Prima bedrijf

Betrouwbaar, vriendelijk, goeie service

• Prijs/Kwaliteit

het adres voor goed onderhoud en service

Het is altijd fijn om je auto bij mebu te brengen. Maakt niet waarvoor, het komt altijd weer goed. Indien nodig wordt je altijd van te voren geinformeerd over reparaties. Goede service en fijne mensen.

Zeer goed.

Er wordt alle tijd voor je genomen en zeer vriendelijk geholpen.

• Prijs/Kwaliteit

Serieus geprobeerd de kosten van de vervanging van de airco zo laag mogelijk te houden.

Prima service. Al vele jaren.

• Prijs/Kwaliteit

Honderd percent tevreden !

Vriendelijk, competent, snel, redelijke prijs.

Super service, goede prijs

Altijd vriendelijk en aardig. Makkelijk afspraken maken die ook nagekomen worden. Top

Relaxed

Kleine onderhoudsbeurt Focus ST MK4 Revo Stage 1

Naar volle tevredenheid geholpen en geen gedoe achteraf. Wel vaker anders ervaren... In 1x goed! Tot volgend jaar voor het groot onderhoud!

• Prijs/Kwaliteit

Prettig bedrijf met leuke en kundige mensen dieuitermate behulpzaam zijn !

Vervangen distributie vakkundig en snel uitgevoerd !

• Prijs/Kwaliteit

Vakwerk geleverd door dit bedrijf!

Fiesta Black Edition zojuist opgehaald, spuitwerk en monteren onderdelen perfect uitgevoerd. Kom zeker terug bij dit bedrijf!

Helemaal naar mijn zin.

Fijne vriendelijke service

Ik werd goed op de hoogte gehouden over de voortgang van mijn auto. Alles werd ook eerst goed overlegd en besproken.

• Prijs/Kwaliteit

De distributie riem van mijn auto moest vervangen worden. Meerdere garage’s benaderd, en Mebu was de goedkoopste. Buiten dat word je ook zeer snel, vriendelijk en goed geholpen. Top, kom hier zeker nog terug.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd goed - constant vakkundig hoog niveau onderhoud

Al klant sinds oktober 2009... meerdere auto's via MEBU laten leveren, gekocht en hier laten onderhouden (VW en Kia). Altijd en nog steeds naar volle tevredenheid. Een fijn Nootdorps familiebedrijf met een hele mooie, ruime bedrijfslocatie - garage, wasplaats, testcel (tuning), showroom, wachtruimte. Onderhoud op constant vakkundig hoog niveau waarbij je altijd een goede technische uitleg krijgt van de monteurs (als je dat vraagt). MEBU is voor alle merken auto's maar heeft een unieke specialisatie voor Ford (tip!). Je kunt ook altijd terecht voor tips, advies (aankoop, import, techniek). In overleg ook onderhoud zoals bij de merkgarage, met b.v. dezelfde onderdelen en garantie. Meerdere collega's voor deze garage getipt met speciaaltjes (b.v. ingrijpende reparaties (turbo op een Ford), aanpassing geimporteerde Amerikaanse Ford Mustang t.b.v keuring).

• Prijs/Kwaliteit

Super goed en klantvriendelijk bedrijf

Had een kapotte koppeling en kan ondanks de drukte zeer snel geholpen worden.

• Prijs/Kwaliteit

Een uitstekend bedrijf , je wordt goed, snel en vriendelijk geholpen

Ik ben al veertig jaar klant bij deze garage, er is geen betere

Top bedrijf!

Werd bij aankomst meteen geholpen door de receptie en mijn auto is behandeld als prinsesje door de monteurs!

• Prijs/Kwaliteit

Goede betaalbare en betrouwbare service, top bedrijf!

Alles gaat volgens afspraak, dus ook geen verassingen. Zeer betaalbaar en betrouwbaar, tot een volgende keer.

Netjes geholpen

Frontlip en sideskirts voor mijn Audi E-Tron hier besteld omdat zij een van de weinige leveranciers van Maxton zijn in NL. Bij montage bleek de frontlip niet helemaal goed aan te sluiten (ik heb een S-line / Black / Launch edition die afwijkt van de standaard) maar ik werd hier netjes op gewezen en met mijn goedkeuring is deze gemonteerd. Resultaat is strak geworden, alleen als je voor de auto gaat liggen zie je er misschien iets van. Binnen 1,5 uur was het geregeld.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk geholpen, test rit gedaan en uitleg gehad

• Prijs/Kwaliteit

Prima bedrijf met een grote liefde voor tuning

Voordat ik mijn auto had geïmporteerd had ik de Maxton kit voor mijn RS Q3 al besteld en een afspraak gemaakt voor montage. Prima contact gehad tijdens het hele proces en de set is ondertussen heel netjes gemonteerd.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd meedenkend en professionele suggesties

Met de afgelopen problemen (best grote). Hebben ze bij Mebu goed mee gedacht aan een perfecte oplossingen, met daarbij goede tips om gelijk mee te nemen in de oplossing. Met inachtneming met het budget. Misschien is Mebu niet de goedkoopste maar vertegenwordigd wel de prijs. Voor mij geen andere garage meer. Ondanks de reden, word blij van om daar te komen.

• Prijs/Kwaliteit

Auto is stuk mooier geworden met de maxton kit

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service en zeer betaalbaar!

De druklagers en koppelingsset van onze Tucson waren aan vervanging toe. Prijsopgaven van garages in de buurt varieerden tussen de €1200-€1550. Bij onze vaste garage konden we niet eerder dan eind augustus terecht, hetgeen in verband met onze vakantie niet uitkwam. Via google contact opgenomen met MEBU. Reparatie in juli was mogelijk en de prijsopgave +- €950. Auto vroeg in de morgen aangeboden, eind van de middag klaar. De uiteindelijke rekening was zelfs lager dan de opgave en de auto rijdt weer als nieuw! Bedankt MEBU! Tot de volgende keer.

• Prijs/Kwaliteit

Goed en correct geholpen.

Maxton spoiler goed gemonteerd, snel en keurig.

Laan van Ambacht 1 2631RJ Nootdorp