Behulpzaam Informatief Meelevend Positief Gewoon heel erg goed

• Geholpen door: Melanie Schulpen

Na het bellen ben je meteen aan de slag gegaan was heel geruststellend

Ik ben goed geholpen door advocaat Melanie Schulpen

Zij reageert snel op wat nodig is, en houd je goed op de hoogte van alles wat je moet weten. Heel fijne advocaat om mee te werken

Snel en goed geholpen!

Alle emails werden heel snel beantwoord, en de zaak werd direct opgepakt, top advocaat

• Geholpen door: Melanie Schulpen

Zeer adequaat en professioneel advocaten kantoor

Zeer adequaat en professioneel geholpen door Onur Arslan inzake mijn letselschade zaak. Prettig contact op een informele manier waarbij er een uiterst bevredigend resultaat werd bereikt. Ik zal dit kantoor zeker aanbevelen! Bedankt Onur.

Topadvocaat mr. Arslan

Mr. Arslan hartelijk dank voor al uw hulp in mijn arbeidszaak en letselschadezaak. Zonder uw hulp stond ik met lege handen en ik zal u eeuwig dankbaar zijn voor alles wat u voor mij heeft gedaan!

• Geholpen door: Onur Arslan

Ik ben geweldig geholpen door Onur Arslan. Je merkt meteen bij de intake wat voor geweldige advocaat hij is en wat een berg en ervaring hij meebrengt. Niet alleen juridisch inhoudelijk weet hij van wanten maar ook in zijn communicatie naar cliënten toe spat de professionaliteit er van af. Ik ben dan ook zeer tevreden en zou hem voor iedere zaak aanbevelen!

• Geholpen door: Onur Arslan

Melanie schulpen super bedankt!

Super lieve, behulpzame dame!. Ze heeft me echt super goed geholpen.

• Geholpen door: Melanie Schulpen

Mijn ervaring met Mvr Schulpen is iemand die gestreden heeft voor ons en echt haar best had gedaan! Daarvoor zijn we haar echt dankbaar en staat Arslan diep in onze netvlies!

TOP TOP TOP

Wil niemand anders meer.

• Geholpen door: Melanie Schulpen

Melanie heeft me enorm goed geholpen.

Goed.

Ik ben goed geholpen.

Zeer professioneel

Ik ben heel erg tevreden met de hulp van mevrouw Schulpen. Haar advies en deskundigheid zijn zeer scherp. Ze is altijd begaand met haar cliënt en komt met de juiste juridische advies.

Een top advocate!

• Geholpen door: Gizem Akaröz

Professioneel

- duidelijk - kundig - vertrouwelijk - flexibel

• Geholpen door: Melanie Schulpen

Luisterd goed en heeft veel kennis!

Een van de weinige advocaten die cliënt NIET ziet als lopend portemonnee. Toont super veel geduld en luisterd aandachtig naar je verhaal om je zo goed mogelijk te helpen. Ik ben super blij je te hebbeb mogen leren kennen. Heel erg bedankt voor je hulp Melanie!

• Geholpen door: Melanie Schulpen

Heb een heel vertrouwend gevoel en word altijd goed geholpen

Perfecte advocaat Melanie

Ze heeft al sinds het begin van deze zaak mij heel erg goed geholpen en alles waar gemaakt wat ze tot nu toe heeft gezegt ben haar heel erg dankbaar

Zeer positief ervaren!

Melanie, bedankt voor je inzet en emphatie, waardeer het enorm.

Respect

Het was een goeie keuze om bij jullie een advocaat te nemen ze was heel duidelijk en top ze heeft me onwijs geholpen.

BART

solide. zeer goed contact en hulp

Bekwaam

Ik ben via het Juridisch loket verwezen naar dit advocatenkantoor. Bij het eerste contact had ik de advocaat Melanie Schulpen aan de lijn. Alle vragen en onduidelijkheden die ik had, werden door haar meteen opgepakt en goed beantwoord. Na dit contact had ik alle vertrouwen in het vervolgtraject en ook het feit dat zij onze belangen goed zou vertegenwoordigen.

• Geholpen door: Melanie Schulpen

Mevr Schulpen is een zeer deskundige advocaat.

Mevr Schulpen is duidelijk in de communicatie, geeft toelichting, heeft snel overzicht en inzicht in de casus van de klant en weet daarop te anticiperen. Een zeer deskundige en ervaren advocaat die ik iedereen kan aanbevelen. Ze heeft veel geduld, is behulpzaam, denkt actief mee en adviseert.

• Geholpen door: Melanie Schulpen

Goede juridische hulp en advis.

Ik had een probleem met een verzekeraar. Ik kon geen oplossing meer vinden en wilde graag juridische hulp. Door veel mensen Arslan Advocaten aanbevolen contact opgenomen. Ik werd geholpen door mijn advocaat Dhr. O. Arslan. Hij is heel professioneel en oplossingsgericht. Hij heeft mij ontzettend goed geholpen met een zaak en dankzij hem kwam ik tot een oplossing. Echt vakkundig en snel geholpen met een zaak onterechte frauderegistratie door een verzekering. Mijn danken uit de diepste punt van mijn hart!

• Geholpen door: Onur Arslan

TOP TOP TOPPP! En nog eens TOp!

Ik ben heel erg goed geholpen door Gizem Akaröz.. Er was duidelijke communicatie en er is aan al mijn wensen voldaan.

• Geholpen door: Gizem Akaröz

Over Arslan & Arslan Advocaten

Een adviseur en partner die weet hoe je conflicten oplost. Een advocaat die een rechtszaak niet uit de weg gaat, maar als dat mogelijk is, het niet zover laat komen. Arslan & Arslan Advocaten is uw juridische partner in goede en slechte tijden.

Over Advocaatscore.nl