Top !!!

Prettig idee dat telefoontjes worden aangenomen terwijl je zelf buiten de deur aan het werk bent.

Tot nu toe goede ervaring

Goede en heldere communicatie vanuit Reoc naar ons toe, en mooi dat de afspraken ook direct verwerkt worden in onze agenda.

Leuke mensen, mijn klanten denken dat ze echt iemand op kantoor te pakken hebben. Dus zeer goed. Af en toe een naam of straatnaam niet goed geschreven, dat is het enige aandachtspunt wat mij betreft

Wow, een 9! We blijven je graag van dienst, Nicolet!

Altijd bereikbaar

Het is een fijne gedachte dat elk telefoontje beantwoord wordt

Fauve, bedankt. Leuk om te lezen!

Geruststellend idee dat alles netjes doorgaat op kantoor

De beste reactie van klanten is wel eens geweest: "wat zit jij met veel mensen op kantoor"... telefoon gaat keurig door en 'alsof' het hier op kantoor allemaal doorgaat bij afwezigheid, keurige service!

Dank voor deze mooie beoordeling, Jan! Goed om te horen!

Alleen maar lof, klanten worden vriendelijk en professioneel te woord gestaan!

Wat een geweldige beoordeling! Dank je wel, Wilbert!

Reoc zijn als mijn naaste collega's op afstand

Niet alleen voor onze telefoonaanname, maar zijn verzorgen ook alle operationele werkzaamheden die we uitbesteden. Dat maakt REOC uniek tov alle andere partijen. Super tevreden, zou niet zonder kunnen!

Top, Alex! We blijven je graag nog jaren van dienst!

Goed, we zijn heel blij met jullie

Deskundig, altijd overleg mogelijk. Jullie denken mee.

Wat een geweldig cijfer! Hier worden we blij van, Marjan!

Heel blij met deze 'medewerkers' op afstand.

Het geeft mij een heel gerust gevoel dat de bellers te woord gestaan worden en afspraken ingepland worden! Fijn ook te merken dat er meegedacht wordt.

Hallo Arjan, bedankt voor je mooie beoordeling. We blijven graag jouw afspraken voor je inplannen!

Goed maar duur

Over de beantwoording zijn we zeer tevreden. De medewerkers zijn altijd erg correct aan de telefoon. Wel vervelend was het om een tijdje geleden te constateren dat voicemail transcripties nooit bij ons aankwamen. Is wel goed opgelost. We denken wel na over een ander oplossing voor de beantwoording van gesprekken. De combinatie van een abonnement en betaling per gesprek vinden we erg duur.

Hallo Jan, fijn om te horen dat je tevreden bent over onze dienst. Als je ideeën hebt over een andere oplossing voor beantwoording van jouw gesprekken, we denken graag met je mee om het voor jullie betaalbaar te houden.

Een onmisbare service voor makelaars

Ik ben enorm tevreden over het team en de diensten van REOC en zou het iedereen aanbevelen. Voor mij als makelaar een onmisbare service. Ik ben altijd bereikbaar, al mijn klanten worden netjes te woord gestaan, alle afspraken worden strak ingepland (veel efficiënter dan ik het zelf zou kunnen) en ook ik stuur ze gewoon 1 op 1 alle mail-aanvragen voor afspraken door die vervolgens direct worden ingepland.

Wow, dank je wel Floris. Heel goed om te horen dat je zo tevreden bent. We blijven je agenda afspraken ook in 2020 weer strak inplannen!

Professioneel / Vriendelijk / Humor

Je hoeft niet verder te zoeken !

Super, bedankt Chester!

Ideaal

Wij zijn erg tevreden over REOC. Het is fijn om toch bereikbaar te blijven en een beroep te kunnen doen op REOC als het nodig is. Een kwestie van telefoon doorschakelen en de terugkoppeling per mail werkt perfect. In de vakantieperiode gebruik te kunnen maken van de diensten van REOC is ideaal.

Goed om te horen, Diederik! Ook voor de vakantieperiodes helpen we je graag!

Goede en correcte service.

Ik kan altijd op hun vertrouwen.

Wat een mooi cijfer, dank je wel Paula!

Super om deze mogelijkheid te hebben als we allebei in afspraak zitten

ik vind de laatste tijd wel vaker slordigheden in contactverslagen als verkeerde telefoonnummers of een verkeerd adres.

Dank voor je review Sanneke. We gaan extra letten op de gegevens in de gespreksverslagen!

Prettige backoffice om mee samen te werken!

Zodra wij niet op kantoor zijn of even niet kunnen opnemen, schakelen we vol vertrouwen door naar REOC! Ga zo door!

Dank je, Laurens! We blijven Huysvisie graag van dienst zijn!

Kundig, ervaren en vriendelijk

De mensen van Reoc hebben affiniteit met de branche en zijn bereid een stapje extra te doen.

Hallo Greet, we blijven graag dat extra stapje doen voor Makelaardij Thijssen!

Een verlengde van mijn kantoor

Door de Reoc zijn we altijd bereikbaar, niks is te gek voor de dames en ze houden me altijd op de hoogte. Klanten zeggen ook hoe fijn het is dat er altijd afspraken kunnen worden ingepland en dat er altijd iemand aanwezig "lijkt".

Wat een mooie review, Ferenc! Als klant van 't eerste uur, blijven we Obèr Makelaardij nog graag lang van dienst!

snelle afhandeling

de cliënten worden correct te woord gestaan.

Dank je wel, Ad, we houden graag de snelheid erin!

Reoc geeft rust !

Reoc is onmisbaar voor een klein makelaarskantoor ! Als de telefoon gaat weet je dat je klant netjes te woord wordt gestaan en dat geeft rust. De klant heeft een goed gevoel want die heeft de indruk met een professionele partij te bellen met voldoende medewerkers. Er valt nog wel veel te verbeteren op de accuratesse ! Telefoonnummers welke doorkomen willen niet altijd kloppen.

Goed om te horen, Danny, dank! We gaan extra ons best doen om de accuratesse te verbeteren!

Betrouwbaar en breed bereikbaar

In 95% van de gevallen zeer goed. Echter soms wel slordigheidsfouten in namen, adressen en telefoonnummers. Ook regelmatig erg lange wachttijden. Gezien de minimale vergissingen geen reden om een andere partij te zoeken.

Hallo Mariolein, bedankt voor je review! Ook die 5% slordigheidjes gaan we aan werken!

HET GAAT PRIMA GA ZO DOOR

Ik ben erg blij met de dames van Reoc , ga zo door

Fijn, Dirk! Merci!

Ik heb een prettige ervaring met REOC.

Ik heb kort na de start van mijn kantoor (ca. 10 jaar) gebruik gemaakt van de Backoffice/REOC waardoor ik met een gerust hart onderweg kan zijn zonder dat ik belangrijke informatie mis loop. Er wordt goed ingeschat wanneer ze moeten doorverbinden naar mijn mobiele nummer. Verbeterpunt: Soms klopt de naam en/of telefoonnummer/pand(adres) niet.

Carla, dank je wel. Fijn om te horen! Verbeterpunten horen we altijd graag, daar kunnen we wat mee!

Tevreden

Fijne service wanneer je zelf niet in de gelegenheid bent om de telefoon te kunnen beantwoorden. Nette telefonisten die jouw opdrachtgevers te woord staan. Bel verslag per mail om deze terug te bellen indien nodig. kortom, wij zijn tevreden.

Erik-Jakob, fijn dat we ook voor jou als taxateur van meerwaarde zijn. We blijven Voordewind Taxaties graag nog lang van dienst!

Zeer tevreden.

Over het algemeen zeer tevreden. Soms een typefoutje hier of daar, maar verder top. Alleen de nieuwe prijzen in mijn geval snap ik niet. Ik neem geen verder diensten af dan alleen opname van telefoon en eventueel doorschakelen. Dit zou eventueel reden kunnen zijn om voor een andere partij te kiezen in de toekomst.

Hallo Joost, goed om te horen dat je zeer tevreden bent! Je betaald alleen voor de diensten die je af neemt. Maar we helpen je graag als je hier nog vragen over hebt. Neem gerust contact met ons op.