Ik kon snel terecht. Klacht is verholpen..

Zie boven. Er is gekozen voor de minst dure oplossing. Ik werd goed geïnformeerd. Ik miste wel de Engelse drop.

Goede service; komen afspraken na

Reeds vele jaren bracht ik mijn Ford Ka Titanium voor onderhoudsbeurten en reparaties naar Mebu. In de loop der jaren heb ik Mebu leren kennen als betrouwbaar bedrijf. Afspraken kwamen snel tot stand. Eventuele reparaties werden vooraf afgestemd. Kortom goede serviceverlening en uitermate klantvriendelijk. Door omstandigheden ben ik niet meer in het bezit van een auto. Indien ik ooit weer een auto kan aanschaffen zal ik zeker terugkeren naar Mebu. Ik wil hen hartelijk danken voor de wijze waarop men mij al die jaren hebben geholpen. Een dikke pluim. Vriendelijke groet, Jannie Schenk

Vriendelijk, adequaat en service gericht.

Voor kleine dingen zijn ze in staat je gelijk te helpen

Klantvriendelijk, goede service, altijd tevreden

Goede duidelijke service

Ze proberen de kosten van de restauratie zo laag mogelijk te houden en denken met je mee. Prima service dus.

vertrouwen bij Mebu

een goede samenwerkingspartner om onze auto's goed en gezond te houden

Top garage !

Altijd even vriendelijk en behulpzaam. Nog nooit het gevoel in de maling genomen te Zijn en die ervaring in het verleden wel gehad met merkdealer. Top!

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling, wij hopen u nog vaker van dienst te kunnen zijn.

Ik kom hier al jaren voor het jaarlijks onderhoud van mijn auto. Altijd snel klaar en precies zoals ik het graag wil.

Een bedrijf met kennis en service

Ze staan altijd voor je klaar. En heel vriendelijk

Snelle service

Garage Mebu staat altijd voor je klaar. Super snelle service.

Goed en makkelijk toegankelijk autobedrijf

Prima service. Zijn vanaf oprichting klant. Tussendoor een ander autobedrijf geprobeerd maar toch weer terug bij het oude vertrouwde i.v.m. plezierig contact en goede service.

Fijne ontvangst, snelle uitvoering. Gewoon goede service en kennis van zaken.

Goed contact, duidelijk verhaal

N.a.v. vermeend geluid aan de auto, heb ik onze auto door Mebu lagen controleren. Tijdens de controle hebben ze verder gekeken dan hun neus lang is, omdat ze het geluid niet konden reproduceren. Top! Niets gevonden, het lukte mijzelf ook niet meer om het genus nog eens te laten horen.

Gewoon goed

Erg tevreden; heldere en vriendelijke communicatie en ik heb het gevoel dat er niet onnodig onderdelen worden vervangen. De kosten vallen mij elke keer gelukkig mee, ondanks dat mijn auto inmiddels 12 jaar oud is.

Perfecte service

Autobedrijf Mebu is een gespecialiseerd bedrijf met een servicegericht team.

Great Service

Oli Change

Thank you very much for your review. We hope to see you back in the future.

Klantvriendelijk, goede service en eerlijk zaken doen

Klantvriendelijk, goede service en eerlijk zaken doen. Ze repareren of vervangen onderdelen wanneer dat nodig is, en niet zomaar wat om daar zelf beter van te worden. Er zijn helaas genoeg garagebedrijven die dit wel doen, waarbij men dan handig misbruik maakt van de ontbrekende technische kennis van een auto bij de gemiddelde klant. Mebu zal dit beslist niet doen. Zeker aan te bevelen.

Prima geholpen

Je wordt altijd netjes en snel geholpen, voor een goede prijs

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling, wij hopen u nog vele jaren van dienst te kunnen zijn.

Weer heel fijn geholpen

Ik kom hier nu al jaren en ben zeer tevreden. Je wordt altijd heel prettig geholpen. Het probleem met de auto is vakkundig opgelost.

Snel, professioneel en vriendelijk

Jaarlijkse beurt.

goede service

Goede service goed geholpen en goede prijs

snel, vakkundig en service gericht

Dochterlief wilde de auto mee voor vakantie. Veiligheidsriem functioneerde niet goed, airco stonk. Mebu gebeld op maandag (vrijdag wilde dochter de auto meenemen). Situatie uitgelegd. Kon de donderdag daarop terecht. Afweging samen gemaakt voor nieuwe of gebruikte riem (dure reparatie). Woensdagavond gebracht. Donderdag tussen de middag klaar, inclusief zomercheck. Bericht van dochter onderweg in Duitsland: "Auto rijdt als een zonnetje. Airco werkt perfect :-)!".

Goeie service, je wordt niet een oor aangenaaid! Kosten waren lager dan de offerte, waar zie je dat tegenwoordig nog? Leenfiets was prima!!

Zoals gebruikelijk, erg netjes

Mijn auto heeft bij Mebu een upgrade gehad naar stage 2. Weer prima werk afgeleverd.

Je kan altijd met vragen terecht en zeer klantvriendelijk