Een pracht keuken voor een betaalbare prijs.

In de aanloop van het proces, heb ik steeds uitgebreid gesprekken gehad om tot het juiste plan te komen. Alle lof daarvoor. Achteraf bleken er misverstanden te zijn over de garantie op apparaten en kleinigheden in de uitvoering. De misverstanden rond de uitvoering zijn ruimhartig rechtgezet. Die rond de garantie op apparaten (Candy) kon dat blijkbaar niet het volle pond. Al met al heb ik er een prachtige keuken aan overgehouden waar ik elke dag weer van geniet. Met een superaanbieding die ook ruimhartig verlengd werd, toen de plaatsing van de keuken langdurig op zich liet wachten.

Zeer goede service

Zeer goed advies

Heel blij met keuken en service

Wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken en service. Monteur die kwam plaatsen was erg kundig en omdat we nog iets vervangen moest worden opnieuw hele behulpzame monteur. Ook een klein defect aan de kraan werd snel verholpen. Erg tevreden.

Super goed geholpen.

Super goed geholpen.

Super blij

Wij zijn echt heel erg blij met onze nieuwe keuken. Erg goed geholpen bij t uitzoeken, levering netjes op tijd en vooral over t plaatsen erg tevreden. Monteur lekker vroeg aanwezig, heel aardig en zeker kennis van zaken. Alles netjes aangesloten. Wij zijn super blij. Eigenlijk zit bij ons verbouwing het meeste tegen maar bij de keuken is alles goed gegaan

vriendelijk personeel en behulpzaam

Mooie keuken precies zo als we ons hadden voorgesteld !

Er waren wel dingen met installeren die in eerste instantie die niet naar ons zin waren. De achterwand achter de kookplaat in twee delen ? is nooit over gesproken bij aankoop ,monteur heeft het na tevredenheid opgelost door niet volgens tekening achterwand te plaatsen waardoor wij op andere plaats een hele kleine deling kregen . Hoekje uit bovenkastje was afgesproken bij aankoop maar monteur was niet op de hoogte daarvan ! De boiler zou worden geïnstalleerd door monteur maar ondanks het opgeven van type aan de Keukenconcurrent misten er een aansluiting die niet terplekke kon worden opgelost en zelf moeten regelen.

Heel klantgericht en een topkeuken opgeleverd. Ik ben zeer tevreden! Nogmaals dank

Netjes, deskundig en zorgvuldig geïnstalleerd.

Mooi op tijd geleverd. Papierwerk goed georganiseerd. zeer vakkundig geïnstalleerd.

De medewerker heeft mij goed geholpen en samen zijn wij tot een mooie keuken gekomen.

Goed ,vriendelijk , netjes

Goed, vriendelijk ,netjes .

Meer dan ik had verwacht

In Corona tijden zou je verwachten dat het kopen van een keuken bijna onmogelijk zou moeten zijn. Ricardo heeft ons vanaf begin tot eind fantastisch via de telefoon begeleid tijdens het aankoopproces. Enorm prettig dat er proactief met ons werd meegedacht en wij zelfs onder ons budget konden blijven. Gezien onze tijdsdruk heeft Ricardo een mogelijkheid gevonden de keuken eerder te leveren. Echt super!

zeer goede communicatie en kwaliteit in keuken

een geoliede machine is de keukenconcurrent. Alles wordt afgestemd en gecommuniceerd. Mensen zijn prettig en er wordt meegedacht bij aankoop, levering en plaatsing

Prettig contact en communicatie en adivisering

Prettig contact en communicatie en heeft goed geadviseerd met betrekking tot de indeling en opstelling. Ik raad deze vestiging van harte aan.

Quint is een top manager

Quint heeft ons goed geholpen. Ging alles vlekkeloos, nee dat zeker niet, maar hij was eerlijk in wat wel en niet kon. Bij vragen kreeg je snel respons. Nam de tijd voor de klant en naam altijd weer contact op met met mij op de afgesproken tijden.

Kennis, geduld, altijd klaar staan en ook nog een goede aanbieding,

Ik was op zoek naar een nieuwe keuken ivm een verhuizing. Toevallig liep ik binnen bij de Keukenconcurrent omdat het zo lekker dichtbij was. Bleek er net nog 2 dagen een geweldige aanbieding te zijn, die maakte dat ik het net kon betalen, wat ik wilde hebben. De verkoper legde met eindeloos geduld uit, wat er allemaal kon, keer op keer kwam ik terug en werkten we verder tot het verhaal helemaal compleet was. Nu moet het nog gerealiseerd worden, ik kan haast niet wachten tot de keuken staat te stralen in mijn nieuwe huis.

Dit word te vaak nu gevraagd zie vorige antwoorden

Top service en top verkoper

Ik kwam binnen en werd heel goed ontvangen door de verkoper. Hij luisterde naar mijn wensen en gaf goed advies. Ik raad iedereen aan om bij keukenconcurrent hun keuken te halen.

Goede service en snelle afhandeling van de afspraken.

Goede prijs voor een keuken naar ons zin.

Prettig geholpen en goed geadviseerd.

Grandioos

Heel goed geregeld

Het was een goed en prettig

De medewerkers waren erg vriendelijk en ik werd goed en snel geholpen. Ik ben erg tevreden over de service.

Mooie keuken, uitstekende service

ik ben erg goed geholpen, bij het samenstellen van mijn keuken. Vakkundige verkopers die de tijd voor je nemen. En je op een eerlijke manier een keuken verkopen.

Tevreden klant!

Goed geholpen door Ricardo bij de keuze van onze keuken! Op zaken waar mijn partner en ik over twijfelde, kon Ricardo goed helpen/sturen door de juiste vragen te stellen en voorbeelden te laten zien in hun showroom. Wij hadden eerst een heel ander ontwerp in gedachte voordat wij Ricardo hadden gesproken, maar met zijn hulp is het ons gelukt een keuken samen te stellen waar wij de komende jaren veel plezier van gaan hebben! Prijs was goed en service top, dus zeker een aanrader!

Beste Eduard, Prijs goed, service en advies in de winkel helemaal top. Dat horen we graag en we zullen uw complimenten zeker aan Ricardo overbrengen! Dank u wel hiervoor. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Maalderij 19 1185 ZB Amstelveen

Over KeukenConcurrent Amstelveen

In ons filiaal Amstelveen bent u van harte welkom om u te laten inspireren voor uw nieuwe keuken tegen de beste prijs. De keuze is groot en we helpen u graag bij het samenstellen van de door u gewenste keuken. Maar ook na de aankoop staan we voor u klaar met onze service medewerkers die u graag helpen met uw vragen of eventuele klacht. Ook als u tevreden bent horen we graag uw ervaringen. Deze kunt u delen door bijvoorbeeld het plaatsen van een review of beoordeling. Daar helpt u ons maar ook uw mede consumenten verder mee!

Over Keukenconcurrent Nederland

Bij KeukenConcurrent kunt u terecht voor een goedkope keuken van absolute topkwaliteit. Sinds de oprichting in 1997 is KeukenConcurrent uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de keukenwereld met een ruim assortiment keukens binnen ieder budget. Wij garanderen de laagste prijs voor iedere A-merk keuken. Dankzij de zeven garanties van KeukenConcurrent bent u ook verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie! Daarnaast zijn alle keukens mogelijk en wordt de keuken volledig samengesteld naar uw wens. Bent u op zoek naar een goedkope keuken passend bij uw budget? U vindt uw nieuwe ideale keuken bij KeukenConcurrent.