Uiterst tevreden

We hadden een goede klik met de verkoper! Hij was zeer behulpzaam en had diverse positieve ideeën voor onze keuken. Wij zijn uiterst tevreden En erg benieuwd hoe de keuken er uit gaat zien als ie er staat!! We hebben nog een verbouwing voor de boeg dus het duurt allemaal nog even voor het allemaal klaar is!! Wij bevelen Keukenconcurrent aan , dit is onze 2e keuken die we bij jullie hebben besteld dus dat zegt ook genoeg ;) De keuken word precies zoals we voor ogen hadden!!

Beste Marian, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent, daar doen we het allemaal voor! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Superrrrr

Al direct bij het tel. contact voor een afspraak voelde het goed. bij aankomst werden wij ontvangen door Appie en hadden wij direct een goed gevoel en we zeiden tegen elkaar hier gaan wij onze keuken kopen.

Beste meneer Vesters, Gefeliciteerd met de aankoop van uw nieuwe keuken. Wat leuk dat wij deze voor u mogen verzorgen. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Geweldig bedrijf dat alles tot de puntjes afwerkt bedankt

Alles wordt volgens afspraak precies afgewerkt en klachten/storingen worden zeer netjes afgehandeld. Hulde voor de keukenconcurrent cq Mandemakers groep

Beste meneer Gerards, Dank u voor de mooie complimenten. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

service boven verwachting. zo goed.

Ja echt, boven verwachting. Binnen een week was mijn klacht uit de wereld. En werd per prive chauffeur van KEUKENCONCURENT het onderdeel gebracht. De dame in kwestie die mijn klacht in behandeling nam, was super aardig.

Beste Peter, Dank u wel voor deze mooie review, fijn om te horen dat we uw klacht boven verwachting hebben kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

deskundig en behulpzaam

Alles is naar behoren verholpen op een prettige manier.

Beste Wilhelmine, Alles naar tevredenheid voor u opgelost, daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Alles zeer accuraat geregeld

Zeer accuraat en alles volgens afspraak

Beste meneer Gerards, Dank u wel voor deze positieve woorden voor ons! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

ze denken goed met je mee en geven goed advies

Beste Willy, Goed advies en goed meedenken, dank u wel voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Zeer goede service

Na het melden van de kapotte ladefront,zonden ze zonder kosten een nieuwe op. ook zonder te vragen hoe en wat alleen voor welke kast het was de rest van de informatie hadden ze nog genoteerd staan van de aankoop. al met al zeer goede service!!

Alles tot nu toe goed verlopen maar de keuken moet nog geleverd en geplaatst worden

Tot nu prima maar alles moet nog geleverd en geplaatst worden ik heb vertrouwen dat dat ook goed komt

Expertise en zeer vriendelijk

We waren in Helmond om keukens te bekijken en werden netjes te woord gestaan en voelde ons op het gemak, we kregen alle tijd en hebben uiteindelijk een mooie keuken uitgekozen, daarbij werden wij goed en professioneel geholpen. We hebben het als positief ervaren, mede door de deskundigheid en goede uitstraling en vrolijke voorkomen van de persoon die ons heeft geholpen. Raad zeker iedereen aan om bij hem een keuken te kopen,

Prima keuken, maar hoge prijs voor materiaalkeuze

Verkoop adviseur goed Telefonische en mail Comminicatie goed Bezorging ook goed Ivm 1ste etage was er een hoogwerker geregeld. Dat is zeer goed geregeld. Echter het monteren zou 1500,- kosten. Dus zelf een vakman geregeld voor montage. Helaas veel spaanplaat ipv MDF of berken multiplex. Staat ook in de offerte dus ik heb zelf niet goed gekeken. Maar toch niet passend bij een keuken van over de €12,000.-. 1 klein constructie foutje in kook eiland. Zelf een uitsparing gemaakt voor kookplaat. Al met al een prima keuken, maar een te hoge prijs voor het materiaal gebruik. Wel geleverd gekregen volgens afspraak.

geweldig

super levering en montage en het inplannen was super geregeld, dikke pluim voor de werknemers

Super geholpen, namen alle tijd

Mijn ervaring bij de Keukenconcurrent is tot nu goed, ze geven goede advies zijn meedenkend en zeer behulpzaam ik raad filiaal helmond zeker aan

zeer goed

fijn geholpen en niet opgedrongen , goede alternatieve opties

Uitstekend geholpen!

Wesley heeft ons met zijn kennis en ervaring uitstekend geholpen bij het samen stellen van onze droomkeuken. Zijn enthousiasme geeft ons een erg goed gevoel over de aankoop en de verdere afwikkeling van het leveren en monteren van de keuken.

Goede hulp ruime keus

Prima en snelle communicatie

Van begin tot eind TOP!

Via mijn collega van mijn werk ben ik in contact gekomen met betreffende verkoper van filiaal Helmond. Vanaf het eerste moment was de communicatie helder, duidelijk en ook behulpzaam. Meedenkend en oprechte eerlijkheid waren dan ook aspecten die voor mij doorslaggevend waren om niet eens verder te kijken. Tot aan het doornemen en ondertekenen van het aanbod ben ik perfect geholpen en zie ik ernaar uit om mijn nieuwe keuken te mogen ontvangen. Zeer tevreden over hoe ik ben geholpen en staat hier customer service hoog in het vaandel! Ik beveel Keukenconcurrent Helmond ten zeerste aan en met name betreffende verkoper, gewoon top!

Opdringende verkoop, plaatsing goed

Wel opdringende verkoop , zeer slechte ervaring, maar voor aflevering, plaatsing en afwerking te vrede

Zeer goede service

Zeer goede service, en zeer vriendelijk en men denkt goed mee. We zijn heel blij met onze nieuwe keuken.

De verkopers hadden mijn smaak zo door

Ik had iets anders in eerste instantie gekozen maar ben overgehaald en daar ben ik achteraf blij mee.

super geholpen

Wij zijn in de winkel super te woord gestaan door Wesley ook altijd terug gebeld als we vragen hadden, er wordt meegedacht. Super blij met het eind resultaat. Ook de monteurs aan huis waren allemaal even vriendelijk en behulpzaam. En zelfs een oplossing voor een hoekje werd gevonden en mooi opgelost TOP.

Je voelt je meteen welkom!

Je wordt met open armen ontvangen en er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant. Het waren erg gezellige gesprekken!

Goede voorbereiding qua gesprekken en opdracht. Ook communicatie was heel goed. De klant staat voorop.

Engelseweg 220 5705 AK Helmond

Over KeukenConcurrent Helmond

Ook in onze showroom in Helmond laten we u graag zien wat we voor u kunnen betekenen. Daarbij bent u bij ons naast de laagste prijs verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie. Kijk hiervoor ook eens bij de ervaringen van andere klanten door onze reviews en recensies te lezen. We zijn erg blij met uw beoordelingen over KeukenConcurrent. Zowel met positieve ervaringen als met de klachten zodat we daarvan kunnen leren en onze service verder kunnen verbeteren.

Over Keukenconcurrent Nederland

Bij KeukenConcurrent kunt u terecht voor een goedkope keuken van absolute topkwaliteit. Sinds de oprichting in 1997 is KeukenConcurrent uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de keukenwereld met een ruim assortiment keukens binnen ieder budget. Wij garanderen de laagste prijs voor iedere A-merk keuken. Dankzij de zeven garanties van KeukenConcurrent bent u ook verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie! Daarnaast zijn alle keukens mogelijk en wordt de keuken volledig samengesteld naar uw wens. Bent u op zoek naar een goedkope keuken passend bij uw budget? U vindt uw nieuwe ideale keuken bij KeukenConcurrent.