nieuwe keuken geplaatst gaat worden. Blijft een spannend maar heerlijk vooruitzicht!

Niet goed meegedacht met consument

De monteur was een aardige man, dacht mee en heeft veel opgelost waar de Keukenconcurrent niet aan had gedacht. Helaas merkte met monteren dat Keukenconcurrent met veel zaken niet goed heeft meegedacht en echt steken hebben laten vallen. Jammer, zeker omdat er ook ingemeten wordt van te voren door proffesionals, dan verwacht je dit niet. Keukenconcurrent reageert nog niet op mail en zijn na 13:30 niet meer telefonisch bereikbaar maar kunnen wel een beoordelingsverzoek sturen. Erg onhandig als je het mij vraagt! (Contact met winkelpersoneel, en telefonisch was overigens prima, maar het gaat uiteindelijk toch om de keuken die in je huis staat). Hopelijk lossen ze het alsnog op.

Beste Annefloor, Heel spijtig om te horen dat niet alles direct naar tevredenheid is bij het plaatsen van uw nieuwe keuken. Uit uw dossier maak ik op dat onze klantenservice hierover inmiddels contact met u heeft en dat we voor u aan de slag zijn om de openstaande service voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Zeer positief

Vanaf het moment van kopen tot installatie heb ik een goede ervaring. Het gesprek met Elles Moras was goed, zij dacht mee met mijn wensen. Ook de communicatie tussen kopen en leveren/installeren was goed. Ik ben zeer tevreden.

prima prijs kwaliteit en goede service

prima prijs kwaliteit goed montage team

Zeer tevreden met de nieuwe keuken.

We zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken .De keuken werdt met zorg thuis gebracht. En werd met veel kennis en zorgvuldigheid geplaatst.

Veel miscommunicatie en afwerking.

De apparatuur die bij de keuken wordt aangeboden zelf goed uitzoeken. Bij de afwerking zat de vaatwasser los. De koelkast Wirhlpool een drama. Een JAAR lang geluidsoverlast in je keuken. Erge bromtoon en het geluid van circulerende vloeistof. Vier maal een monteur over de vloer gehad. Geluiddempers op de leiding geplaatst , hielp niet en na bijbetaling andere koelkast besteld. Gevraagd of men wilde kijken naar de maten en pasbaarheid voor de levering. Na levering bleek het een koelkast te zijn die geen sleepdeuren had. Daarna weer weken wachten. Door bemiddeling van de nieuwe bedrijfsleider te Zaandam (Jan) zaak eindelijk geregeld, Dank hiervoor. Zou nog goed nadenken willen wij daar weer een keuken bestellen.

Beste meneer, mevrouw Kat, Bedankt voor het delen van uw ervaringen. Erg jammer om te lezen dat het oplossen van het probleem met uw koelkast langer heeft geduurd dan gewenst, maar goed om te horen dat onze collega het uiteindelijk voor u heeft geregeld. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Klantvriendelijk en niet opdringerig bij binnenkomst

Prettige ervaring. Goed geholpen en meedenkend!

We hebben veel 'horror' verhalen gelezen en gehoord over het kopen van een keuken. Wij hadden ons wel al ingelezen dus wisten wat wij konden verwachten. Het viel ons allemaal reuze mee. Sterker nog, bij Keuken Concurrent zijn we heel goed geholpen. Ze hebben de tijd voor ons genomen, zelfs tot ver na sluitingstijd! Mede door het prettige gesprek, het meedenken en het aanbieden van een goede prijs heeft ons doen besluiten de keuken hier te kopen!

Prettig, en alles in goed overleg geregeld,

Prettig, en alles in goed overleg geregeld. tot op heden tevreden.

Pieter Ghijsenlaan 11 1506 PW Zaandam

Over KeukenConcurrent Zaandam

Heeft u interesse in een nieuwe keuken, dan staan we in ons filiaal voor u klaar! Kom gerust eens langs en laat u verrassen door de mogelijkheden die we voor uw nieuwe keuken hebben. En mocht u een vraag, opmerking, wens of klacht hebben dan helpen we u tijdens en na aankoop van uw keuken graag bij onze KeukenConcurrent klantenservice. Samen bieden we u de juiste service en zorgen we voor een oplossing. Daarnaast stellen wij het erg op prijs als u als klant een review of recensie plaatst om uw ervaring te delen. Uw beoordeling zorgt ervoor dat we onze service op een hoog niveau kunnen blijven houden.

Over Keukenconcurrent Nederland

Bij KeukenConcurrent kunt u terecht voor een goedkope keuken van absolute topkwaliteit. Sinds de oprichting in 1997 is KeukenConcurrent uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de keukenwereld met een ruim assortiment keukens binnen ieder budget. Wij garanderen de laagste prijs voor iedere A-merk keuken. Dankzij de zeven garanties van KeukenConcurrent bent u ook verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie! Daarnaast zijn alle keukens mogelijk en wordt de keuken volledig samengesteld naar uw wens. Bent u op zoek naar een goedkope keuken passend bij uw budget? U vindt uw nieuwe ideale keuken bij KeukenConcurrent.