Altijd meedenkend en professionele suggesties

Met de afgelopen problemen (best grote). Hebben ze bij Mebu goed mee gedacht aan een perfecte oplossingen, met daarbij goede tips om gelijk mee te nemen in de oplossing. Met inachtneming met het budget. Misschien is Mebu niet de goedkoopste maar vertegenwordigd wel de prijs. Voor mij geen andere garage meer. Ondanks de reden, word blij van om daar te komen.

• Prijs/Kwaliteit

Auto is stuk mooier geworden met de maxton kit

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service en zeer betaalbaar!

De druklagers en koppelingsset van onze Tucson waren aan vervanging toe. Prijsopgaven van garages in de buurt varieerden tussen de €1200-€1550. Bij onze vaste garage konden we niet eerder dan eind augustus terecht, hetgeen in verband met onze vakantie niet uitkwam. Via google contact opgenomen met MEBU. Reparatie in juli was mogelijk en de prijsopgave +- €950. Auto vroeg in de morgen aangeboden, eind van de middag klaar. De uiteindelijke rekening was zelfs lager dan de opgave en de auto rijdt weer als nieuw! Bedankt MEBU! Tot de volgende keer.

• Prijs/Kwaliteit

Goed en correct geholpen.

Maxton spoiler goed gemonteerd, snel en keurig.

• Prijs/Kwaliteit

Een bedrijf waar ik graag terug kom!

Met een Fiesta st mk7,5 en een focus st mk3 langs geweest voor software aanpassingen. Nemen alle tijd om je goed te informeren en aanvullende vragen te beantwoorden. Leuke showroom met mooie auto’s. Op de terugweg mooi beide auto’s kunnen uitproberen. Maakt een groot verschil met de nieuwe Revo software.

Vriendelijk en netjes.

Vriendelijke mensen bij Mebu, die er een mooi bedrijf hebben neergezet. Ze verstaan hun vak.

• Prijs/Kwaliteit

Aardige, kundige mensen, staan altijd voor je klaar!

Persoonlijke aandacht, ontspannen bedrijf. Autoliefhebbers, kijk naar hun wagenpark, en een Fiat 500 E, voor vervangend vervoer. Met smaak uitgevoerde service wagens, allemaal als nieuw!

Top bedrijf!

Vriendelijke personeel ze doen hun werk fantastische ben er blij mee

Audi rsq3 Sportback

Bij het bedrijf (maxton) strips en spoiler bestelt, alles goed geleverd en zeer goed gemonteerd. Zeker een aanrader ! Aardige mensen die bij het bedrijf werken

Goede en nette afwerking

Goed.

• Prijs/Kwaliteit

Deskundig, correct en betrouwbaar .

Zie boven

Goede ervaring

Goede service, spoiler snel gemonteerd

Weer heel goed geholpen.

Wederom goede service.

Geweldige service

Ook voor kleine reparaties en advies is MeBu de juiste partner.

Snelle en duidelijke service

Snel een afspraak kunnen maken. Zoals altijd goede en betrouwbare service

Prma

Altijd goed geregeld.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer betrouwbaar en deskundig dat is in de automarkt een sterke combi

Helaas weer 'genept' bij een verkoopbedrijf in tweede handsauto's en als je dan bij Mebu komt is het een verademing als je weet dat je bij een deskundig en vooral betrouwbaar adres bent. Topklasse.

Keurige service

Word netjes te word gestaan en er word goed werk geleverd. Als je hier weer weg rijdt, voel je het verschil!

Fijn bedrijf

Snelle afhandeling, vriendelijk personeel

Super goede service

Elke vraag is beantwoord super ontvangst. Alle onderdelen zijn van kwaliteit zeker een aanrader.

Goede, betrouwbare vakmensen

Ik breng mijn auto's al zo lang ik in Nootdorp woon naar MEBU. Altijd goed advies en nog nooit onaangename verrassingen gehad. Service is uitstekend.

• Prijs/Kwaliteit

Klant vriendelijk en deskundig.

APK snel uitgevoerd ivm mijn noodzakelijke afspraken. Ze denken mee en bieden goede oplossingen. Ze doen hun best om de reparatiekosten zo laag mogelijk te houden in goed overleg. Bij vragen krijg je goede uitleg. Ik vertrouw deze vakmensen en rij met een gerust hart.

• Prijs/Kwaliteit

Prima ervaring, professioneel en prettig contact!

Fijn bedrijf met een mooi resultaat. Er wordt helder gecommuniceerd. Echt familiebedrijf met fijne mensen.

Prettige, klantgerichte garage

Ik laat mijn auto al jaren bij Mebu onderhouden. Service is altijd prima. Ditmaal merkte ik dat ook met persoonlijke omstandigheden goed rekening wordt gehouden. Heel fijn!

• Prijs/Kwaliteit

Alles was ok, wat wel een beetje jammer is als er een prijs word afgesproken het blijkt uiteindelijk meer te kosten dat ze je niet van te voren op de hoogte stellen daarvan,of goed keuring vragen... Voor de rest heel gespecialiseerd in wat ze doen!

Laan van Ambacht 1 3

2631RJ Nootdorp