Netjes en behulpzaam

We hebben een mooie keuken voor het budget wat wij beschikbaar hadden.

Beste meneer Toeset, Daar doen we het allemaal voor. Gefeliciteerd met uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Quint is fijn om mee te werken

Fijne zaak en zeer goed en leuk geholpen door de vestigingsmanager Quint. Zeker aan te bevelen

Beste Get-Jan, Bedankt voor uw aanbeveling en de mooie complimenten voor onze collega! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Ik ben zeer tevreden

Goede service, ik ben erg blij met mijn nieuwe keuken. Het past binnen mijn budget. De medewerker heeft echt zijn tijd genomen om alles uitgelegd, heeft gevraagd naar mijn wensen.

Beste Claudia, Dank u wel voor uw mooie beschijving van uw ervaringen bij de aankoop van uw mooie nieuwe keuken. Proficiat met deze aankoop en dank u wel voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Waanzinnig mooie keuken

Hele duidelijke communicatie, op tijd geïnformeerd wanneer de keuken kwam en perfect gemonteerd. Kan niet anders zeggen dat ik uiterst tevreden ben met de keukenconcurrent.

Beste Madeleine, Uiterst tevreden met ons en met uw waanzinnig mooie nieuwe keuken. Van harte gefeliciteerd hiermee en we wensen u nog heel veel kookplezier toe! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Goed geholpen door Dhr. Ricardo Philip. Alles goed uitgelegd in details en simpelweg advies gekregen over bepaalde soort keukens die makkelijk te bedienen zijn en de kwaliteit ervan.

Goed op de hoogte gehouden van de vorderingen tijdens vreemde Corona tijden.

Beste meneer Duivenvoorden, Dat is goed om te horen in deze, inderdaad vreemde tijden! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Uitstekende service en kwaliteit .

Wij zijn zeer professioneel geholpen. Tijdens het hele proces van aankoop tot plaatsing zijn wij fantastisch begeleid. Wij konden altijd tussentijds vragen stellen en werden altijd keurig geadviseerd. Wij zullen nog lang genieten van onze heerlijke keuken. Vooral Quint van de keukenconcurrent in Amstelveen willen wij bedanken voor de zeer kundige adviezen en service.

Beste Stefan, U hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaringen in deze positieve review, heel erg fijn om te lezen dat u tevreden bent over het verloop van het gehele traject! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Prima meegedacht

Goed advies gehad en bezorging en montage prima gelopen. Ben erg blij met mijn nieuwe keuken!

Beste mevrouw Knoop-Jongerius, Prima meegedacht, goed advies, prima levering plus montage en vooral blij met uw nieuwe keuken! Daar doen we het allemaal voor. Gefeliciteerd met uw nieuwe keuken, geniet ervan. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Prettig en infotmatief

We werden vriendelijk geholpen en naam alle tijd voor het samen stellen van de keuken en mogelijkheden.

Beste meneer Toeset, Dat zijn mooie complimenten voor onze advisering in de showroom, dank u wel hiervoor! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Vriendelijke verkoper met goede uitleg. Na een paar foutjes bij de plaatsing keuken heeft de verkoper beloofd dat het goed komt.

Beste Theo, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. We gaan er zeker voor zorgen dat het goed komt! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

keuken keurig geplaatst in 1 dag alle voorbereidingen liepen op tijd niet op aan te merken

Beste Chris, Goed om te horen dat de plaatsing van uw keuken helemaal volgens schema verlopen is. Dank u wel voor uw review en gefeliciteerd met uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Positief

Goed geholpen en geadviseerd, door de Senior en verkoper in opleiding. Ook na de diverse gesprekken staat de deur open voor aanvullende vragen.

Beste Sietze, Onze deur staat uiteraard ook open voor aanvullende vragen of advies! Dank u wel voor het plaatsen van deze positieve review! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

heel goed

heel goed kwaliteit prijs verhouding en goede service en nog maals goede relatie met de verkopers die staan klaar voor je om te helpen en ook de servies desk heel vriendelijk en behulpzaam het heeft wel iets langer geduurd maar ik kijk naar de resultaat, die is perfect. bedankt voor als Rishma & Quint

Beste Rishma & Quint, Gefeliciteerd met de aankoop van uw perfecte nieuwe keuken! Heel erg mooi om te horen dat u zo tevreden bent over ons en bedankt voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Quint is een zeer relaxte en ervaren verkoper waar ik zonder twijfel een volgende keuken koop!

Quint heeft ons zeer vriendelijk en deskundig maar ook met humor op uitstekende wijze geholpen met het kopen van de keuken. Ook bij de afwikkeling zijn wij goed geholpen en is hij alle gemaakte afspraken 100% nagekomen. Hij verdient het dat ik een keer een uitzondering maak om een review te schrijven.....

Beste Frans, Dank u wel voor het maken van deze uitzondering en voor al uw mooie complimenten voor onze collega Quint! Deze zullen we zeker aan hem overbrengen. Gefeliciteerd met de aankoop van uw nieuw keuken. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Prima geholpen en goede service

Beste mevrouw Breggeman, Dank u wel voor deze mooie positieve beoordeling! Daar zijn er heel blij mee. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Maalderij 19

1185 ZB Amstelveen

Over KeukenConcurrent Amstelveen

In ons filiaal Amstelveen bent u van harte welkom om u te laten inspireren voor uw nieuwe keuken tegen de beste prijs. De keuze is groot en we helpen u graag bij het samenstellen van de door u gewenste keuken. Maar ook na de aankoop staan we voor u klaar met onze service medewerkers die u graag helpen met uw vragen of eventuele klacht. Ook als u tevreden bent horen we graag uw ervaringen. Deze kunt u delen door bijvoorbeeld het plaatsen van een review of beoordeling. Daar helpt u ons maar ook uw mede consumenten verder mee!

Over Keukenconcurrent Nederland

Bij KeukenConcurrent kunt u terecht voor een goedkope keuken van absolute topkwaliteit. Sinds de oprichting in 1997 is KeukenConcurrent uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de keukenwereld met een ruim assortiment keukens binnen ieder budget. Wij garanderen de laagste prijs voor iedere A-merk keuken. Dankzij de zeven garanties van KeukenConcurrent bent u ook verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie! Daarnaast zijn alle keukens mogelijk en wordt de keuken volledig samengesteld naar uw wens. Bent u op zoek naar een goedkope keuken passend bij uw budget? U vindt uw nieuwe ideale keuken bij KeukenConcurrent.