Ontzorgend

Ik ervaar het REOC echt als ontzorgend. Verbeterpunten: De pins bij de objecten goed lezen. Gaat niet altijd goed. Bezichtigingen inplannen bij de (juiste) aangewezen makelaar.

Hallo Caroline, dank voor je beoordeling! We zullen scherp blijven op inplannen bij de juiste makelaar.

Altijd vrolijk en een positieve inzet!

Denken goed mee, nemen altijd vrolijk de telefoon aan voor ons kantoor.

Fijn dat we Makelaardij Stenfert met een vrolijke noot mogen blijven ondersteunen!

Perfecte dienstverlening

Indien nodig kan de telefoon worden doorgeschakeld en worden de mensen keurig te woord gestaan. Wij ontvangen dan een terug bel verzoek en kunnen terug bellen wanneer het ons schikt.

Wow, een 10 van Huyssteede Makelaars! Daar worden we blij van, Yvonne!

Het is voor mijn bedrijfsvoering echt balangrijk

Dank John! Daar doen we het voor!

Professionele partij voor optimale bereikbaarheid.

Als makelaar veel onderweg maar toch altijd iemand aan de lijn die de klanten netjes te woord staat.

Dank je wel, Meindert! We blijven Zomer Makelaars nog graag lang professioneel van dienst zijn!