Geweldig,vriendelijk en meedenkend

erg fijn geholpen en ze dachten in oplossingen nemen ook alle tijd voor je

Beste meneer, mevrouw Van Ast, Geweldig, vriendelijk en meedenkend! Onze dank voor deze complimenten. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Iedereen was wel aardig.

Keuken 4 weken uitgesteld.

Beste meneer, mevrouw Hup, Dank u wel voor het plaatsen van uw, ondanks het uitstel, positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Super!!

Alles top geregeld!

Beste mevrouw Milius, Alles super en top geregeld, meer kunnen we ons niet wensen. Dank u wel hiervoor! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Serieus genomen

Als je belt voor iets waar je niet helemaal tevreden over bent, nemen ze gelijk actie en komen net zo vaak dat je tevreden bent! Dat vind ik service, want je hebt een super mooie keuken gekocht met apparatuur en dat is toch mooi dat je daar lekker mee werkt en van kunt genieten als je ernaar kijkt

Beste Tea, Goed om te horen dat u teveden bent over uw mooie nieuwe keuken zelf en over de hierop verleende service! Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling en nog heel veel kookplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Beste meneer Van Schoonhoven, Kort maar zeer krachtig en positief. Bedankt hiervoor! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Prima service, ook na anderhalf jaar !

We hebben laatst bezoek gehad van uw monteur t.b.v. een reparatie. We willen u een compliment maken t.a.v. de wijze van opstelling als de oplossing van het probleem. De monteur was zeer correct ook t.a.v. het corona protocol. Na onderzoek is zelfs nog de zelfde dag een nieuwe deur geleverd.

Beste Ton, Dank u wel voor deze mooie omschrijving van uw ervaringen met onze service en onze monteur! Daar doen we het allemaal voor. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

uitstekend

Ik zou er mijn volgende aankoop zo weer doen

Beste meneer, mevrouw Blom, Dat is heel erg goed om te horen, bedankt voor uw complimenten! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Wordt goed en duidelijk geholpen en de verkoper neemt voldoende tijd voor de klant

Beste meneer Ten Tije, Prima en duidelijke hulp van onze verkoper, dat is ook onze bedoeling! Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaringen. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Goede service een Kraan die gekke vlekken kreeg keurig vervangen de nieuwe deed het ook toen mochten we een nieuwe kraan uitzoeken top service

Beste Miranda, Top service ervaren met uw kraan, dat horen we graag! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Zeer goede afwerking van storing Snelle afwikkeling

Beste mevrouw Otten, Dank u wel voor uw mooie woorden in uw review! Daar zijn we blij mee. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Bijzonder vriendelijk en duidelijk geholpen zonder te pushen.

Er werd ruimschoots tijd genomen. Alle vragen helder beantwoord ook toen ik de volgende dag nog even wat wilde checken. Het 2e gesprek verliep prettig ook nadat ik nog wat veranderingen wilde. Ik zeg gastvrij en uitermate vriendelijk. Hostmanship zoals het hoort. Nu nog een 2 mnd wachten en kijken wat er uit de dozen komt.

Beste Hans, Gastvrij en uitermate vriendelijk geholpen in onze winkel, daar doen we het voor. Dank u wel voor uw beoordeling en gefeliciteerd met uw keukenaankoop. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

nette keuken voor goede prijs

van eerste contact tot en met montage prima verlopen. Helaas wel een beetje stug als het aankomt op uitstel van levering in verband met verlate oplevering van de woning en dat er dan opslagkosten in rekening worden gebracht.

Beste Jasper, Dank u wel voor het plaatsen van uw beoordeling. Jammer dat de levering uitgesteld moest worden maar goed om te horen dat u over het gehele keuken traject tevreden bent. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Correct en behulpzaam

Prettig samen gewerkt naar een prachtig resultaat

Beste Ada, Correct, behulpzaam met een prachtig resultaat. Daar doen we het allemaal voor. Bedankt voor deze beoordeling. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Goed geregeld

Onze keuken hebben we samen met Marina van Keukenconcurrent Apeldoorn samengesteld. Ze nam de tijd voor ons en vond het niet erg meerdere designs te maken. Toen we eenmaal hadden getekend voor onze keuken bij Keukenconcurrent wilden we toch een andere kleur keuken, dit was geen probleem. Verder zijn we altijd goed geïnformeerd over de status van de keuken en de levering. De keuken is iets later geleverd dan in eerste instantie afgesproken, maar dit is begrijpelijk vanwege het coronavirus. De levering is binnen een dag afgerond en ziet er erg netjes uit. We zijn erg tevreden.

Beste Sara, Helemaal tevreden over de hulp van onze collega Marina bij het samenstellen van uw keuken en over de levering ervan. Dat is goed om te horen! Dank u wel hiervoor en gefeliciteerd met uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Ik was tevreden over de communicatie , maar super tevreden over de levering en montage

Ondanks het coronavirus ging levering en montage van de keuken gewoon door. Ik was tevreden over de communicatie voor de levering(Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang), maar ik was super tevreden over de levering en montage. De monteur heeft het grootste deel van de dag alleen en keihard gewerkt. Complimenten!!

Beste Marian, Tevreden over de comminucatie voor de levering maar super tevreden over de levering en montage. Meer kunnen we ons niet wensen! Dank u wel hiervoor en heel veel kookplezier gewenst met uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Zeer fijne mensen goede ervaring mee gehad

Zeer fijne mensen goede ervaring mee gehad

Beste Henk, Fijne mensen en goede ervaringen, daar doen we het graag voor! Bedankt voor deze mooie woorden. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Meedenkend

Wij zijn zeer goed geholpen door Rutger Tanke. Hij denkt mee,voelde ons aan en kwam zelf ook met goede opties,een aanrader dus!

Beste mevrouw Milius, Dank u wel voor deze mooie complimenten voor onze collega Rutger, die zullen we zeker aan hem doorgeven! We zijn heel blij met uw score van een tien. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

alles goed geplaatst

prima ervaring

Beste mevrouw Starke, Wat goed om te horen dat alles goed geplaatst is en uw ervaring met ons prima is. Daar doen we het voor. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Buitengewoon goed en fijn en enthousiast geholpen supertevreden

Buitengewoon goed en fijn en enthousiast geholpen ben super tevreden

Beste mevrouw Markus, Buitengewoon goed, fijn, enthousiast geholpen en super tevreden. Dank u wel voor deze mooie woorden! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Goede voorlichting bij het uit zoeken van de keuken. Het leveren van de keuken gebeurde ook op de afgesproken dag en voor de plaatsing gold hetzelfde.

Beste Robert, Fijn om te horen dat alles vanaf de aankoop tot en met de montage uitstekend verlopen is. Meer kunnen we ons niet wensen! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Het Rietveld 32

7321 CT Apeldoorn

Over KeukenConcurrent Apeldoorn

Ook in onze showroom in Apeldoorn laten we u graag zien wat we voor u kunnen betekenen. Daarbij bent u bij ons naast de laagste prijs verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie. Kijk hiervoor ook eens bij de ervaringen van andere klanten door onze reviews en recensies te lezen. We zijn erg blij met uw beoordelingen over KeukenConcurrent. Zowel met positieve ervaringen als met de klachten zodat we daarvan kunnen leren en onze service verder kunnen verbeteren.

Over Keukenconcurrent Nederland

Bij KeukenConcurrent kunt u terecht voor een goedkope keuken van absolute topkwaliteit. Sinds de oprichting in 1997 is KeukenConcurrent uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de keukenwereld met een ruim assortiment keukens binnen ieder budget. Wij garanderen de laagste prijs voor iedere A-merk keuken. Dankzij de zeven garanties van KeukenConcurrent bent u ook verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie! Daarnaast zijn alle keukens mogelijk en wordt de keuken volledig samengesteld naar uw wens. Bent u op zoek naar een goedkope keuken passend bij uw budget? U vindt uw nieuwe ideale keuken bij KeukenConcurrent.