Gewoon goed

Snel en goed

Prima ervaring

Prima ervaringen met Keukenconcurrent. Ook over de monteur zeer te spreken.!!

Zal hier niet meer een keuken kopen

Onze ervaring met vestiging Heerenveen is niet best. We hebben enorm veel problemen met een verkoopster gehad die een keuken wilde verkopen en op het laatste moment te kennen gaf dat een bepaald onderdeel niet in de keukenkleur leverbaar was. Ik zal hierover verder niet uitweiden. Uiteindelijk is het netjes opgelost door de vestigingsmanager, maar de lol van een nieuwe keuken en het vertrouwen was volledig weg. De communicatie mbt de levering en met de mensen van de klantenservice was prima. De communicatie mbt de vaatwasser die niet geleverd kon worden was bar slecht. Er werd ons een ander model vaatwasser door de strot geduwd, moment nadenken was niet mogelijk. Het leveren en plaatsen van de keuken is prima gegaan. Dat maakte dan wel weer een hoop goed. Maar door alle ellende en gedoe, zullen wij nooit meer een keuken bij de Keukenconcurrent kopen.

Beste mevrouw Van Laarhoven, Wat ontzettend spijtig om te vernemen dat u niet geheel tevreden bent. Dat vinden wij natuurlijk ontzettend vervelend om te vernemen. Graag nemen we hier persoonlijk contact over met u op. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent ------------------------------------------------- 19-04-2021 Beste mevrouw Van Laarhoven, Inmiddels hebben we u een aantal maal gesproken over uw klacht. Zoals nu met u afgesproken gaan we bij u de afvalbak in uw keuken vervangen. We houden u op de hoogte over het verdere verloop hiervan. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Klantgericht!!!

Erg fijn contact. Van begin tot eind! Op een paar puntjes na een top keuken geleverd!

Keurig geholpen, goed bereikbaar

Keurig geholpen, goed bereikbaar voor vragen, netjes geleverd!

Goede cummunicatie

Snelle nette levering

Prettig geholpen in een goede sfeer

Ik zal zeker keukenConcurrent aanbevelen bij familie en vrienden.

Professionele klantbenadering

Klant vriendelijk. Straalt kennis van zaken uit.

Zeer deskundig geholpen en prima afgeleverd en gemonteerd.

Zeer deskundig geholpen en prima afgeleverd en gemonteerd

Wij zijn super goed geholpen

De verkoopster klikte gelijk met ons ze begreep ons goed en liet alle mogelijkheden zien , zeer tevreden tot nu toe

De verkoopster Samira heeft ons zeer goed geadviseerd

Zie bovenstaande

Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding en begeleiding bij het koopproces

Wij zijn zeer te spreken over de positieve benadering, het meedenken en de tijd die de verkoopster heeft genomen om ons te helpen bij het kiezen van de door ons gewenste keuken. We zijn superblij met het eindresultaat en zijn ervan overtuigd dat we de geboden prijs/kwaliteitsverhouding nergens anders hadden kunnen krijgen. Ook het belonen voor de eerder bij de KeukenConcurrent gekochte keuken waarderen wij zeer. Wij bevelen KeukenConcurrent dan ook bij iedereen aan die op zoek is naar een keuken die zijn geld waard is met een zeer goede begeleiding bij het koopproces.

Klantvriendelijk en behulpzaam

De keuken moet nog komen maar het voortraject is keurig.

Gematigd positief

Het traject van verkoop tot levering was super, maar helaas bleken er tijdens de montage na het verwijderen van de beschermfolie nogal wat beschadigingen te zijn. Ook vervelend dat er een onderdeel te kort bleek te zijn, en dat de achterwand veel te kort is geleverd. Ik ben benieuwd hoe snel en correct dit afgehandeld gaat worden. Voorlopig dus drie sterren. Worden de mankementen snel en correct opgelost worden, ga ik voor vier sterren

Ik vond vooral bij tweede gesprek heel fijn die vrouwelijke collega nam alle tijd en was ook eerlijk in haar mening maar gaf ook wel tips of advies dat vind ik erg prettig

Beste heer / mevrouw Nilufar, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring die u bij ons hebt opgedaan. Met vriendelijke groet, Thea Broeders - KeukenConcurrent

Zeer goede uitleg over alles.

Vriendelijk personeel, waardoor je je op je gemak voelt. Nemen alle tijd voor je. En erg professioneel. Daardoor een mooie keuken kunnen uitzoeken.

Netjes en duidelijk geholpen naar 100 procent tevredenheid.

Top geholpen met het kiezen van een nieuwe keuken, en dus zeer tevreden over de keuze die wij Samen gemaakt Hebben. Deze vestiging is zeker aan te raden, goede en leuke verkoopster en verkoper die je tot alle tevredenheid verder helpen om tot een goede keuze te komen bij het aanschaffen van je droom keuken!

Goed contact, info voldoende en zinvol

Verkoper heeft een luisterend oor en denkt mee. (Een prettige eigenschap voor een goede verkoper)

Beste meneer, mevrouw, Helemaal tevreden over uw adviseur, dank u wel voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Super goed advies over mogelijkheden

Advies over wat wel en niet kan en de kwaliteit van de keuzes was super! De levering vlot en tijdig en de montagepartners waren goed op elkaar ingespeeld waardoor de keuken snel en met oog voor detail in elkaar gezet.

Beste Jos, Super goed advies, vlotte levering en tevreden over de montage. Dat horen we graag. Gefeliciteerd met uw nieuwe keuken, geniet ervan! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Beste meneer, mevrouw Jonkman, Kort maar krachtig en positief. Dank u wel hiervoor. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Goed advies

Mooie keuken en apparatuur uitgezocht op basis van een goed advies

Beste Hans, Dank u wel voor uw maximale score en de complimenten voor onze adviseur! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Ik kon hier met plezier een keuken kopen

Vriendelijk engaven goede adviezen

Beste Berend, Een dikke negen voor onze adviseur, dank u wel hievoor! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

top

goede service en plezierig contact.

Beste meneer/mevouw Jetten, Dat is een mooie korte maar zeer krachtige en positieve beoordeling. Hartelijk dank hiervoor! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Top geholpen en geadviseerd

Mijn ervaring met de medewerkers waren uitstekend.

Beste Anneke, Dank je wel voor deze positieve review over onze medewerkers! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Zorgeloos en prima geregeld

Beste Jeroen, Dat zijn complimenten die we heel graag horen, dank u wel hiervoor! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Beurtschip 37 8447 CL Heerenveen

Over KeukenConcurrent Heerenveen

In ons filiaal Heerenveen bent u van harte welkom om u te laten inspireren voor uw nieuwe keuken tegen de beste prijs. De keuze is groot en we helpen u graag bij het samenstellen van de door u gewenste keuken. Maar ook na de aankoop staan we voor u klaar met onze service medewerkers die u graag helpen met uw vragen of eventuele klacht. Ook als u tevreden bent horen we graag uw ervaringen. Deze kunt u delen door bijvoorbeeld het plaatsen van een review of beoordeling. Daar helpt u ons maar ook uw mede consumenten verder mee!

Over Keukenconcurrent Nederland

Bij KeukenConcurrent kunt u terecht voor een goedkope keuken van absolute topkwaliteit. Sinds de oprichting in 1997 is KeukenConcurrent uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de keukenwereld met een ruim assortiment keukens binnen ieder budget. Wij garanderen de laagste prijs voor iedere A-merk keuken. Dankzij de zeven garanties van KeukenConcurrent bent u ook verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie! Daarnaast zijn alle keukens mogelijk en wordt de keuken volledig samengesteld naar uw wens. Bent u op zoek naar een goedkope keuken passend bij uw budget? U vindt uw nieuwe ideale keuken bij KeukenConcurrent.