n.v.t.

We zijn op een zeer goede, vriendelijke en capabele manier door een medewerkster geholpen die ons uiteindelijk aan een nieuwe keuken geholpen heeft.

Beste mevrouw Den Hollander, Gefeliciteerd met uw nieuwe keuken! Fijn om te horen dat onze collega u zo naar tevredenheid heeft kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Supervriendelijk en goed geholpen.

Supervriendelijke mensen, en er werd ontzettend veel rekening gehouden met mijn persoonlijke situatie. Supertevreden over het hele proces.

Beste Maarten, Bedankt voor deze zeer positieve review, erg fijn om te horen dat u super tevreden bent over het hele proces! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Leuke informele sfeer met uitstekend advies

Afspraken werden goed nagekomen en Samira vond steeds een goede oplossing voor onze wensen en dacht ook goed mee met de gewenste uitstraling van de keuken.

Beste Jos, Goed nakomen van afspraken en goed meegedacht door onze collega, dat horen we graag! Bedankt voor deze complimenten. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Beurtschip 37

8447 CL Heerenveen

Over KeukenConcurrent Heerenveen

In ons filiaal Heerenveen bent u van harte welkom om u te laten inspireren voor uw nieuwe keuken tegen de beste prijs. De keuze is groot en we helpen u graag bij het samenstellen van de door u gewenste keuken. Maar ook na de aankoop staan we voor u klaar met onze service medewerkers die u graag helpen met uw vragen of eventuele klacht. Ook als u tevreden bent horen we graag uw ervaringen. Deze kunt u delen door bijvoorbeeld het plaatsen van een review of beoordeling. Daar helpt u ons maar ook uw mede consumenten verder mee!

Over Keukenconcurrent Nederland

Bij KeukenConcurrent kunt u terecht voor een goedkope keuken van absolute topkwaliteit. Sinds de oprichting in 1997 is KeukenConcurrent uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de keukenwereld met een ruim assortiment keukens binnen ieder budget. Wij garanderen de laagste prijs voor iedere A-merk keuken. Dankzij de zeven garanties van KeukenConcurrent bent u ook verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie! Daarnaast zijn alle keukens mogelijk en wordt de keuken volledig samengesteld naar uw wens. Bent u op zoek naar een goedkope keuken passend bij uw budget? U vindt uw nieuwe ideale keuken bij KeukenConcurrent.