Top en op tijd

Prima jongens netjes geregeld

Vriendelijk, en klantgericht.

Goede alle tijd nemende verkoopsters cq verkoper, om de klant te vreden te stellen. Ze hebben kennis van zaken en weten waar ze het over hebben.

Ruim assortiment met tal van combinatie mogelijkheden. Dat ontdek je wanneer je binnen bent: Laat je dan verassen. Prijsvriendelijk bovendien en dat wordt beloond

Perfect!

Van aanschaf tot montage alles keurig netjes gedaan.

Keurig netjes en behulpzaam

Prima geen klachten

Prima. Kleine probleempjes zijn ook prima opgelost

Goed geholpen en goed mee gedacht

Fijn geholpen, werd goed met ons mee gedacht en een geweldig resultaat op de tekening

Super opgelost

Fijn dat het kosteloos is opgelost.

Ervaring met Keuken Concurrent was prima !

Vlotte service, afspraken werden goed en vlot nagekomen. Fijn dat de verkeerde kookplaat vrij snel kom worden vervangen voor de juiste plaat !

Fijne hulp en goede uitleg

Goed en duidelijk vriendelijk personeel

wat fijn, een nieuwe keuken

Vanaf hert eerste begin, contact met een adviseuse, tot en met aflevering en montage , zijn wij blij met adviezen, vriendelijkheid en deskundigheid van alle medewerkers. het heeft geresulteerd in een fijne, werkbare en ook mooie nieuwe keuken.

Vakbekwaam en zeer behulpzaam met de keuze en mogelijkheden

Advies: zet m zelf niet in elkaar!

Hele ervaring met KeukenConcurrent is goed. 5 sterren. Alleen met de levering van de keuken die wij zelf wilde monteren kwam er meer bij kijken dan nodig zou zijn geweest. Wij bestellen een inbouwkast op maat, en vervolgens klopt deze niet. Aan de telefoon verder goed geholpen, maar wat blijkt: ze nemen een standaard maat aan, en het apparatuur dat je kiest weten de makers van de keuken niet. Dus: we konden zelf nog het een en ander gaan zagen. Het had zó veel vraagtekens, tijd en energie gescheeld als dit al op maat gemaakt zou zijn. Mijn advies: monteer de keuken niet zelf, laat dit lekker doen. Uiteindelijk lukt het wel hoor! Is alleen een mega klus. Voor de rest: 5 sterren.

Oké

Niet de beste kwaliteit, maar zeker ook niet duur. Service is oké!

Zeer fijne en nette behandeling en afwikkeling

Na het mislukken van een online tekening maken van mijn keuken ben ik benaderd door de keuken concurrent waarbij ik werd uitgenodigd in Het filiaal in Apeldoorn. Daar zijn we zeer warm welkom geheten en eigenlijk gelijk in gesprek gegaan betreft onze wensen, die waren niet misselijk. Ze vonden het een erg mooie uitdaging om voor ons de keuken te ontwerpen. Wegens een goede voorbereiding van ons konden we ook gelijk aan de slag. Na een paar weken eerst dan toch echt de keuken geleverd en zijn wij uitermate tevreden met het resultaat, alles is precies conform alle afspraken en de werknemers uit het filiaal komen nog kijken naar het eind resultaat, ze waren namelijk zeer benieuwd

heel goed

de keuken was al tot volle tevredenheid gemonteerd, nu hebben we een bijpassend eiland besteld en hopen hem snel te krijgen

Top verlopen en alles geleverd, zoals afgesproken.

Afspraken keurig nagekomen en we werden van begin tot eind op de hoogte gehouden. De keuken plaatser maakte de klus keurig in 1 dag af.

prima geholpen en goed geplaatst

Wij zijn heel prettig geholpen in filiaal apeldoorn. Wij kregen rustig de tijd om zelf rond te kijken en onze keus te bepalen, hierna heel prettig en kundig geholpen met het samenstellen van de keuken. Bij het inmeten helaas niet alles goed gegaan maar dit is door de monteur die kwam plaatsen goed opgelost.

fantastisch geholpen

Advies, meedenken, aanraden...alles liep zoals het moet en dank zij Marina werd de aankoop van een (voor ons de) keuken een feestje. We kunnen niet wachten tot hij staat en geïnstalleerd is.

Prima geholpen door Rutger!

Er is met ons meegedacht en onze keuken is uiteindelijk prachtig geworden. Rutger van Keukenconcurrent heeft ons uitstekend begeleid en denkt met de klant mee! Een keuken aankopen doe je niet iedere dag en zo wordt je ook uitstekend geholpen met een prima uitgewerkt plan tot een droomkeuken voor ieder zijn portemonnee.

Heel goed!!!

De enige reden om geen 10 te geven is dat alles voor verbetering vatbaar is. We zijn erg tevreden. Zo tevreden, dat we zelfs de mogelijkheid onderzochten om nog een kast toe te voegen aan onze keuken. We zijn echter zo geschrokken van de prijs, dat dat idee niet door kan gaan.

zeer goede en duidelijke service

de keuken werd op afgesproken tijd geleverd, gecontroleerd waar wij bij waren en afgevinkt of alle onderdelen er waren. Ik heb de keuken zelf geplaatst, wij kregen een duidelijke uitleg en de keuken was goed te plaatsen, eind resultaat fantastisch! wij zijn erg blij met de keuken

snel en vriendelijk geholpen

Kleine fabrieksfout aan koelkast deur zeer snel opgelost .

goede en vriendelijke adviseur gehad

tot nu toe goede ervaringen met de afwikkeling , straks als alles in de keuken ingebouwd is en het eind oordeel komt zal het zeker ook goed zijn

Beste mevrouw Driehuis, Voor nu al bedankt voor uw positieve woorden! We gaan er zeker voor zorgen dat de verdere afwikkeling ook naar wens verloopt. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

zowel de aankoop als de levering en het tussentijds mailcontact zijn naar alle tevredenheid. Echt niets negatief op aan te merken.

Beste Hans, Zeer tevreden over de aankoop en levering, dat horen we graag! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Het Rietveld 32 7321 CT Apeldoorn

Over KeukenConcurrent Apeldoorn

Ook in onze showroom in Apeldoorn laten we u graag zien wat we voor u kunnen betekenen. Daarbij bent u bij ons naast de laagste prijs verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie. Kijk hiervoor ook eens bij de ervaringen van andere klanten door onze reviews en recensies te lezen. We zijn erg blij met uw beoordelingen over KeukenConcurrent. Zowel met positieve ervaringen als met de klachten zodat we daarvan kunnen leren en onze service verder kunnen verbeteren.

Over Keukenconcurrent Nederland

Bij KeukenConcurrent kunt u terecht voor een goedkope keuken van absolute topkwaliteit. Sinds de oprichting in 1997 is KeukenConcurrent uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de keukenwereld met een ruim assortiment keukens binnen ieder budget. Wij garanderen de laagste prijs voor iedere A-merk keuken. Dankzij de zeven garanties van KeukenConcurrent bent u ook verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie! Daarnaast zijn alle keukens mogelijk en wordt de keuken volledig samengesteld naar uw wens. Bent u op zoek naar een goedkope keuken passend bij uw budget? U vindt uw nieuwe ideale keuken bij KeukenConcurrent.