Slechte kwaliteit PMU

Het zetten van eyeliners is bij mij, bij medical beauty center niet gelukt. Ik heb veel pijn geleden voor nul resultaat. Ik heb netjes mijn geld terug gekregen. Meer tevreden was ik over het zetten van wenkbrauwen. Helaas is van de kleur na een paar maanden helemaal niets overgebleven. Ik heb besloten zowel wenkbrauwen als eyeliners bij een ervaren PMU artiest te laten zetten. Wat een verschil... De eyeliners en wenkbrauwen zitten er nu al 9 maanden perfect op. Mijn wenkbrauwen zijn 10 keer mooier en de kleur blijft heel mooi. Ook belangrijk: PMU zetten doet geen pijn! Ik heb besloten nu een review te plaatsen omdat ik van meerdere vrouwen heb gehoord dat zij zeer ontevreden zijn met de PMU van medical beauty center terwijl ik te horen kreeg dat mijn situatie uitzonderlijk was.

Super goede advies en behandelingen.

Ik kom al jaren bij medical beauty center. Miranda behandeld mijn gezicht fantasie. Ze geeft advies daar het nodig is. Schrijf dan de juiste producten voor. Ik ben erg tevreden ook over de andere dames die er werken.. deze zijn altijd klant vriendelijk. Voor mij is er geen beter salon!👍🏽

Subliem

Mijn ervaring was zeer positief. Het personeel is zeer vriendelijk. De praktijk heeft een rustgevende en professionele uitstraling. Ik heb ervaring met verschillende behandelingen en ben altijd tevreden naar huis gegaan. Resultaat was al snel zichtbaar en hierdoor voelde ik me weer terug zelfverzekerd over mijn huid.

Professioneel, kundig, kwaliteit, persoonlijk en klantvriendelijk.

Al vele jaren ben ik zeer tevreden. Medical Beauty Center is van een eenmanszaak uitgegroeid tot een professioneel bedrijf met een leuk team. Door de kennis en kunde en hun persoonlijke werkwijze, zijn de behandelingen altijd prettig en effectief. Ze weten precies wat je nodig hebt, rekening houdend met je budget uiteraard. Alles is mogelijk..

Zeer tevreden!

Miranda is zeer deskundig. Zij weet precies wat mijn huid nodig heeft met de juiste behandelingen en de beste producten voor thuisgebruik. Een gezellige sfeer, mooie salons, leuke medewerksters en waar vakkundigheid en klantgerichtheid hoog in het vaandel staan.

Over Medical Beauty Center

Medical Beauty Center is een huidtherapie en anti-aging kliniek. Als anti-aging kliniek richten wij ons op de verjonging van uw huid. Als huidtherapeutisch centrum behandelen wij een zieke of beschadigde huid eventueel op verwijzing van een arts of dermatoloog. Medical Beauty Center is een door zorgverzekeraars en GGD erkend huidinstituut. Bepaalde huidtherapeutische behandelingen worden (gedeeltelijk) vergoed vanuit de aanvullende of basisverzekering. Raadpleeg uw polis voor de voorwaarden!