Zeer goeie service, en zeer klantvriendelijk.

Het is een bedrijf naar m’n hart, altijd wordt je goed geholpen. Het is dat ze zover van mij vandaan zitten anders had ik altijd m’n auto daar gebracht.

• Prijs/Kwaliteit

Hier geweest voor mijn stage 1 mapping voor mijn fiesta st. Nadat bleek dat ik vermogen miste bij de 1e run, wat dingen aangepast. Vervolgens een extra run gedaan en was het standaard vermogen ook beter. Erna de tune erop. Wereld van verschil.

Altijd goede service

Goeie service

Tot dusver goede ervaringen gehad. Pas 1 dag nieuwe spul in gebruik, dus daar kan ik nog weinig over zeggen.

Wel heel goed werk

Wel heel goed werk

• Prijs/Kwaliteit

Top service zeer vriendelijk, pragmatisch top bedrijf!

Deze mensen geven vertrouwen en hebben kennis dat merk en voel je meteen. Echte auto en racesport liefhebbers zeer klantvriendelijk en topservice dank!

Altijd top service!

Ik kom hier binnenkort weer terug!

• Prijs/Kwaliteit

Bestelling van maxton diffuser gedaan voor BMW g21 zondagavond betaald was dinsdag morgen geleverd in Belgie En was heel goed verpakt top jongens doe zo verder tot de volgende bestelling

• Prijs/Kwaliteit

Geweldig met een top service

Gemakkelijk spullen laten bezorgen of laten monteren. Uitlaatzet laten installeren in iets meer dan een uurtje. Echt vak werk en geweldige service!

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen en producten zoals omschreven/opgegeven.

Maxton diffuser Golf R

Vriendelijk en zo snel mogelijk een plek voor me vrij kunnen maken. Topservice en werd snel en netjes gewerkt

Snelle Service

Snelle , goede en aardige service! Kindjes konden fijn spelen met de lego tafel tijdens het wachten! We komen zeker terug..

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service en resultaat was top!

Ik heb een aantal onderdelen besteld en dit laten installeren. Binnen 1.5 uur klaar en resultaat was top. In de tussentijd heb ik mijn werk kunnen doen waarbij ik gebruik kon maken van een tafel in de showroom.

• Prijs/Kwaliteit

Ik ben hier meerdere keren geweest voor verschillende zaken en elke keer werd ik op een zeer prettige en kundige manier geholpen. Ook heb ik hier mijn auto motorisch onder handen laten namen (met daarbij de tuning) en ik kan niet anders zeggen dat ik omver ben geblazen qua resultaat, telkens weer! Zeer zeker een aanrader! Hartstikke bedankt Mebu voor de nieuwe ongelooflijke rijervaring! :)

Goede kwaliteit/service/prijs

Ben blij met me maxton side skirts. Het was vrij snel gemonteerd en netjes. Ze namen nog even de tijd om mijn gordel riem in te sprayen die niet goed terugrolde, ook daarvoor mijn dank.

• Prijs/Kwaliteit

Klantvriendelijk, kundig en goede service.

Ik kom al jaren bij Mebu en wordt altijd vriendelijk geholpen.

Maxton pakket laten monteren

Super netjes en vriendelijk ontvangen, En alle maxton delen zijn super strak gemonteerd! Echt een aanrader autobedrijf mebu

Geweldig geholpen

Erg goed geholpen. Ik kom hier zeker terug!

Top! Heel klantvriendelijk!

Voor de 3de keer langs geweest voor het monteren van Maxton onderdelen! Montage is snel en goed gedaan. Wachtruimte is top!

Snel en professioneel

Revo stage 1 remap en een intake laten installeren. Eerst mail contact gehad met Mebu over de mogelijkheden. Na dit contact heb ik een bestelling geplaatst en een datum voor de werkzaamheden afgesproken. Alles is goed en snel verlopen, zeer tevreden.

Top bedrijf

Kundige vakmannen goeie koffie en een mooie showroom. Erg vriendelijke mensen met passie voor hun werk. Dat is ook zeker terug te zien in hoe het eindproduct erbij staat.

Goede, betrouwbare service

Ik breng mijn auto’s al tijden naar Mebu. Betrouwbaar Autobedrijf. Denken met je mee en bieden uitstekende service. Vriendelijke mensen en goede communicatie over onderdelen en te verrichten reparaties. Nog nooit voor verrassingen gestaan.

besteld snel geleverd

ruitenwissers waren slecht, gebeld, geregeld en inmiddels vervangen. Top service wéér, bedankt!!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Goede en snelle service.

Voor auto onderdelen moet je naar Mebu in Nootdorp gaan. Ook worden deze vakkundig gemonteerd. En het zijn echte auto liefhebbers. Aardige en bekwame mensen!

Zeer goede ervaring