Zeer goede ondersteuning bij keuze en mogelijkheden

Sander heeft ons geweldig bijgestaan bij de keuze van een nieuwe keuken, er waren wel een paar bezoeken voor nodig omdat wij onze keus niet zo snel konden maken maar niets was teveel bij hem, klasse...

Erg Klantgericht

Prima en prettig geholpen bij aanschaf keuken. Echt aan te raden.

Perfect!

Aandacht voor de klant

Keurig geholpen en uitstekend advies gekregen, echt top

Ik wens alleen geen verdere mails te ontvangen.

Alles super geregeld!

Van A tot Z ontzorgd

Telefonisch contact gehad nadat ik eerst een mail met foto’s had gestuurd. Het probleem was duidelijk en werd ook opgelost. Nieuw voorpaneeltje voor de koelkast gehad . Alleen nog niet geplaatst

Fijn bedrijf

Goed geholpen bij het uitzoeken van de keuken en ook goed meegedacht. Levering zou eerder zijn maar zelf met 3 maanden uitgesteld . Nu netjes zoals beloofd bezorgd . Zelfs op eigen verzoek nog iets eerder dan de afgesproken 3 maanden uitstel

gewoon top geholpen

heel netjes geholpen er werd goed meegedacht over opstelling en indeling supper tevreden.

Tijdige levering alles compleet en super goede klantenservice!

SUPER

Bij het kopen van onze nieuwe keuken bij Keuken Concurrent Houten zijn wij op een vriendelijke en vak bekwamen en rustige manier geholpen door Sander van Rooij. Hij nam alle tijd voor ons zonder haast of enige aandrang tot koop. Ook na de koop zijn wij door het bedrijf zelf ook erg correct behandelt. Echt een aanrader om hier uw nieuwe keuken te gaan kopen. Met vriendelijke groet Constant en Jenneke de Haas Wijk bij Duurstede.

Beste meneer en mevrouw De Haas, Helemaal tevreden over de het advies en de behandeling tijdens en na de aankoop van uw neuwe keuken. Dat horen we heel graag natuurlijk. Heel erg bedankt voor uw mooie review! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Heel goed geholpen, ze namen echt de tijd voor je en binnen het budget wat jij zelf wilt. Alleen jammer dat er zoveel levertijd is ivm bouwvak vakantie, kan keukenconcurrent niets aan doen. Zeker een aanrader!

Beste meneer, mevrouw, Dank u wel voor het plaatsen van uw positieve beoordeling met de score van een acht! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Goed, snel, betaalbaar en betrouwbaar

Goed, snel, betaalbaar en betrouwbaar

Beste meneer, mevrouw, Goed, snel, betaalbaar en betrouwbaar. Veel meer kunnen we ons niet wensen! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Een hele leuke verkoper die echt tot het laatste moment wilde verkopen!!

Hele leuke dag gehad tijdens het uitzoeken van de droomkeuken.

Beste Bas, Dat horen we graag, en fijne ervaring in onze showroom. Dank u wel voor het delen van uw ervaring in deze review! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Erg goed

In de zoektocht naar een keuken voor een bijwoning wilden we een goedkope oplossing. Na vele dure A merk keukens maar ook goedkopere varianten te hebben bekeken, kwamen we in Houten op afspraak bij Sander. Hier zijn we geslaagd met een pracht keuken! Kwaliteit is boven verwachting erg goed, afwerking is heel mooi en niets was te veel voor de medewerkers van Keukenconcurrent. Tekening in 2 en 3 d en goed advies. De installatie ging ook heel goed. Een kastdeurtje was iets beschadigd bij levering (vandaar de 4sterren) maar met 1 belletje was het zo geregeld. We gaan nu de keuken in ons woonhuis aanpassen en deze hebben we ook inmiddels bij Keukenconcurrent Houten geplaatst! Hiervoor liepen we gewoon even binnen. Sander had training maar een collega uit een ander filiaal hielp ons en weer naar alle tevredenheid! In juni komt de 2e keuken en daar kijken we naar uit!

Beste Wendy, Binnen korte termijn 2 keukens aangekocht en heel tevreden hierover. Wat fijn om te horen dat u bij onze beide collega's zo goed bent geholpen. Heel veel kookplezier met uw nieuwe keukens gewenst! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Zeer goed Afgehandeld!!!!

Beste Peter, Een mooie korte en duidelijke review, dank u wel hiervoor! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Fijn geholpen bij Keukenconcurent

De verkoper heeft goed meegedacht Alleen vergeten te vertellen dat er 2 soorten cokers zijn Verder heel tevreden over loodgieter en monteur

Beste meneer/ mevrouw De Bruijn, Dat zijn mooie woorden voor onze loodgieter, monteur en verkoper. Dank u wel hiervoor. Wij zullen uw opmerking over de quooker meenemen als punt van aandcht voor onze verkopers, bedankt hiervoor. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

service en contact was geweldig ,maar heb niet hellemaal gekregen wat ik dacht dat ik uitgezocht had

best goed ,behalve datgene wat in mijn ogen niet klopt ,dan kan er ook niets aangepast worden.

Beste meneer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Het is erg jammer dat in uw ogen niet alles klopt met wat u uitgezocht heeft. We hebben hierover contact met u gehad en u hierin in overleg zover mogelijk geholpen. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Deze keuken expert heeft het begrepen!

Goed geholpen en openheid van zaken. Vraag naar Rowan de Haas.

Beste Francesco, Dank u wel voor u mooie cijfer en voor de complimenten voor onze collega! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Duwboot 63 6412 PM Houten

Over KeukenConcurrent Houten

In ons filiaal Keukenconcurrent Houten bent u van harte welkom om u te laten inspireren voor uw nieuwe keuken tegen de beste prijs. De keuze is groot en we helpen u graag bij het samenstellen van de door u gewenste keuken. Maar ook na de aankoop staan we voor u klaar met onze service medewerkers die u graag helpen met uw vragen of eventuele klacht. Ook als u tevreden bent horen we graag uw ervaringen. Deze kunt u delen door bijvoorbeeld het plaatsen van een review of beoordeling. Daar helpt u ons maar ook uw mede consumenten verder mee!

Over Keukenconcurrent Nederland

Bij KeukenConcurrent kunt u terecht voor een goedkope keuken van absolute topkwaliteit. Sinds de oprichting in 1997 is KeukenConcurrent uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de keukenwereld met een ruim assortiment keukens binnen ieder budget. Wij garanderen de laagste prijs voor iedere A-merk keuken. Dankzij de zeven garanties van KeukenConcurrent bent u ook verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie! Daarnaast zijn alle keukens mogelijk en wordt de keuken volledig samengesteld naar uw wens. Bent u op zoek naar een goedkope keuken passend bij uw budget? U vindt uw nieuwe ideale keuken bij KeukenConcurrent.