Zeer profecioneel

Super geholpen zeer professioneel en fijne communicatie

• Geholpen door: Melanie Schulpen

Mvr Schulpen, bedankt voor uw inzet. Ik ben meer dan tevreden!

• Geholpen door: Melanie Schulpen

Prettig en zeer goed geholpen

Ik ben door Leyla klantvriendelijk ontvangen en heeft me heel goed uitgelegd en geadviseerd. Zeer blij mee en zal haar zeker ook bij anderen aanbevelen!

• Geholpen door: N.v.t.

Duidelijke informatie en advies!

Mevr. Oznur Batur Kibaroglu heeft mij uitstekend geholpen. Ik kan U dit bedrijf van harte aanbevelen. De samenwerking was erg prettig en ze bleven geduldig en volhardend in de strijd met de tegenpartij.

• Geholpen door: Onur Arslan

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer professioneel, vriendelijk ,goed geholpen en bijgestaan in de situatie waar ik in verkeerde. Communicatie tussen mijn advocaat ging altijd goed, ik zal arslan &arslan Advocaten zeker aanraden!

• Geholpen door: Melanie Schulpen

Ik ben zeer tevreden met mevrouw Akaröz.

Mevrouw Akaröz heeft mij goed en professioneel geholpen. Verder verliep de communicatie zeer prettig en werd ik goed op de hoogte gehouden van de voortgang van het proces.

• Geholpen door: Gizem Akaröz

Mevrouw Schulpen heeft me vanaf het eerste moment heel goed geholpen en duidelijk uitgelegd hoe het proces zal verlopen. Daarnaast hield ze me goed op de hoogte als er iets gebeurd was of als er iets gebeurd moest worden. Ze was altijd zeer beleefd en professioneel maar vooral ook vriendelijk. Al met al heb ik een fijne samenwerking gehad en raad ik mevrouw Schulpen zeker aan.

• Geholpen door: Melanie Schulpen

Advocate heeft betrokkenheid getoond ivm de zaak. . Denkt goed mee geeft juiste adviezen. Komt afspraken na en is makkelijk te bereiken wat voor mij erg belangrijk is.

• Geholpen door: Melanie Schulpen

Snel, goed en professioneel!

Ik kan niet nog meer tevreden zijn! Mevrouw Schulpen heeft mij zeer goed en professioneel geholpen. Ook legt zij alles duidelijk uit en geeft netjes een terugkoppeling over de status. Kortom alleen maar lof!

• Geholpen door: Melanie Schulpen

Ik ben uitstekend goed geholpen

het was een prettige sfeer en bedankt voor de moeite. Groetjes.

• Geholpen door: Melanie Schulpen

Professionele hulp en juiste inschatting van de situatie.

In conflict met mijn werkgever kreeg ik goede juridische bijstand en ondersteuning. Ik ben erg blij met de samenwerking. Ik zou adviseren.

Perfect!

Goed geholpen Bedankt.

• Betrokkenheid N.v.t.

Vakkundig

Mr. Ramautar heb ik onlangs gecontacteerd voor een second opinion omtrent de beëindiging van mijn arbeidsovereenkomst. Ik wist weliswaar al dat de beëindiging juridisch niet klopte. Maar mr. Ramautar wist mij op vakkundige wijze duidelijker uit te leggen dat de beëindiging in strijd was met het gesloten ontslagstelsel. Met dit advies lukte het mij om de werkgever te overtuigen dat de beëindiging niet op de juiste wijze is gebeurd. Hierdoor is de arbeidsovereenkomst nog in tact gebleven.

• Geholpen door: Soeredj Ramautar

Goede ervaring, heeft veel stress weg genomen

Na behandeling van mijn geschil met mijn werkgever, heb ik dit goed en relatief zorgeloos kunnen afsluiten. De voorwaarden waren beter, nadat de advocaten er naar gekeken en gehandeld hadden.

Goede dienstverlening

• Geholpen door: Soeredj Ramautar

Dhr. S. Ramautar heeft mij begeleid. Hij is zeer geduldig. Legt goed uit. Ik voel me zeker gehoord door hem en hij is kundig en heeft veel begrip en een groot aanpassingsvermogen om om te gaan met de problematieken die ikzelf heb met mijn lichamelijke en geestelijke welzijn. Dhr. S. Ramautar geeft ook nuttige informatie waar ikzelf niet aan denk of vergeet om aan te denken. Hij is ook een vriendelijke meneer, prettig in omgang en geeft je ook het gevoel dat hij er is voor mijn belangen en daar over waakt en zorgt.

• Geholpen door: Soeredj Ramautar

Zeer tevreden over de deskundige dienstverlening!

Ik ben erg tevreden over de hulp die ik heb ontvangen. De communicatie was duidelijk en goed en ik ben zeer tevreden over het ontvangen advies.

Deskundig

Soerejd heeft mij diverse malen fantastisch geadviseerd. Zeer deskundig, proactief en behulpzaam

• Geholpen door: Soeredj Ramautar

Je wordt goed geholpen! Top mensen die weten waar ze mee bezig zijn.

• Geholpen door: Melanie Schulpen

Veel advocaten gehad maar niet iemand die zo snel kan schakelen

Ik heb Melanie op internet gevonden, wij hebben heel veel advocaten gehad maar het was altijd zo vermoeiend met bereiken en duurde alles heel lang. Melanie weet wat ze doet en gaat er 100 procent voor.. ik zou Melanie aan iedereen aanbevelen als je een strafrechtadvocaat nodig hebt. We gaan nog vele zaken met Melanie aan..

• Geholpen door: Melanie Schulpen

Goed contact en snelle en correcte afhandexling

Mijn ervaring met Gizem is zowel prettig als zakelijk te beschouwen. Een goede dienstverlening.

Snel en efficient

Mevrouw Schulpen kreeg voor mekaar wat mij in maanden niet lukte. Ze communiceert helder en snel, licht de klant goed in over de status van een zaak en zorgt voor een nette afhandeling. Ben zeer te spreken over mevrouw Schulpen.

Goede communicatie

In 2019 ben ik geholpen door dit kantoor. Het betrof een letselschadezaak naar aanleiding van een verkeerd uitgelopen laserbehandeling. Mijn dossier heeft een half jaar geduurd en is inmiddels gesloten. Ik ben zeer tevreden over het resultaat wat we hebben bereikt.

• Geholpen door: Gizem Akaröz

Heel fijn! Erg persoonlijk en snel!

Goed advies gegeven. Erg deskundig en hele lieve vrouw. Ik voelde me erg op mijn gemak.

• Geholpen door: Melanie Schulpen

Ik stond er niet alleen voor

Kreeg de juiste hulp op het moment dat ik er in mijn eentje niet uitkwam.

Paletplein 80

2526GZ Den haag

070 45 00 300

Over Arslan & Arslan Advocaten

Een adviseur en partner die weet hoe je conflicten oplost. Een advocaat die een rechtszaak niet uit de weg gaat, maar als dat mogelijk is, het niet zover laat komen. Arslan & Arslan Advocaten is uw juridische partner in goede en slechte tijden.

Over Advocaatscore.nl