Top ervaring en klantenservice!

Vandaag een complete Maxton Design kit laten monteren op mijn auto. Ik ben super tevreden met hun klantenservice, professionaliteit en de snelheid van hun service! 10/10 would recommend!

• Prijs/Kwaliteit

Goede en snelle service met proactieve communicatie!

Snel geholpen, afspraken overtroffen, meedenkend, eerlijk - goede ervaring en kom zeker terug. Pieter

• Prijs/Kwaliteit

Compliment voor Mebu voor de koop van mijn auto.

Compliment voor Mebu autobedrijf voor het zoeken naar een geschikte auto voor mij. En het bedrijf heeft het super gedaan toen ik de auto kwam ophalen, heel verrassend. Tevens heb ik goede tips mee gekregen. Goed aan te raden bij autobedrijf Mebu in volste vertrouwen met een zoekopdracht een auto te kopen.

Top service

Fijn bedrijf om zaken mee te doen, reageren snel en mijn Maxton Design kit is vakkundig en strak gemonteerd terwijl ik kon genieten van een lekker kopje koffie.

Een zin goed geholpen

In een mum van tijd waren klaar met voor en achter diffuser..nogmaals bedankt Mvg, Jakhari

Super service

Vriendelijke medewerkers die me goed hebben geholpen bij het plaatsten van de juiste splitters op mijn auto. Heel blij mee.

Netjes

Alles netjes en correct, zoals ze beloven komen ze ook na!

• Prijs/Kwaliteit

Na m'n bestelling via mailcontact en een telefoontje en alles was geregeld. Beter kan t niet .

Fantastisch

Snelle en vlotte montage van mijn maxton diffuser!

Duidelijkheid was prima

Alles waar ik naar keek was duidelijk. Afspraak maken was ook duidelijk. Communicatie was duidelijk. Ophalen van de auto na het tunen was leuke ervaring. Medewerker deed testrit en legde alles duidelijk uit. Was ook gezellig. Ik zeg: doen!

Het puntje op de i

*Heel duidelijke communicatie *Zeer vriendelijke mensen *Propere en perfecte installatie Kortom...ik ben een tevreden klant

Heel goed

Zeer vriendelijke mensen, we kwamen daar aan om half 8 in de ochtend en boden een koppie koffie aan. Zeer vriendelijk!

Top bedrijf

Goede tuning , ervaring en uitleg!

• Prijs/Kwaliteit

Aardige receptioniste. Snel geholpen en volgens afspraak

• Prijs/Kwaliteit

Top geregeld en snel gemonteerd

Spoiler laten monteren prima gedaan snel en vakkundig

Uitstekende service

Tevreden over de service en de prijs was conform naar mijn mening.

Keurig bedrijf

Gewoon helemaal top!

Frontspoiler beschadigd (erg pijnlijk), contact met Mebu gelegd, twee weken later oude beschadigde spoiler gedemonteerd en een Maxton gemonteerd! Dit was mijn eerste ervaring met Mebu en kan niet anders zeggen echt erg goed!

• Prijs/Kwaliteit

Kwaliteit en service top!

Geweest voor de volgende upgrade, montage van een Milltek uitlaat op mijn Fiesta ST. Dit is dagelijks werk bij Mebu, dus probleemloos gemonteerd en ben zeer tevreden met resultaat.

Altijd top.

Top.

• Prijs/Kwaliteit

Word hier altijd heel erg goed geholpen, aardig en behulpzaam personeel! Ik heb nog veel upgrades en die ga ik hier kopen en laten monteren! #tunedbymebu

Fijne garage, vriendelijk personeel

Een hele fijne garage. Vriendelijk. Werken netjes en snel. Onderhouden goed contact

• Prijs/Kwaliteit

2e keer gekocht ~ Weer perfect geregeld.

Super bedrijf met zeer kundige en gemotiveerde mensen. Kom er zeker weer terug, Kevin bedankt. Mvg. Stefan (Tesla Model S & Y en Ford Mustang : rijder).

Toppie

Goede service voor een nette prijs!

Bedrijfsgegevens

Laan van Ambacht 1 3

2631RJ Nootdorp

015-3108415

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.