Goede en eerlijke service

Een heel goed en eerlijk bedrijf. Kom er al jaren.

• Betrouwbaarheid

Fijne en behulpzame (doe het zelf) garage!

Erg fijne garage waar ik veel zaken mee heb gedaan. Veel meer dan alleen een doe het zelf garage. Prima adres voor uitlijnen, banden, schadeherstel en occasions etc.

• Betrouwbaarheid

Uitmuntende service, en voelde direct vertrouwd aan.

Bij binnenkomst werd ik direct begroet. Onder het genot van een goede koffie met de monteur( tevens eigenaar) werd direct alles aangaande mijn auto besproken en ook de reparatie opties. Ook tijdens reparatie fases werd contact gehouden. Kortom het was niet alleen een top service ook bleek hij een topmonteur. Mijn rijdt auto als nieuw en dat voor een schappelijke prijs. Een echte aanrader.

• Betrouwbaarheid

Zeer behulpzaam en goed geadviseerd

Lucht veringen voor mijn bmw 5gt voor €950,- goedkoper gemonteerd dan bij de bmw dealer.

top garage

top garage heel vriendelijk mensen

• Betrouwbaarheid

Beste en eerlijke garage die ik ken

Vaste klant voor mijn BMW al ruim een jaar en heeft me altijd goed geholpen. Als je een garage zoekt die het belang van de auto altijd voorop zet en eerlijk is dan zit je hier goed. Eigenaar en zijn team hebben extreem veel ervaring voor alle merken autos. Beste garage die er is. Kan het iedereen aanraden maakt niet uit hoe jong of oud je auto is.

Top mensen. Kwaliteit

Het is gewoon goed kan niet beter. Mensen met verstand.

Bedankt voor u review

Zeer klant vriendelijk en behulpzaam

Al vele jaren tevreden klant van Check doe het zelf garage. Uitstekende dienstverlening door vriendelijk personeel en een top service!. Goede prijs-kwaliteitverhouding voor onderhoud. Word altijd op de juiste manier behandeld. Ook buiten werktijden kan ik bellen voor een advies/vraag. Al met al een top bedrijf! Aanrader voor mensen in Regio Gelderland.